eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa mebli biurowych dla Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-14

Warszawa: Dostawa mebli biurowych dla Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej
Numer ogłoszenia: 75703 - 2013; data zamieszczenia: 14.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej , ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 574 62 44, faks 22 574 63 59.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww.pansa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych dla Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa mebli biurowych dla Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej w podziale na 5 części zamówienia: 1) Część zamówienia nr 1 - dostawa mebli biurowych do Warszawy obejmuje dostawę biurek, kontererków, szaf aktowych, szaf ubraniowych, regałów, szafek, stolików, sof, łózek, materacy, foteli, regałów metalowych itp. 2) Część zamówienia nr 2 - dostawa mebli biurowych do Krakowa obejmuje dostawę foteli, sof, regałów, foteli obrotowych, biurek, stolików, taboretów kuchennych, szaf ubraniowych itp. 3) Część zamówienia nr 3 - dostawa mebli biurowych do Gdańska obejmuje dostawę foteli, foteli obrotowych, wersalek, kanapy rozkładanej, szaf itp. 4) Część zamówienia nr 4 - dostawa mebli biurowych do Poznania obejmuje dostawę regałów metalowych oraz fotela obrotowego 5) Część zamówienia nr 5 - dostawa mebli biurowych do Katowic obejmuje dostawę szafy, wersalki, fotela obrotowego, krzeseł konferencyjnych itp. Szczegółowy wykaz oraz ilości mebli w poszczególnych lokalizacjach określa załącznik nr 1 do SIWZ dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku w zakresie części zamówienia nr 1: Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie (2) dostawy polegające na dostawie mebli biurowych za kwotę w wysokości minimum 35.000,00 PLN netto każda (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100 groszy)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    dostawy polegające na dostawie mebli biurowych za kwotę w wysokości minimum 35.000,00 PLN netto każda (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100 groszy);

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego, określone w Specyfikacji, Wykonawca przedstawi w stosunku do oferowanej dostawy: I. w zakresie części zamówienia nr 1 dostawa mebli biurowych do Warszawy: Atest higieniczny na płyty wiórowe melaminowane użyte do produkcji mebli wg pozycji zamówienia: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,25; Atest higieniczności na farby proszkowe do lakierowania stelaży wg pozycji zamówienia: 1,2,3; Oświadczenie lub Deklaracja Producenta , że meble są zgodne z nw. normami dotyczącymi jakości mebli biurowych: PN-EN 527-2:2004 Meble biurowe- Stoły robocze i biurka - Część2:( Mechaniczne wymagania bezpieczeństwa ) wg pozycji zamówienia: 1,2,3 oraz PN-EN 14073-2:2006 Meble biurowe- Meble do przechowywania-Część 2: (Wymagania bezpieczeństwa) wg pozycji zamówienia: 4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14; Atest lub Deklaracja Zgodności lub Certyfikat Zgodności ew. Oświadczenie producenta regałów magazynowych, że regały są zgodne z wymaganiami określonymi w polskich normach z serii PN-88/M78322 - Urządzenia do składowania. Regały magazynowe. Parametry podstawowe; Atest lub Deklaracja Zgodności proponowanej tapicerki w siedziskach obszytych: ekoskórą w zakresie odporności na ścieranie min. 20 000 cykli metodą Martindalea wg pozycji zamówienia: 20,21 oraz tkaniną materiałową w zakresie odporności na ścieranie min. 20 000 cykli metodą Martindalea wg pozycji zamówienia:22,23. II. W zakresie części zamówienia nr 2 - dostawa mebli biurowych do Krakowa: Atest higieniczny na płyty wiórowe melaminowane użyte do produkcji mebli wg pozycji zamówienia: 4,5,6,8; Atest higieniczności na farby proszkowe do lakierowania stelaży wg pozycji zamówienia: 5; Oświadczenie lub Deklaracja Producenta , że meble są zgodne z nw. normami dotyczącymi jakości mebli biurowych: PN-EN 527-2:2004 Meble biurowe- Stoły robocze i biurka - Część2: ( Mechaniczne wymagania bezpieczeństwa ) wg pozycji zamówienia: 5 oraz PN-EN 14073-2:2006 Meble biurowe- Meble do przechowywania-Część 2: (Wymagania bezpieczeństwa) wg pozycji zamówienia: 4,8; Atest lub Deklaracja Zgodności proponowanej tapicerki w siedziskach obszytych: tapicerką welurową w zakresie odporności na ścieranie min. 29 000 cykli ( suwów ) metodą Martindalea wg pozycji zamówienia: 1 oraz tkaniną materiałową w zakresie :odporności na ścieranie min. 20 000 cykli metodą Martindalea wg pozycji zamówienia: 2,3;Oświadczenie lub Deklaracja Producenta , że meble spełniają wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy jakie powinny spełniać stanowiska pracy wyposażone w monitory ekranowe określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej Dz. U. z dnia 10 grudnia 1998 r. - fotel obrotowy poz. 1; karta charakterystyki fotela obrotowego w poz. 1. III. W zakresie części zamówienia nr 3 - dostawa mebli biurowych do Gdańska: Atest higieniczny na płyty wiórowe melaminowane użyte do produkcji mebli wg pozycji zamówienia: 8, 9; Oświadczenie lub Deklaracja Producenta , że meble są zgodne z nw. normami dotyczącymi jakości mebli biurowych : PN-EN 14073-2:2006 Meble biurowe- Meble do przechowywania-Część 2 (Wymagania bezpieczeństwa) wg pozycji zamówienia: 8, 9; Atest lub Deklaracja Zgodności proponowanej tapicerki w siedziskach obszytych: tapicerką welurową w zakresie odporności na ścieranie min. 29 000 cykli (suwów) metodą Martindalea wg pozycji zamówienia: 7 oraz tkaniną materiałową w zakresie : odporności na ścieranie min. 20 000 cykli metodą Martindalea wg pozycji zamówienia: 1 , 2, 3, 4, 5, 6; Oświadczenie lub Deklaracja Producenta , że meble spełniają wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy jakie powinny spełniać stanowiska pracy wyposażone w monitory ekranowe określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej Dz. U. z dnia 10 grudnia 1998 r. - fotel obrotowy poz. 7; karta charakterystyki fotela obrotowego w poz. 7. IV. W zakresie części zamówienia nr 4 - dostawa mebli biurowych do Poznania: Atest lub Deklaracja Zgodności lub Certyfikat Zgodności ew. Oświadczenie producenta regałów magazynowych, że regały są zgodne z wymaganiami określonymi w polskich normach z serii PN-88/M78322 - Urządzenia do składowania. Regały magazynowe. Parametry podstawowe; Atest lub Deklaracja zgodności proponowanej tapicerki w siedziskach obszytych tapicerką welurową w zakresie odporności na ścieranie min. 29 000 cykli ( suwów ) metodą Martindalea wg pozycji zamówienia: 2; Oświadczenie lub Deklaracja Producenta , że meble spełniają wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy jakie powinny spełniać stanowiska pracy wyposażone w monitory ekranowe określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej Dz. U. z dnia 10 grudnia 1998 r. - fotel obrotowy poz.:2; karta charakterystyki fotela obrotowego w poz. 2. V. W zakresie części zamówienia nr 5 - dostawa mebli biurowych do Katowic: Atest higieniczny na płyty wiórowe melaminowane użyte do produkcji mebli wg pozycji zamówienia: 1; Atest lub Deklaracja Zgodności proponowanej tapicerki w siedziskach obszytych: tapicerką welurową w zakresie odporności na ścieranie min. 29 000 cykli ( suwów ) metodą Martindalea wg pozycji zamówienia: 3 oraz tkaniną materiałową w zakresie odporności na ścieranie min. 20 000 cykli metodą Martindalea wg pozycji zamówienia: 2; Oświadczenie lub Deklaracja Producenta , że meble spełniają wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy jakie powinny spełniać stanowiska pracy wyposażone w monitory ekranowe określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej Dz. U. z dnia 10 grudnia 1998 r. - fotel obrotowy poz. 3; karta charakterystyki fotela obrotowego w poz. 3

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści oferty gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności zmiana stawki podatku VAT; 2) zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania Przedmiotu Umowy; 3) nastąpiła zmiana podwykonawcy na podwykonawcę, który wykaże się spełnianiem warunków, które pierwotnie zostały nałożone przez wykonawcę na podwykonawcę w tej części spełniania warunków udziału w postępowaniu; 4) w przypadku zakończenia produkcji mebli w trakcie realizacji Umowy, Wykonawca, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego, może dostarczyć inne meble o parametrach nie gorszych oraz cenie nie wyższej niż określona w Umowie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pansa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej 02-284 Warszawa, al. Krakowska 4/6 Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2013 godzina 13:00, miejsce: Budynek Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej 02-284 Warszawa, al. Krakowska 4/6 Kancelaria pok. 007.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: coś tutaj jeszcze.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa mebli biurowych do Warszawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa mebli biurowych do Warszawy obejmuje dostawę biurek, kontenerków, szaf aktowych, szaf ubraniowych, regałów, szafek, stolików, sof, łózek, materacy, foteli, regałów metalowych itp. Szczegółowy wykaz ilości mebli w poszczególnych lokalizacjach określa załącznik nr 1 do SIWZ dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.12.10.00-7, 39.13.00.00-7, 39.14.13.00-5, 39.13.10.00-9, 39.12.12.00-8, 39.11.31.00-8, 39.14.31.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa mebli biurowych do Krakowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa mebli biurowych do Krakowa obejmuje dostawę foteli, sof, regałów, foteli obrotowych, biurek, stolików, taboretów kuchennych, szaf ubraniowych itp. Szczegółowy wykaz ilości mebli w poszczególnych lokalizacjach określa załącznik nr 1 do SIWZ dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.12.11.00-7, 39.13.21.00-7, 39.13.10.00-9, 39.12.12.00-8, 39.11.31.00-8, 39.14.31.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa mebli biurowych do Gdańska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa mebli biurowych do Gdańska obejmuje dostawę foteli, foteli obrotowych, wersalek, kanapy rozkładanej, szaf itp. Szczegółowy wykaz ilości mebli w poszczególnych lokalizacjach określa załącznik nr 1 do SIWZ dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.14.13.00-5, 39.11.31.00-8, 39.14.31.10-0, 39.11.11.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa mebli biurowych do Poznania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa mebli biurowych do Poznania obejmuje dostawę regałów metalowych oraz fotela obrotowego. Szczegółowy wykaz ilości mebli w poszczególnych lokalizacjach określa załącznik nr 1 do SIWZ dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.11.11.11-4, 39.13.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa mebli biurowych do Katowic.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa mebli biurowych do Katowic obejmuje dostawę szafy, wersalki, fotela obrotowego, krzeseł konferencyjnych itp. Szczegółowy wykaz ilości mebli w poszczególnych lokalizacjach określa załącznik nr 1 do SIWZ dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.11.20.00-0, 39.14.13.00-5, 39.11.31.00-8, 39.14.31.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.