Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-24
Koszalin: Sprzątanie ulic w miejscowości Lipiany w ciągu drogi wojewódzkiej nr 156
na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Pyrzycach
Numer ogłoszenia: 75816 - 2009; data zamieszczenia: 24.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Szczecińska 31, 75-122 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3427831, faks 094 3424328.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzdw.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa zachodniopomorskiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie ulic w miejscowości Lipiany w ciągu drogi wojewódzkiej nr 156 na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Pyrzycach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usługi utrzymania czystości ulic obejmuje teren działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Pyrzycach w miejscowości Lipiany, w ciagu drogi wojewódzkiej nr 156. W ramach usługi przewiduje się prace związane z oczyszczaniem z zanieczyszczeń nawierzchni jezdni, z wywozem nieczystości oraz odpadów stałych. Utrzymanie czystości jezdni dróg wojewódzkich polegających na: - uprzątnięciu wszelkich nieczystości z jezdni w strefie przykrawężnikowej, tj. w odległości do 1,0 m od krawężnika na odcinkach ulic wyznaczonych do sprzątania; częstotliwość sprzątania - według potrzeb; - zebranie nieczystości na własne środki transportowe i wywiezienie ich w miejsca do tego przeznaczone. Wykaz ulic do sprzątania: ul. Jedności Narodowej od km 0+000 do km 1+141= 1 141 mb x 1m x 2 str. = 2 282 m2 UWAGA: Utrzymanie czystości nawierzchni z kostki brukowej w ciągu ul. Jedności Narodowej na odc. 2 282 m2 ma polegać wyłącznie na zamiataniu ręcznym, bez używania sprzętu mechanicznego. ul. Mickiewicza od km 1+141 do km 1+308 = 167 mb x 1m x 2 str. = 334 m2 ul. Mostowa od km1+308 do km 1+542 = 234 mb x 1m x 2 str. = 468 m2 ul. Barlinecka str. P od km 1+604 do km 1+674 = 70 mb x 1m x 1 str. = 70 m2 ul. Barlinecka str. L od km 1+604 do km 1+974 = 370 mb x 1m x 1 str. = 370 m2 RAZEM: 3 524 m2 (w miesiącu 3 524,00 m2; w roku 8 m-cy = 28 192,00 m2)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych 3) posiadają zezwolenie w formie decyzji wydanej przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych. Zgodnie z art. 7 ust. 5 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. nr 236 poz. 2008 z późn. zmian.) gminne jednostki organizacyjne prowadzące na obszarze gminy działalność, o której mowa w art. 7 ust. 1 na zasadach określonych w ustawie nie mają obowiązku uzyskania zezwoleń, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy, ale muszą spełniać warunki wymagane przy udzielaniu takich zezwoleń. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przy analizie ofert pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający stosuje zasadę: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie (wg. wzoru nr 2), że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych 2) aktualny Odpis z właściwego rejestru albo aktualne Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku złożenia oferty przez gminną jednostkę organizacyjną nie posiadającej osobowości prawnej wymagane są dokumenty: uchwała o powołaniu jednostki, uchwała o powołaniu Dyrektora (Kierownika) jednostki, status jednostki 3) zezwolenie - w formie decyzji wydanej przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych, nie dotyczy to gminnych jednostek organizacyjnych 4) formularz oferty 5) formularz cenowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzdw.koszalin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Pyrzycach
ul. Stargardzka 42
74-200 Pyrzyce.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2009 godzina 09:45, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Pyrzycach ul. Stargardzka 42 74-200 Pyrzyce - pokój nr 2 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynku nr 3.
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny (RDW Gryfice)
- Całodobowa obsługa portierni w Domach Studenckich Politechniki Koszalińskiej nr 1, 2, 3 i 4 przy ul. Rejtana w Koszalinie.
- Oznakowanie poziome dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Gryficach
- 16/TP1/SP-2/2024 Wykonanie dokumentacji projektowej na dostosowanie budynków Domu Studenta DS2 i DS3 przy ul. Rejtana w Koszalinie do wymogów ppoż. oraz dostosowanie dla potrzeb osób z niepełnospraw.
- Przebudowa chodnika w ciągu DW 173 m. Drawsko Pomorskie, ul. Połczyńska
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Okręgowej w Kielcach oraz Prokuratur Rejonowych w Starachowicach, Ostrowcu Świętokrzyskim i Włoszczowie.
- Usługa utrzymania porządku i czystości na terenach zewnętrznych ArcelorMittal Park w Sosnowcu, ul. gen. Mariusza Zaruskiego 2
- UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI DRÓG MIEJSKICH
- Mechaniczne zamiatanie jezdni w obrębie pasów drogowych na terenie miasta Włocławek
- Oczyszczanie i utrzymanie czystości w mieście Wąbrzeźno.
- "Zimowe utrzymanie ulic powiatowych, ciągów pieszych i rowerowych na terenie m. Stalowej Woli w sezonie zimowym 2024 / 2025"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.