Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-25
Żnin: PCZ/II-ZP/06/2009 Przetarg nieograniczony na usługę prania bielizny szpitalnej i odzieży roboczej.
Numer ogłoszenia: 75842 - 2009; data zamieszczenia: 25.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pałuckie Centrum Zdrowia NZOZ Sp. z o.o. , ul. Szpitalna 30, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3031341 w. 181, faks 052 3031344.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pczznin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PCZ/II-ZP/06/2009 Przetarg nieograniczony na usługę prania bielizny szpitalnej i odzieży roboczej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi prania około 58.080 kg bielizny szpitalnej i odzieży roboczej w czasie określonym na 12 miesięcy, dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. NZOZ w Żninie. Zamawiający przewiduje, że do prania oddawane będzie około 4.840 kg miesięcznie bielizny szpitalnej i odzieży roboczej, w tym: Bielizna pościelowa - ok. 4500 kg, w tym z bloku operacyjnego - ok. 1010 kg, Pieluchy - ok. 40 kg, Odzież robocza szpitalna (fartuchy i sukienki, bluzy, spodnie, spódnice), koce, poduszki oraz dezynfekcja materacy w komorze - ok. 300 kg. Zamówienie obejmuje: usługi pralnicze wraz z prasowaniem, maglowaniem, dezynfekcją, naprawą bielizny szpitalnej i odzieży roboczej oraz dezynfekcją materacy w komorze. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz wariantowych. Dostawa brudnej i odbiór czystej bielizny szpitalnej i odzieży roboczej odbywać się będzie transportem własnym Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.30.00.00 - Różne usługi 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców, będzie odbywać się wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt.4 specyfikacji, stanowiących załączniki do złożonych przez wykonawców ofert..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, każdy Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 uPzp (Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych) - załączyć do oferty; b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające prawo wykonawcy do występowania w obrocie gospodarczym oraz wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 6 m.-cy przed upływem terminu składania ofert - załączyć do oferty; c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załączyć do oferty; d)wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (usługi świadczone dla jednostek służby zdrowia) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z potwierdzeniem, że usługi zostały wykonane należycie (referencje od minimum dwóch Zamawiających) - załączyć do oferty; e)polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - załączyć do oferty; f)opinia Państwowej Inspekcji Sanitarnej właściwej dla miejsca wykonania usługi prania o spełnianiu wymogów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 10.11.2006 r. (Dz. U. Nr 213, poz. 1568), potwierdzająca zachowanie bariery higienicznej w pomieszczeniach pralni oraz pranie bielizny szpitalnej w odrębnych cyklach technologicznych dla: bielizny noworodkowej, położniczej, operacyjnej, ogólnoszpitalnej i skażonej - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert - załączyć do oferty. g)opis technologii prania z wykazem niezbędnych do wykonania usługi maszyn, urządzeń i narzędzi, jakimi dysponuje Wykonawca, uwzględniający stosowane środki i preparaty na poszczególnych etapach wykonywania usługi - załączyć do oferty.; h)wykaz stosowanych środków piorących i dezynfekcyjnych wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, atestami PZH, pozytywną opinią Instytutu Matki i Dziecka oraz, że środki dezynfekcyjne są dopuszczone do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz. U. Nr 175, poz. 1433 ze zm.) i posiadają wpis (ewentualnie zgłoszenie) do Rejestru Wyrobów Medycznych - załączyć do oferty; i)oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu komory do dezynfekcji - załączyć do oferty; j)informacja o podwykonawcach - W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wykazu podwykonawców z określeniem, jaką część zamówienia będzie wykonywać podwykonawca lub oświadczenia, że Wykonawca zadanie wykona samodzielnie - załączyć do oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60.0
- 2 - Odległość od siedziby Zamawiającego do pralni Wykonawcy - 40.0
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pczznin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o. o. NZOZ w Żninie - ul.Szpitalna 30, 88-400 Żnin
(Dział Zamówień publicznych).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego, adres j.w..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŻNINA
więcej: przetargi w Żninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- USŁUGI PRALNICZE
- Kompleksowa usługa prania bielizny szpitalnej, odzieży roboczej oraz innego asortymentu wraz z dzierżawą bielizny i wdrożeniem systemu radiowej identyfikacji bielizny.
- Wyłapanie, transport, przyjęcie do schroniska i zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Pawłów w 2025 r.
- Usługa sprzątania pomieszczeń Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Aresztu Śledczego w Opolu
więcej: Różne usługi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.