eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BogatyniaSukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych dla SP ZOZ w Bogatyni - nr postępowania (sprawy)ZP 341-N1/01/III/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-02

Bogatynia: Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych dla SP ZOZ w Bogatyni - nr postępowania (sprawy): ZP 341-N1/01/III/2010
Numer ogłoszenia: 75789 - 2010; data zamieszczenia: 02.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni , ul. Wyczółkowskiego 15, 59-920 Bogatynia, woj. dolnośląskie, tel. 075 7732046, faks 075 7732046.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych dla SP ZOZ w Bogatyni - nr postępowania (sprawy): ZP 341-N1/01/III/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych dla SP ZOZ w Bogatyni, wg asortymentu i ilości wyszczególnionych w Formularzach asortymentowo-cenowych dla poszczególnych PAKIETÓW (CZĘŚCI) zamówienia, stanowiące Załącznik II niniejszej SIWZ 2. Zamówienie zostało podzielone na 3 odrębne PAKIETY (CZĘŚCI). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. wymagania, jakie muszą spełniać oferowane produkty w zakresie parametrów granicznych, ich funkcji oraz rodzaju) zawierają formularze Formularze asortymentowo-cenowe dla poszczególnych PAKIETÓW (CZĘŚCI) zamówienia, stanowiące Załącznik II niniejszej SIWZ. 4. Oferowane wyroby medyczne muszą spełniać wymagania przewidziane przepisami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004 r. (tekst jedn. z 2004 r. Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) oraz warunkami dopuszczenia do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polski, określonymi przez Ministra Zdrowia a także posiadać aktualne świadectwa rejestracji, zaś w przypadku wyrobów jałowych muszą one być sterylizowane parą wodną. 5. Wykonawca jest odpowiedzialny - w odniesieniu do oferowanego przedmiotu zamówienia - za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ. 6. Zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawarty w Formularzach asortymentowo - cenowych określa wartości szacunkowe, które mogą ulec zmianie (zmniejszeniu), bez jakichkolwiek konsekwencji prawno-finansowych dla Zamawiającego. 7. Dostawa materiałów opatrunkowych następować będzie sukcesywnie, na podstawie zamówień częściowych Zamawiającego, składanych faksem, najpóźniej w terminie 7 dni kalendarzowych od daty zamówienia. 8. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie staraniem i na koszt Wykonawcy. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych spełniających warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, co oznacza, że oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego - posiadać wszystkie określone parametry na poziomie nie gorszym niż te, o których mowa w niniejszej SIWZ. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji części zamówienia przez Wykonawcę przy udziale Podwykonawcy/ów, przy czym Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 11. Oferta może dotyczyć wszystkich lub wybranego/wybranych pakietów (części). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie jednego pakietu (części). 12. Zamawiający dopuszcza podanie cen za opakowanie jednostkowe, jednak musi być wyraźnie zaznaczone w ofercie ile sztuk mieści się w opakowaniu. 13. Wykonawca jest zobowiązany, na każde żądanie Zamawiającego, dostarczyć - w celu potwierdzenia, że oferowane przez niego produkty (towary) odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - stosowne Świadectwa / Pozwolenia dopuszczające do ich obrotu i stosowania na terenie RP oraz że, są bezpieczne w swoim zakresie dla pacjentów / Karty charakterystyki / Karty katalogowe / Opisy techniczne / Świadectwa rejestracji, dotyczące oferowanych towarów, w języku polskim (lub przetłumaczonych na język polski), z zaznaczeniem wszystkich wymaganych przez Zamawiającego - określonych w niniejszej SIWZ i jej załącznikach - parametrów, które musi spełniać dany asortyment/produkt (towar)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 , że spełnia warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana, w oparciu o przedłożone dokumenty oraz według formuły: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 , że spełnia warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana, w oparciu o przedłożone dokumenty oraz według formuły: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 , że spełnia warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana, w oparciu o przedłożone dokumenty oraz według formuły: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 , że spełnia warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana, w oparciu o przedłożone dokumenty oraz według formuły: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 , że spełnia warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana, w oparciu o przedłożone dokumenty oraz według formuły: spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: 1) Oświadczenie Wykonawcy [wzór stanowi zał. nr V do SIWZ], że: - wszystkie oferowane wyroby medyczne spełniają wymogi określone przepisami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004 r. (tekst jedn. z 2004 r. Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) oraz warunki dopuszczenia do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polski, określone przez Ministra Zdrowia a także posiadają aktualne świadectwa rejestracji - oferowane wyroby jałowe są sterylizowane parą wodną.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej - w wyniku niniejszego zamówienia - umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji konieczności wprowadzenia takich zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności przewiduje się możliwość dokonania w umowie zmiany: 1) ilości przedmiotu zamówienia; 2) jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia; 3) elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany; 4) sposobu i terminów dostarczania poszczególnych bieżących dostaw; 5) terminu realizacji umowy; 6) okresu obowiązywania umowy, w tym w szczególności o czas konieczny dla przeprowadzenia kolejnego przetargu na analogiczny przedmiot zamówienia; 7) ceny poszczególnych produktów składających się na przedmiot zamówienia, w przypadku zaistnienia urzędowej zmiany stawki podatku VAT, przy zachowaniu ceny jednostkowej netto; 8) wysokości cen poszczególnych produktów składających się na przedmiot zamówienia, określonych w ofercie Wykonawcy - o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem, ogłoszony przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego za poprzedni rok kalendarzowy, przy czym zmiana taka może zostać wprowadzona najwcześniej po 2010 roku. 2. Warunkiem dokonania zmian wskazanych powyżej, w szczególności może być: 1) nastąpi zmiana organizacyjna po stronie Zamawiającego, w szczególności w zakresie jego organizacji i funkcjonowania; 2) wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzielaniu świadczeń zdrowotnych; 3) w wyniku zmiany umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości świadczonych usług; 4) będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii; 5) będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa; 6) zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu. 3. W sytuacji zajścia okoliczności, o których mowa wyżej, Zamawiający bądź Wykonawca, w terminie do 14 dni od ich wystąpienia, powiadomi drugą stronę o tym fakcie. Następnie strony umowy, w terminie do 7 dni od daty w/w powiadomienia, przystąpią do negocjacji na temat zmiany postanowień umowy w przedmiotowym zakresie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zozbogatynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ w Bogatyni; ul. Wyczółkowskiego 15, 59-920 Bogatynia, I piętro, pokój 208; od poniedziałku do piątku; w czasie godzin urzędowania, tj.: od 7.00 do 14.35..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2010 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ w Bogatyni; ul. Wyczółkowskiego 15, 59-920 Bogatynia, I piętro, pokój 208; od poniedziałku do piątku; w czasie godzin urzędowania, tj.: od 7.00 do 14.35..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET (CZĘŚĆ) NR 1 - Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. wymagania, jakie muszą spełniać oferowane produkty w zakresie parametrów granicznych, ich funkcji oraz rodzaju) zawiera Formularz asortymentowo-cenowy dla przedmiotowego PAKIETU (CZĘŚCI) NR 1 zamówienia, stanowiące Załącznik Nr II.1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET (CZĘŚĆ) NR 2 - Plastry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. wymagania, jakie muszą spełniać oferowane produkty w zakresie parametrów granicznych, ich funkcji oraz rodzaju) zawiera Formularz asortymentowo-cenowy dla przedmiotowego PAKIETU (CZĘŚCI) NR 2 zamówienia, stanowiące Załącznik Nr II.2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET (CZĘŚĆ) NR 3 - Inne opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. wymagania, jakie muszą spełniać oferowane produkty w zakresie parametrów granicznych, ich funkcji oraz rodzaju) zawiera Formularz asortymentowo-cenowy dla przedmiotowego PAKIETU (CZĘŚCI) NR 3 zamówienia, stanowiące Załącznik Nr II.3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.