Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-14
Gdynia: dostawa szpitalnych wyrobów jednorazowych - włókninowych
Numer ogłoszenia: 75715 - 2008; data zamieszczenia: 14.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Morski im. PCK, ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6998127, fax 058 6998338.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-morski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa szpitalnych wyrobów jednorazowych - włókninowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa szpitalnych wyrobów jednorazowych - włókninowych, określonych w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) z następującym podziałem na 4 zadania częściowe: zadanie 1 - artykuły higieniczne dla personelu i bielizna z włókniny jednorazowego użytku zadanie 2 - artykuły dla aseptyki sali operacyjnej zadanie 3 - pozostałe wyroby specjalnego przeznaczenia zadanie 4 - maski z filtrem. Wymagania szczególne : - włóknina wysokiej jakości, zapewniająca dobrą przepuszczalność powietrza, nie powodująca nadmiernej potliwości skóry, o dobrych właściwościach wytrzymałościowych - dla zadania 2 (artykuły dla aseptyki sali operacyjnej): wyroby nie mogą zawierać celulozy, mają być nie pylące, niepalne, wodoszczelne i spełniać normę EN 13795-1-3 dla obszarów krytycznych dla materiałów barierowych stosowanych na bloku operacyjnym
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 17.20.00.00 - Wyroby włókiennicze Kod CPV wg słownika 2008: 39.50.00.00 - Wyroby włókiennicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, według formuły spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust.1 pkt. 2 rozporządzenia), 2) oświadczenie wykonawcy, że oferowane wyroby spełniają wymogi wprowadzenia do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r o wyrobach medycznych (Dz.U.Nr 93, poz. 896) - załącznik nr 4 do SIWZ, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 Pzp) - załącznik nr 3 do SIWZ, 4) dla zadania 2 - oświadczenie o spełnieniu normy EN 13795-1-3 wraz z załączonymi danymi technicznymi (wytrzymałość na mokro i sucho, wytrzymałość na rozerwanie w kierunku poprzecznym, czystość mikrobiologiczna, odporność na penetrację płynów, niepalność i absorpcyjność) - załącznik nr 5 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-morski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziaba zamawiającego Dział Zamówień Publicznych bud. nr 6 pok. nr 29.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2008 godzina 11:00, miejsce: siedziaba zamawiającego Dział Zamówień Publicznych bud. nr 6 pok. nr 29 lub Kancelaria Szpitala.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest: Ewa Szczęsna - tel. 058 69-98-124, fax 058 69-98-338, e-mail: eszczesna@szpital-morski.pl
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: artykuły higieniczne dla personelu i bielizna z włókniny jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa artykułów higienicznych dla personelu i bielizny z włókniny jednorazowego użytku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: artykuły dla aseptyki sali operacyjnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa artykułów dla aseptyki sali operacyjnej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pozostałe wyroby specjalnego przeznaczenia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa pozostałych wyrobów specjalnego przeznaczenia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: maski z filtrem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa masek z filtrem.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zakup Gadżetów- T-shirty dla Wydziału Elektrycznego
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 w Gdyni, 81-597 Gdynia, ul. Leopolda Staffa 10.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia ,,Operator suwnicy placowej RTG''
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "ABC przedsiębiorczości z elementami e-marketingu"
- DOSTAWA FARB OKRĘTOWYCH ORAZ ROZCIEŃCZALNIKA DO FARB
- Organizacja XXIV Krajowej Konferencji Elektroniki
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.