eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-ZdrójZakup wraz z montażem modułów radiowych umożliwiających zdalny odczyt danych z wodomierza w budynku socjalnym przy ul. Gagarina 112 - zadanie inwestycyjneModernizacja budynku przy ul. Gagarina 108, 110, 112

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-03

Jastrzębie-Zdrój: Zakup wraz z montażem modułów radiowych umożliwiających zdalny odczyt danych z wodomierza w budynku socjalnym przy ul. Gagarina 112 - zadanie inwestycyjne: Modernizacja budynku przy ul. Gagarina 108, 110, 112
Numer ogłoszenia: 75743 - 2012; data zamieszczenia: 03.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Nieruchomości , ul. 1-go Maja 55, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4787001, faks 032 4762952.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn.jastrzebie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z montażem modułów radiowych umożliwiających zdalny odczyt danych z wodomierza w budynku socjalnym przy ul. Gagarina 112 - zadanie inwestycyjne: Modernizacja budynku przy ul. Gagarina 108, 110, 112.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z montażem: a) 56 szt. modułów radiowych RFMTX1 umożliwiających wykonanie zdalnego odczytu danych z wodomierza jednostrumieniowego B-Meters GSD8-RFM 1,5 m3/h, b) odbiornika radiowego USB do GSD8-RFM - 1 szt., c) licencji na oprogramowanie, d) dokumentacji montażowej i pomontażowej itd. (karty gwarancyjne, protokoły z montażu, karta modułu), e) szafek osłonowych natynkowych - 28 szt. Zamontowane moduły radiowe winny umożliwiać odczyt stanu wodomierzy bez konieczności wchodzenia do mieszkań i bieżące rozliczanie lokatorów. Zabudowa będzie miała na celu zabezpieczenie instalacji wodomierzowych przed dostępem osób postronnych. Wymagania techniczne - Obudowy instalacji wodomierzowych znajdujących się na korytarzach poszczególnych kondygnacji przedmiotowego budynku Obudowa dotyczy istniejących instalacji wodomierzowych znajdujących się na korytarzach poszczególnych kondygnacji i przedmiotowego budynku. Szafki powinny osłaniać wodomierze i zawory wraz z rurkami przyłączeniowymi do poszczególnych lokali socjalnych oraz częściami rur zasilających. Należy zastosować szafki osłonowe natynkowe, wykonane ze stali gatunku DC01 o grubości 0,8 mm. Powierzchnie stalowe powinny być pokryte podkładem cynkowym o grub. min. 60 ?m a następnie pomalowane proszkowo w kolorze RAL 7047 (grubość powłoki min 80 ?m). Do zamykania szafek zastosować zamek patentowy, jednakowy dla wszystkich szafek. Drzwi wyposażyć w zawiasy kołkowe. Z uwagi na montaż szafki na istniejącej instalacji wraz z 3 kluczami, na ścianie tylnej zastosować jedynie zagięcia na szerokość 25 mm od krawędzi, utworzona w ten sposób ramka usztywni konstrukcję oraz umożliwi przymocowanie poszczególnych szafek do ściany. W szafkach wykonać otwory na rury zasilające: parter - jeden otwór od góry na rurę o średnicy - 45 mm, I piętro - po jednym otworze od góry i od dołu na rurę o średnicy - 55 mm, II piętro - jeden otwór od góry na rurę o średnicy - 45 mm oraz jeden otwór od dołu na rurę o średnicy - 55 mm, III piętro - jeden otwór od dołu na rurę o średnicy - 45 mm. Dokładną średnicę i lokalizację otworów określić dla każdej skrzynki indywidualnie. Ilość i wymiary skrzynek: parter - 1050 x 500 x 150 mm, szt. 10, I, II piętro - 1000 x 550 x 150 mm, szt. 8, III piętro - 950 x 550 x 150 mm (szafki ze stelażem mocowanym w podłodze), szt. 10. Szafki mocować do ściany za pomocą odpowiednich kołków rozporowych, przeznaczonych zarówno do materiałów pełnych jak i z pustymi przestrzeniami (pustaki Poroterm, płyty g-h). Zaleca się zastosowanie kołków uniwersalnych typu TFN/S lub innych o takich samych lub lepszych właściwościach. Zastosowane kołki rozporowe o wymiarach 8 x 50 mm z wkrętem o wymiarach 4,5 x 60 od dolnej i górnej krawędzi oraz w środku wysokości. Dodatkowo na ostatniej kondygnacji, oprócz mocować na kołki zastosować stelaże z profili 20 x 30 x 2 mm ze stali gatunku S235 JR, pokryte podkładem cynkowym o grubości min 60 ?m a następnie pomalowane proszkowo w kolorze RAL 7047 (grubości powłoki min. 80 ?m). Stelaże przytwierdzić do podłogi za pomocą dwóch kołków rozporowych na każdą z nóżek. Szczegółowy zakres wymagań technicznych obudowy instalacji wodomierzowych znajdujących się na korytarzach poszczególnych kondygnacji przedmiotowego budynku stanowi załącznik do SIWZ. 3.3.Do obowiązków Wykonawcy należy: a) Zaplombowanie modułu radiowego plombą, stworzenie dla każdego wodomierza dokumentacji montażowej zawierającej nr modułu radiowego, datę i podpis montera; b) Zaprogramowanie modułu radiowego; c) Przygotowanie i przekazanie karty gwarancyjnej dla każdego zamontowanego modułu radiowego; d) Naprawa wszelkich szkód powstałych w obiekcie w związku z prowadzonymi robotami; e) Przekazanie dokumentacji powykonawczej (protokoły, karty gwarancyjne, itd.). f) Dostarczenie Zamawiającemu wymaganych atestów, świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie, certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. 3.4.Zakres informacji zawartej w dokumentacji montażowej: - protokoły montażu (data montażu, nr plomby, nr modułu radiowego, data legalizacji, data ważności legalizacji) stan wodomierza, nr wodomierza, podpis montera itp.); - karta gwarancyjna; - opis zaprogramowania modułu; - dokumentacja zastosowanych materiałów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.40.00 - Urządzenia pomiarowe i sterujące .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz oferty- załącznik nr 1 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy (jeżeli Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika - jak w punkcie 10, 11 SIWZ). Uwaga: Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy: a) w przypadku zmian Inspektorów nadzoru, b) w przypadku zmian kadrowo - personalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska; c) w przypadku wystąpienia okoliczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; d) zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia; e) zakres rzeczowy zamówienia określony umową może zostać ograniczony przez Zamawiającego, bez skutków finansowych i prawnych dla Zamawiającego, w przypadku gdy wykonanie przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; f) w przypadku zmiany dotyczącej nazw, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych; g) w przypadku zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; h) dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęła na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; i) w zakresie podwykonawców, wskazanych na etapie złożonej oferty lub, których konieczność ujawnienia wynikła na etapie realizacji zamówienia, którym Wykonawca powierzył lub ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzn.jastrzebie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Nieruchomości ul. 1 Maja 55, 44-330 Jastrzębie-Zdrój.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Nieruchomości ul. 1 Maja 55, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, pok. nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.