eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOchrona obiektów rekreacyjno-sportowych DOSiR przy ul. Jagiellońskiej 7, ul. Kawęczyńskiej 44 i ul. Szanajcy 17/19

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-12

Warszawa: Ochrona obiektów rekreacyjno-sportowych DOSiR przy ul. Jagiellońskiej 7, ul. Kawęczyńskiej 44 i ul. Szanajcy 17/19
Numer ogłoszenia: 7585 - 2010; data zamieszczenia: 12.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dzielnicowy Ośrodek Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy , ul. Szanajcy 17/19, 03-481 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6195031, faks 022 6191120.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dosir.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektów rekreacyjno-sportowych DOSiR przy ul. Jagiellońskiej 7, ul. Kawęczyńskiej 44 i ul. Szanajcy 17/19.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie czynności związanych z całodobową ochroną mienia i dozoru (wraz z monitoringiem) obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy przy ul. Jagiellońskiej 7, ul. Kawęczyńskiej 44 oraz ul. Szanajcy 17/19 w Warszawie, a także osób korzystających z usług Ośrodka. Zamówienie obejmuje ponadto zapewnienie możliwości bezzwłocznego skorzystania z patrolu interwencyjnego Wykonawcy w razie wystąpienia takiej konieczności. Szczegółowy zakres służby ochrony mienia i dozoru obiektów oraz osób korzystających z ww. obiektów wraz ze sposobem ich wykonywania określa załącznik , który jest integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00 - 74.61.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 3000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: l. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: l) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 i spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. 1,2, 3, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 3) wniosą wadium w wymaganej wysokości. 4) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a mianowicie: a) posiadają kadrę kierowniczą i pracowników mających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz zrealizowali w ostatnich trzech latach (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) usługi o podobnym charakterze i złożoności, b) posiadają załogi interwencyjne i bazę na terenie Warszawy 5) wykazują się dobrą sytuacją ekonomiczną, a w szczególności: a) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia określoną jako możliwość dostępu lub dysponowania środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia przez okres minimum 2-ch miesięcy na warunkach określonych w projekcie umowy bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień, b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w związku ze świadczeniem usług ochrony osób i mienia w wysokości minimum 1 000 000,00 zł, a także ubezpieczenie kontraktowe i deliktowe oraz zobowiążą się do przedłużania posiadanego ubezpieczenia na okres trwania umowy z zachowaniem co najmniej warunków aktualnego ubezpieczenia złożonego w ofercie, 6) posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych. 7) akceptują bez zastrzeżeń warunki umowy podane w załączonym projekcie umowy, 8) złożą ofertę na zrealizowanie całości przedmiotu zamówienia, 9) złożą w wymaganym terminie ofertę zgodnie z wymaganiami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: l. Dla uznania ważności oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginałów lub ich kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę: l) ofertę (wypełniony formularz), 2) potwierdzenie wniesienia wadium, 3) podpisany zakres czynności służby ochrony mienia i osób korzystających z obiektów sportowo-rekreacyjnych Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Jagiellońskiej 7, ul. Kawęczyńskiej 44 oraz ul. Szanajcy 17/19 w Warszawie, 4) wypełniony i podpisany druk - Zasady ustalania wynagrodzenia Wykonawcy za czynności związane z usługą oraz wyliczenie wynagrodzenia za okres wykonywania usługi, 5) oświadczenie wynikające z postanowień art.24 ust. l i ust.2 i art.22 ust.1 pkt 1,2,3,4 pzp, Zgodnie z art.26 ust.2 pzp celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, do oferty należy dołączyć ( pkt 6 - 13 ): 6) kserokopię Koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, 7) aktualny dokument (np. wypis / odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji) potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualność dokumentu Wykonawca potwierdza podpisem z adnotacją dokument aktualny na dzień składania ofert, 8) aktualne zaświadczenie o braku zaległości podatkowych lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji z właściwego Urzędu Skarbowego wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9) aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10) aktualną informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych na temat karalności Wykonawcy; w przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć wszystkich urzędujących członków władz. Informacje powinny być wydane nie wcześniej, niż pół roku przed upływem terminu składania ofert, UWAGA: Jeżeli Wykonawcą jest Wykonawca będący jednostką organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej ( spółka cywilna) lub podmiotami występującymi wspólnie o uzyskanie zamówienia publicznego, oferta powinna zawierać: - ważny i aktualny w terminie związania ofertą i realizacją zamówienia publicznego dokument, z którego wynika uprawnienie do złożenia oferty (np. umowa ,spółki cywilnej, umowa wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego), - oświadczenie wynikające z postanowień art.22 i art.24 u. o p.z.p. złożone przez wszystkie podmioty uczestniczące w umowie na wykonanie wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego - punkt 5, - dokumenty wymienione w punktach od 6 do 13 złożone przez wszystkie podmioty uczestniczące w wspólnym przedsięwzięciu gospodarczym 11) oświadczenie o sytuacji finansowej Wykonawcy za 2008 rok potwierdzone bilansem i rachunkiem wyników lub innymi dokumentami przewidzianymi prawem a umożliwiającymi ocenę Wykonawcy 12) aktualną informację z banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek tj. wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową. 13) kserokopię ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności gospodarczej, ubezpieczenia deliktowego i kontraktowego (oświadczenie o przedłużaniu ubezpieczenia z chwilą upływu terminu ważności w okresie świadczenia usługi przynajmniej w wysokości kwoty ubezpieczenia złożonego w ofercie zawarte, jest w treści druku oferty) , 14) wykaz członków kierownictwa firmy i pracowników odpowiedzialnych za realizację usługi, 15) wykaz analogicznych usług zrealizowanych przez Oferenta w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających charakterowi i złożoności zamówienia i składanej ofercie wraz z referencjami i rekomendacjami potwierdzającymi zakres i jakość wykonywanych usług; Uwaga: w celu zapoznania się z dotychczasowymi realizacjami zamówień. Zamawiający będzie brał pod uwagę wykazane w wykazie, zrealizowane zamówienia które będą potwierdzone referencjami, 17) uzupełniony danymi Wykonawcy, parafowany na każdej stronie oraz podpisany jak oferta projekt umowy , 18) Potwierdzenie odbytej wizji lokalnej podpisane przez Kierownictwo obiektów,..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dosir.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa ul. Szanajcy 17/19.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2010 godzina 11:00, miejsce: Warszawa ul. Szanajcy 17/19.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.