eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bystrzyca KłodzkaPrzetarg nieograniczony na dostawę leków , płynów infuzyjnych, środków dezynfekcyjnych i opatrunkowych oraz materiałów szewnych dla potrzeb ZOZ Bystrzyca Kłodzka oznaczony numerem sprawy 1/ 2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-12

Bystrzyca Kłodzka: Przetarg nieograniczony na dostawę leków , płynów infuzyjnych, środków dezynfekcyjnych i opatrunkowych oraz materiałów szewnych dla potrzeb ZOZ Bystrzyca Kłodzka oznaczony numerem sprawy 1/ 2010
Numer ogłoszenia: 7571 - 2010; data zamieszczenia: 12.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Okrzei 49, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie, tel. 074 8110473, 8111636, faks 074 8111595.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę leków , płynów infuzyjnych, środków dezynfekcyjnych i opatrunkowych oraz materiałów szewnych dla potrzeb ZOZ Bystrzyca Kłodzka oznaczony numerem sprawy 1/ 2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest dostawa leków ,płynów infuzyjnych , materiałów Szewnych i opatrunkowych, środków dezynfekcyjnych dla potrzeb SP ZOZ Bystrzyca Kłodzka. ostępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości niższej niż określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia 29.01.200 Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00 - Nawozy azotowe i związki azotu 24.43.16.00 - 24.43.16.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający rezygnuje z pobierania wadium od Wykonawców

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy lub Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia którzy: Spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 3 ustawy prawo zamówień publicznych (u.p.z.p.) z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Spełniają wymogi ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Spełniają wszystkie wymogi zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówie-nia (SIWZ). 2. Dokonywanie spełniania warunków polegać będzie na: Sprawdzeniu czy złożona oferta zawiera wymagane w SIWZ oświadczenia i zaświad-czenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 3 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Sprawdzeniu czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Sprawdzeniu czy złożona przez Wykonawcę oferta nie podlega odrzuceniu na pod-stawie art. 89 ust. 1 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Sprawdzeniu czy złożona oferta spełnia wszystkie wymogi zawarte w u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami oraz SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1. Aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego, odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzającej dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (datowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed ter-minem składania ofert). 2. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 22 ust. 1 pkt 1 do 3 u.p.z.p. z dnia 29 stycz-nia 2004 roku z późniejszymi zmianami - celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć: 3. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podsta-wie art. 24 ust. 1 pkt 4 do 9 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami - celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wy-konawca do oferty zobowiązany jest dołączyć: Oświadczenie lub aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami. Oświadczenie lub aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami. 4. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 36 ust. 3 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Jeżeli Wykonawca realizację części zamówienia za-mierza powierzyć podwykonawcy, to w złożonej ofercie musi wskazać którą część zamówienia powierzy do wykonania podwykonawcy. 5. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 44 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. 6. Oświadczenie lub zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu Wykonawcy z opłacaniem podatku, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane pra-wem zwolnienie, odroczenie oraz rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzy-manie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7. Oświadczenie lub zaświadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwol-nienie, odroczenie oraz rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w ca-łości wykonania decyzji właściwego organu . 8. Świadectwo dopuszczenia do obrotu wydane przez Instytut Leków, lub świadectwo rejestracji wydane przez Min Zdrowia ,albo potwierdzenie wpisu do rejestru wydane przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 9. Oświadczenie Wykonawcy o terminach płatności faktury (liczony w dniach) za do-stawę przedmiotu zamówienia liczony od dnia wpływu prawidłowo wystawionej fak-tury do Zamawiającego - nie może być krótszy niż 30 dni. 10. Uzupełniony i zaparafowany wzór umowy (załącznik nr ). 11. Uzupełnione i podpisane przez osobę uprawnioną (co wynika z KRS lub dołączonego do oferty pełnomocnictwa określającego zakres udzielonego pełnomocnictwa) za-łączniki do niniejszej specyfikacji. 12. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia usta-nawiają oni pełnomocnika (pełnomocnictwo notarialne) do ich reprezentowania w po-stępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23, ust. 2 u.p.z.p. z dnia 29.01.2004 r , z późniejszymi zmianami). Każdy z Wykonawców ubie-gających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przedkłada komplet wymaganych do-kumentów. 13. Uwaga! Wykonawcy, którzy mają siedzibę swojej firmy poza granicami RP w innych państwach Unii Europejskiej składają dokumenty obowiązujące w danym kraju gdzie mieści się siedziba ich firmy. Wykonawca składa dokumenty wydane przez organy, które faktycznie zajmują się dziedzinami wymienionymi w punktach 1,3a,3b,5,6. Złożone dokumenty muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. Za wyjątkiem dokumentu wymienionego w punkcie 1 pozostałe dokumenty Wykonawca może zastąpić stosownymi oświadczeniami sporządzonymi w języku Polskim zgodnie z wymogami niniejszej SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.bystrzycaklodzka.biuletyn.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej W Bystrzycy Kłodzkiej Ul Okrzei 49. 57 - 500 Bystrzyca Kłodzka ( sekretariat Dyrektora).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2010 godzina 10:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej W Bystrzycy Kłodzkiej Ul Okrzei 49. 57 - 500 Bystrzyca Kłodzka ( gabinet Dyrektora).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Antybiotyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości niższej niż określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia 29.01.200 Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: leki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości niższej niż określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia 29.01.200 Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: leki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości niższej niż określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia 29.01.200 Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: płyny infuzyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości niższej niż określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia 29.01.200 Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Materiały opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości niższej niż określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia 29.01.200 Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Preparaty dezynfekcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości niższej niż określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia 29.01.200 Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Materiały szewne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości niższej niż określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia 29.01.200 Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.