Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-14
Lublin: Usługa wynajmu autobusów i autokarów wraz z kierowcą na zajęcia terenowe studentów oraz dla potrzeb pracowników Akademii Rolniczej w Lublinie z podziałem na 7 części.
Numer ogłoszenia: 75745 - 2008; data zamieszczenia: 14.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Rolnicza w Lublinie, ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4456603, 4456073, fax 081 4456730.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ar.lublin.pl/zamowienia
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wynajmu autobusów i autokarów wraz z kierowcą na zajęcia terenowe studentów oraz dla potrzeb pracowników Akademii Rolniczej w Lublinie z podziałem na 7 części..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - wynajem autokarów z ilością miejsc 20 - 24 dla AR w Lublinie Część 2 - wynajem autokarów z ilością miejsc 26 dla AR w Lublinie Część 3 - wynajem autokarów z ilością miejsc 36 dla AR w Lublinie Część 4 - wynajem autokarów z ilością miejsc 50-55 dla AR w Lublinie Część 5 - wynajem autokarów z ilością miejsc 18 dla WNR w Zamościu Część 6 - wynajem autokarów z ilością miejsc 39 dla WNR w Zamościu Część 7 - wynajem autokarów z ilością miejsc 55 dla WNR w Zamościu
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.72.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą Kod CPV wg słownika 2008: 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, a na poparcie spełnienia tego warunku wykonawca winien w odpisie z właściwego rejestru lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej posiadać wpis świadczący o prawie do wykonywania usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia oraz winien posiadać licencję na przewozy krajowe osób, 2/ zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 - a/ posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe, Jeśli Wykonawca spełnia ten warunek winien podpisać i dołączyć do oferty oświadczenie stanowiące załącznik nr 8 do s.i.w.z. b/ dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym umożliwiającym mu wykonanie niniejszego zamówienia - Wykonawca winien wykazać się, iż dysponuje: § w części 1 - co najmniej trzema autokarami z ilością 20-24 miejsc w autokarze, § w części 4 - co najmniej dwoma autokarami z ilością 50-55 miejsc w autokarze. c/ dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca ma zapewnić odpowiednią ilość kierowców posiadających odpowiednie uprawnienia do wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia. Jeśli Wykonawca spełnia ten warunek winien podpisać i dołączyć do oferty oświadczenie stanowiące załącznik nr 8 do s.i.w.z. 3/ zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 3 - znajduje się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Jeśli Wykonawca spełnia powyższy warunek winien podpisać oświadczenie stanowiące załącznik nr 8 do siwz i dołączyć niniejsze oświadczenie do oferty wykonawcy. 4/ zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, Jeśli Wykonawca spełnia powyższy warunek winien podpisać oświadczenie stanowiące załącznik nr 8 do siwz i dołączyć niniejsze oświadczenie do oferty wykonawcy. 3. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie przeprowadzona według reguły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. licencję na przewozy krajowe osób, 3. oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 8 do specyfikacji, 4. wykaz samochodów: · w części 1 - co najmniej trzech samochodów z ilością 20-24 miejsc w autokarze, · w części 4 - co najmniej trzech samochodów z ilością 50-55 miejsc w autokarze. Ponadto oferta Wykonawcy ma zawierać: 5. wypełnione załączniki nr 1 i lub nr 2 i lub 3 i lub 4 i lub 5 i lub 6 i lub 7 stanowiące kalkulacje kosztów usług przewozowych w zależności od części, w której Wykonawca bierze udział, 6. wypełniony formularz Oferta Wykonawcy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do specyfikacji, 7. w przypadku gdy oferta nie będzie podpisana przez osobę y wskazaną e w KRS lub zaświadczeniu o działalności gospodarczej należy ustanowić pełnomocnika, a pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy winno być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać do jakich czynności prawnych dana osoba y została y umocowana e.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szp.ar.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja ds. Zamówień Publicznych pok. 54 ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekcja ds. Zamówień Publicznych pok. 54 ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CzÄĹÄ 1 - wynajem autokarĂłw z iloĹciÄ miejsc 20 - 24 dla AR w Lublinie,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CzÄĹÄ 1 - wynajem autokarĂłw z iloĹciÄ miejsc 20 - 24 dla AR w Lublinie, zgodnie z iloĹciÄ przewidywanych kilometrĂłw zawartych w zaĹÄ czniku nr 1 do siwz,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.72.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CzÄĹÄ 2 - wynajem autokarĂłw z iloĹciÄ miejsc 26 dla AR w Lublinie,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CzÄĹÄ 2 - wynajem autokarĂłw z iloĹciÄ miejsc 26 dla AR w Lublinie, zgodnie z iloĹciÄ przewidywanych kilometrĂłw zawartych w zaĹÄ czniku nr 2 do siwz,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.72.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 - wynajem autokarów z ilością miejsc 36 dla AR w Lublinie,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 - wynajem autokarów z ilością miejsc 36 dla AR w Lublinie, zgodnie z ilością przewidywanych kilometrów zawartych w załączniku nr 3 do siwz,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.72.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4 - wynajem autokarów z ilością miejsc 50-55 dla AR w Lublinie,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 - wynajem autokarów z ilością miejsc 50-55 dla AR w Lublinie, zgodnie z ilością przewidywanych kilometrów zawartych w załączniku nr 4 do siwz,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.72.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5 - wynajem autokarów z ilością miejsc 18 dla WNR w Zamościu,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5 - wynajem autokarów z ilością miejsc 18 dla WNR w Zamościu, zgodnie z ilością przewidywanych kilometrów zawartych w załączniku nr 5 do siwz,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.72.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6 - wynajem autokarów z ilością miejsc 39 dla WNR w Zamościu,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 6 - wynajem autokarów z ilością miejsc 39 dla WNR w Zamościu, zgodnie z ilością przewidywanych kilometrów zawartych w załączniku nr 6 do siwz,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.72.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część 7 - wynajem autokarów z ilością miejsc 55 dla WNR w Zamościu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 7 - wynajem autokarów z ilością miejsc 55 dla WNR w Zamościu , zgodnie z ilością przewidywanych kilometrów zawartych w załączniku nr 7 do siwz,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.72.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przewozowych wraz z opieką w zakresie dowożenia uczniów Gminy Krzywiń w roku 2025 do szkół nie będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Krzywiń
- Zapewnienie obsługi w zakresie transportu osobowego krajowego i międzynarodowego na lata 2025-2026
- PRZEWÓZ UCZNIÓW UCZĘSZCZAJĄCYCH DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY SŁAWOBORZE, REALIZOWANY W OPARCIU O KOMUNIKACJĘ REGULARNĄ - NA PODSTAWIE BILETÓW MIESIĘCZNYCH W ROKU SZKOLNYM - 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.