To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-01-13
Jastrzębie-Zdrój: Całoroczna obsługa instalacji elektrycznych, remonty instalacji elektrycznych, kontrola i pomiary instalacji elektrycznych oraz urządzeń odgromowych w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych w MZN
w Jastrzębiu-Zdroju
Numer ogłoszenia: 7584 - 2015; data zamieszczenia: 13.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 386628 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Nieruchomości, ul. 1-go Maja 55, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4787001, faks 032 4762952.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całoroczna obsługa instalacji elektrycznych, remonty instalacji elektrycznych, kontrola i pomiary instalacji elektrycznych oraz urządzeń odgromowych w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych w MZN w Jastrzębiu-Zdroju.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zadanie 1: Obsługa całoroczna instalacji elektrycznych polegająca na: pełnieniu całorocznego, całodobowego pogotowia elektrycznego, którego celem jest niezwłoczne usuwanie awarii oraz przywracanie sprawności instalacji elektrycznych i odgromowych, utrzymywaniu wszelkich instalacji elektrycznych i odgromowych w dobrym stanie technicznym, dokonywanie bieżących kontroli i pomiarów instalacji elektrycznych (w tym odgromowych), przekazywanie lokatorowi-najemcy wykazu usterek w przypadku stwierdzenia usterek osprzętu elektrycznego, do których usunięcia na własny koszt zobowiązany jest lokator-najemca, przeprowadzaniu bieżącego monitoringu instalacji, dokonywanie wycen kosztów remontów instalacji w lokalach mieszkalnych i użytkowych oraz częściach wspólnych budynków mieszkalnych i użytkowych. Tryb wykonywania czynności, zakres czynności oraz szczegółowy opis realizacji Zadania 1 określa STWiOR, która stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymywania określonego stanu magazynowego materiałów niezbędnych do usuwania usterek i awarii. Nie usunięcie awarii z powodu braku odpowiednich materiałów będzie traktowane i rozliczane jak nie oddanie zadania w terminie, łącznie z naliczeniem stosownych, określonych w umowie kar. W ofercie należy wycenić wszystkie materiały (w tym materiały pomocnicze) niezbędne do realizacji zadania. Czynności wykraczające poza wskazane w STWiOR, a związane z obsługą, w szczególności wykonywanie remontów, realizowane będą na podstawie odrębnych zleceń i zawarte są w zakresie Zadania 2. 2. Zadanie 2: Remonty instalacji elektrycznych polegające na: - wykonywaniu napraw instalacji elektrycznych, zlecanych każdorazowo przez Zamawiającego, wykraczających poza zakres czynności wskazanych w Zadaniu 1, - wykonywaniu remontów i wymiany instalacji elektrycznych w budynkach mieszkalnych i użytkowych gminnych oraz w lokalach mieszkalnych i użytkowych gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych zarządzanych przez Zamawiającego. Powyższe czynności dotyczą wszystkich wskazanych obiektów w Załączniku nr 10 do SIWZ. Tryb wykonywania czynności, sposób wykonywania czynności oraz szczegółowy opis realizacji Zadania 2 określa STWiOR, która stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Zadanie 3: Kontrola i pomiary instalacji elektrycznych i urządzeń odgromowych Zadanie polega na wykonaniu kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych wskazanych w załączniku nr 3 do STWiOR- (Wykaz budynków przeznaczonych do przeglądów technicznych) (przeglądy i pomiary instalacji elektrycznych i urządzeń odgromowych) na podstawie art. 62 Prawa Budowlanego i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 (Dz. U. Nr 75 z 2002, poz. 690) w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Kontroli - oceny - przeglądu stanu technicznego budynku należy dokonać zgodnie z: art. 62 ust.1 pkt. 2 ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 (Dz. U. Nr 75, poz. 690, z 2003 r. Nr 33, poz. 270, z 2004 r. Nr 109, poz. 1156, z 2008 r. Nr 201, poz. 1238, z 2009 r. Nr 56, poz. 461 oraz z 2010 r. Nr 239, poz. 1597) w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, przepisami branżowymi, zaleceniami obowiązujących norm. Szczegółowy opis realizacji Zadania 3 określa STWiOR, która stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. 4. Zadania należy traktować jako łączne - nie dopuszcza się złożenia oferty na jedno z zadań tzn. należy złożyć ofertę na wszystkie trzy zadania. 5. Zakres robót określają: przedmiary robót (w zakresie realizacji Zadania nr 2), STWiOR z wykazami budynków są załącznikiem do niniejszej SIWZ i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego: www.mzn.jastrzebie.pl. 6. Przedmiary robót należy traktować jako dokumenty pomocnicze, które określają jedynie minimalny zakres robót. Wycena robót powinna opierać się na przeprowadzonej wizji, opisie robót i z uwzględnieniem wszelkich niezbędnych czynności i nakładów. 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z STWiOR, przepisami prawa budowlanego, wiedzą techniczną i obowiązującymi normami. 8. Wycena oferty winna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną oraz STWiOR, przedmiarami robót. 9. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa również wzór umowy - załącznik nr 9 do SIWZ. 10. Wymagany okres gwarancji i rękojmi: minimum 1 rok dla Zadania 2.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 71.53.00.00 - Doradcze usługi budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMALA ANTONI Z.U.E."TOM-ELEKTRO"
jakie przetargi wygrała firma
TOMALA ANTONI Z.U.E."TOM-ELEKTRO"
- Tomala Antoni Z.U.E. TOM-ELEKTRO, ul. Libowiec 20, 44-336 Jastrzębie-Zdrój, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 249948,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 193317,32
Oferta z najniższą ceną: 186582,16 / Oferta z najwyższą ceną: 193317,32
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie dożywiania dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 18 w Jastrzębiu-Zdroju na rok 2025 z przerwami przewidzianymi w organizacji roku szkolnego.
- Dostawy rękawic chirurgicznych
- Przygotowanie i dowóz posiłków dla uczestników Dziennego Domu Pomocy
- "Udzielenie schronienia wraz z usługami opiekuńczymi dla bezdomnych osób (mężczyzn i kobiet) z terenu miasta Jastrzębie-Zdrój"
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 12 im. Jerzego Kukuczki w Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r.
- "Udzielenie schronienia bezdomnym mężczyznom"
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa techniczna w 2025 roku dla nieruchomości Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
- Komp. odpłatne peł. obow. insp. nadzoru inw. nad rob. bud. pod. real. zad. pn. "Przebu. drogi gminnej Muszyna-Leluchów w km 0+000,00 do 0+684,56" w ramach inw. pn: "Połącz. Górnego Szarisza z Muszyną"
- Bieżąca konserwacja i roboty naprawcze fontanny miejskiej "Plac Pod Skrzydłami" przy ul. Grójeckiej 107/109 w Warszawie
- Utrzymanie oświetlenia ulicznego Miasta Nowego Sącza w roku 2025 - roboty budowlane
- Świadczenie usług administracji i utrzymania infrastruktury teletechnicznej, energetycznej i łączności Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu
- Posterunek Policji Kliniska Wielkie - budowa nowej siedziby
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.