To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-27
Ogłoszenie nr 75798 - 2017 z dnia 2017-04-27 r.
Waśniów: REMONT DRÓG GMINNYCH NR 393020T W MSC. SŁAWĘCICE NA DŁUGOŚCI 925,70MB I NR 393053T W MSC. NOSÓW NA ODCINKU 945,30MB.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 52465-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Waśniowie, krajowy numer identyfikacyjny
55135500000, ul.
Rynek
24,
27425
Waśniów, państwo
Polska, woj.
świętokrzyskie, tel.
412 646 026, faks
412 646 028, e-mail
techniczny@gminawasniow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wasniow.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.wasniow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT DRÓG GMINNYCH NR 393020T W MSC. SŁAWĘCICE NA DŁUGOŚCI 925,70MB I NR 393053T W MSC. NOSÓW NA ODCINKU 945,30MB.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):T.2710.12.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn: REMONT DRÓG GMINNYCH NR 393020T W MSC. SŁAWĘCICE NA DŁUGOŚCI 925,70MB I NR 393053T W MSC. NOSÓW NA ODCINKU 945,30MB w ramach którego należy zrealizować następujące zadania: Zadanie nr 1: Remont drogi gminnej nr 393020T w miejscowości Sławęcice w km od 0+000,00 do 0+925,70 na długości 925,70 mb W zakres rzeczowy zadania nr 1 wchodzą: 1 Terenowe prace przygotowawcze niezbędne do rozpoczęcia zasadniczych robót budowlanych 2 Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm 3 Wykonanie koryta (pod podbudowę rozmytego pobocza lub korektę trasy) mechanicznie wraz z profilowaniem i doprowadzeniem podłoża do kl. G1 (w razie potrzeby wymiana 40 cm gruntu) w gr. kat. III, głębokość koryta 30 cm 4 Wykopy - rów przydrożny lewostronny 5 Rozbiórka zniszczonej nawierzchni asfaltowych z odwiezieniem destruktu na place składowe na odl. do 20 km 6 Wykonanie warstwy: piasek stabilizowany cementem Rm=2,5 MPa; gr. w-wy 15 cm 7 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/63, gr. w-wy 15 cm 8 Uzupełnienie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5, średnia grubość 15 cm, szerokość 4,00m; układanie za pomocą układarki 9 Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W, gr. w-wy 4 cm, KR-1 10 Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S, gr. w-wy 4 cm, KR-1 11 Górna warstwa nawierzchni pobocza z kruszywa łamanym 0/31,5 gr. 8 cm 2x0,50 m 12 Pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych 13 Pionowe znaki drogowe - tablice do znaków 14 Powierzchniowe utwardzenie nawierzchni poboczy płynnym asfaltem i grysem 15 Roboty wykończeniowe i zabezpieczające Zadanie nr 2: Remont drogi gminnej nr 393053T w miejscowości Nosów w km od 0+000,00 do 0+945,30 na długości 945,30 mb W zakres rzeczowy zadania nr 2 wchodzą: 1 Terenowe prace przygotowawcze niezbędne do rozpoczęcia zasadniczych robót budowlanych 2 Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm 3 Wykonanie koryta (pod podbudowę rozmytego pobocza lub korektę trasy) mechanicznie wraz z profilowaniem i doprowadzeniem podłoża do kl. G1 (w razie potrzeby wymiana 40 cm gruntu) w gr. kat. III, głębokość koryta 30 cm 4 Wykopy - rów przydrożny 5 Wykonanie krawężnika drogowego betonowego na ławie betonowej C12/15 6 Umocnienie skarp, płyty betonowe ażurowe gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4; gr. w-wy 10 cm 7 Budowa przepustu - część przelotowa z rur HDPE o średnicy O600 (spiralnie karbowanych) 8 Budowa przepustu - betonowe ścianki oporowe ze stopką - umocnione na spodzie i po bokach dla rur O600 9 Wykonanie warstwy: piasek stabilizowany cementem Rm=2,5 MPa; gr. w-wy 15 cm 10 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/63, gr. w-wy 15 cm 11 Uzupełnienie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5, średnia grubość 15 cm, szerokość 4,50m (4,00m w km od 0+000 do 0+045); układanie za pomocą układarki 12 Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W, gr. w-wy 4 cm, KR-1 13 Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S, gr. w-wy 4 cm, KR-1 14 Górna warstwa nawierzchni pobocza z kruszywa łamanym 0/31,5 gr. 8 cm 2x0,50 m 15 Pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych 16 Pionowe znaki drogowe - tablice do znaków 17 Powierzchniowe utwardzenie nawierzchni poboczy płynnym asfaltem i grysem 18 Roboty wykończeniowe i zabezpieczające Szczegółowy opis wszystkich robót dla przedmiotu zamówienia znajduje się w przedmiarze robót (załącznik nr: 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr: 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), dokumentacji projektowej (załącznik nr do 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się wykonać zadania opisane w dokumentacji technicznej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w SIWZ. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (uproszczone projekty techniczne, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz SIWZ) należy traktować, jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonywaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeśli opis przedmiotu zamówienia (dokumentacji technicznej lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub przedmiarach robot lub opisie przedmiotu zamówienia) wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować, jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Ponadto zamienne materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny: winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami, aby zespół urządzeń dawał zamierzony (zaprojektowany) efekt, nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. Wszystkie nazwy własne materiałów i urządzeń użyte w dokumentacji przetargowej są podane jako przykładowe i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zmawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). Przez równoważność należy rozumieć zastosowanie porównywalnych wyrobów, produktów innych marek/producentów o parametrach technicznych i wymogach jakościowych niepowodujących pogorszenia właściwości użytkowania i trwałości urządzenia, obiektu. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowna opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji "równoważników" lub odrzuceniu oferty z powodu ich "nie równoważności". Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje zwarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający wskazuje adres poczty elektronicznej lub strony internetowej: www.wasniow.pl; techniczny@wasniow.pl Wszelkie rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia dokonywane będą w złotych polskich [PLN]. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty w postacji katalogów elektronicznych. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający nie określa wymagań związanych z art. 29 ust. 4 ustawy PZP Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie prowadzi dialogu technicznego. Zamawiający nie zamierza zwalać zebrania Wykonawców. Zamawiający nie wymaga rejestracji i identyfikacji Wykonawców, w tym określenia wymagań technicznych urządzeń informatycznych. Wymogi zawarte w art. 29 ust. 5 ustawy Pzp, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia zostały opisane w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ - obiekty powstałe w wyniku realizacji niniejszego zamówienia przeznaczone są dla wszystkich użytkowników w szczególności ułatwi poruszanie się osób z niepełnosprawnością ruchową
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45233220-7,
45112100-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT827498.37 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 641156.73 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.