Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-14
Tarnobrzeg: Remont drogi powiatowej nr 1121 R relacji Suchorzów - Gawłuszowice na odcinku od km 3+727 do km 4+727
Numer ogłoszenia: 75786 - 2008; data zamieszczenia: 14.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tarnobrzeski, ul. 1 Maja 4, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 0-15 822 39 22, fax 0-15 822 39 22.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://tarnobrzeski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej nr 1121 R relacji Suchorzów - Gawłuszowice na odcinku od km 3+727 do km 4+727.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką asfaltową grysowo-żwirową dowożoną z odl. 5 km - średnio 100 kg/m2 - 550,00 ton, dla KR2; Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowo-żwirową dowożonej z odl. 5 km, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm dla KR2 w ilości - 5500,00 m2; Lokalne uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym, naturalnym, rozścielenie i zagęszczenie kruszywa ręcznie - 75,00 m3.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. b)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 24 ustawy Pzp; c)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia d)posiadają wymagane doświadczenie w realizacji robót e)udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres 36 miesięcy. 2. Członkowie Komisji przetargowej dokonają weryfikacji dokumentów, złożonych przez wykonawców pod kątem zgodności z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie stanowiące załącznik nr 2.2 do formularza oferty, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22, ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2. Aktualny dokument dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) - przyjmuje się 6 miesięczny okres ważności dokumentu; 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust l pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Dane o doświadczeniu wykonawcy w zakresie realizacji zamówień zbliżonych, co do zakresu i wartości do zamówienia będącego przedmiotem niniejszego zamówienia wykonanych jako główny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu. Wykaz zamówień potwierdzonych referencjami należy zamieścić na formularzu stanowiącym załącznik nr 2.3 do formularza oferty. Należy wykazać co najmniej 3 zadania, z których każde musi przekroczyć wartość 200 000,00 zł; 7. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - załącznik 2.4 do oferty wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, a w szczególności: a) stosowne uprawnienia budowlane, b) wpis na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień wymaganej specjalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/powiat/tarnobrzeski/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu, ul. 1 Maja 4, 39-400 Tarnobrzeg.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu, ul. 1 Maja 4, 39-400 Tarnobrzeg pokój nr 40 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- Poprawa dostępności budynków Urzędu Miasta, Przedszkola Nr 3 oraz trybuny przy Stadionie Miejskim w Tarnobrzegu.
- Gruntowa instalacja fotowoltaiczna o mocy 49,82 kWp dla hospicjum paliatywnego w Tarnobrzegu przy ul. Krzywa 57.
- "Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego dróg na terenie Miasta Tarnobrzega"
- Usługa opieki serwisowej modułów oprogramowania firmy Asseco Poland S.A.
- Renowacja i konserwacja ogrodzenia betonowego hospicjum paliatywnego w Tarnobrzegu przy ul Krzywa 57.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim dla zadania: "Poprawa infrastruktury transportu publicznego na terenie MOF Tarnobrzeg"
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja przepompowni ścieków na terenie Gminy Obrzycko
- "Przebudowa drogi gminnej nr 400112W Huta-Leszczyny"
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Dębowa Łąka na działce nr 425 od km 0+000 do km 0+277
- Modernizacja ulicy Ściegiennego w Olkuszu.
- Budowa/Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych- Nowe Dwory
- Remont drogi gminnej nr 117362R Dobra - Brzeżawa w miejscowości Dobra
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.