Ogłoszenie z dnia 2015-05-26
Giżycko: Dostawa druków i blankietów do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Giżycku
Numer ogłoszenia: 75853 - 2015; data zamieszczenia: 26.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Giżycku, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4285958, faks 087 4285506.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa druków i blankietów do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Giżycku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa dokumentów komunikacyjnych i oznaczeń oraz usług do Starostwa Powiatowego w Giżycku t. j. spersonalizowanych dowodów rejestracyjnych, blankietów pozwoleń czasowych, blankietów kart pojazdu, nalepek kontrolnych, blankietów pozwoleń czasowych do wielokrotnego stosowania, znaków legalizacyjnych - do dowodu rejestracyjnego i na tablice rejestracyjne, nalepek na tablice tymczasowe, spersonalizowanych blankietów prawa jazdy, blankietów pozwoleń na kierowania tramwajem, blankietów międzynarodowych praw jazdy, druków wniosków o prawa jazdy, spersonalizowanych kart pojazdu, spersonalizowanych nalepek kontrolnych oraz usług w zakresie systemu powiadamiania sms lub e mailem, systemu elektronicznej skrzynki podawczej do Systemów Pojazd i Kierowca, korzystania z Portalu Starosty, generowania, aktualizacji, archiwizacji i udostępniania PKK uprawnionym podmiotom, umożliwienie dokonania opłat za czynności związane z rejestracją i wydawaniem uprawnień oraz za czynności administracyjne za pośrednictwem platformy usług i płatności..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.00.00 - Papiery wartościowe 22.45.40.00 - Prawa jazdy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLSKA WYTWÓRNIA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH S.A.
jakie przetargi wygrała firma
POLSKA WYTWÓRNIA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH S.A.
- Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych, ul. Sanguszki 1, 02-222 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 581013,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 714646,21
Oferta z najniższą ceną: 714646,21 / Oferta z najwyższą ceną: 714646,21
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający dokonał wyboru tego trybu zamówienia, ponieważ zachodzi jedna z okoliczności określonych w art. 67 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. dostawa, usługa może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę w Komunikacie Ministra Infrastruktury z dnia 18 sierpnia 2008 r. w sprawie wyboru producenta blankietów dokumentów komunikacyjnych (Dz. Urz. MI z 2008 r. Nr 11, poz. 64)
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztowej na zadanie: Przebudowa i rozbudowa spichlerzy na Twierdzy Boyen w Giżycku
- Usługa w zakresie konserwacji i naprawy urządzeń do wykrywania gazu zainstalowanych w budynkach na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 24 WOG z podziałem na 2 zadania
- Zakup pojazdu ciężarowego z piaskarko-solarką
- Usługa przeglądu technicznego, konserwacji i naprawy bram wjazdowych, szlabanów oraz bram przemysłowych na obszarze administrowanym przez 24 WOG Giżycko
- UBEZPIECZENIE POWIATU GIŻYCKIEGO NA OKRES 01.04.2025 - 31.03.2028 R.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1740N na odcinku Lipowo-Grądzkie w km od 0+600 do km 2+200
więcej: przetargi w Giżycku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.