To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-22
Mysłowice: Zakup materiałów i wyposażenia-zakup materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Urzędu Miasta Mysłowice
Numer ogłoszenia: 75864 - 2013; data zamieszczenia: 22.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 37456 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Mysłowice, ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. (032) 3171195, faks (032) 2234075.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów i wyposażenia-zakup materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Urzędu Miasta Mysłowice.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą: Zakup materiałów i wyposażenia-zakup materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Urzędu Miasta Mysłowice. 2. Zakres zamówienia. 2.1. Dostawa materiałów eksploatacyjnych. 2.1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kompatybilnych 100 % nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek dla Urzędu Miasta Mysłowice. 2.1.2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający typ sprzętu, jakim dysponuje Zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, został zawarty w zał. nr 2A do siwz. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Nie dopuszcza się dostarczania materiałów eksploatacyjnych regenerowanych oraz poddanych procesowi ponownego napełniania. Przez oryginalne materiały eksploatacyjne, wskazane w zał. nr 2A do siwz, Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem, muszą posiadać kartę gwarancyjną dostarczoną przy każdej partii materiałów eksploatacyjnych oraz kartę charakterystyki, tj. listę kompatybilności - listę typów drukarek do których dany materiał eksploatacyjny jest przystosowany. Wykonawca sporządza kartę gwarancyjną i kartę charakterystyki. Przez kartę gwarancyjną i kartę charakterystyki rozumie się: 2.1.2.1) karta gwarancyjna jest pisemnym oświadczeniem wykonawcy i musi zawierać: - nazwę i adres wykonawcy, - datę zakupu, - określenie materiału eksploatacyjnego sprzedanego, - czas, na jaki gwarancja została udzielona, - zobowiązania wykonawcy; 2.1.2.2) karta charakterystyki musi zawierać: - nazwę materiału eksploatacyjnego, - symbol materiału eksploatacyjnego, - typ urządzenia (drukarki, kserokopiarki, powielacza, faksu) dla którego został wyprodukowany materiał eksploatacyjny, - kartą charakterystyki może być również firmowe opakowanie produktu, na którym zawarte będą ww. informacje. 2.1.3. Wymagania stawiane wykonawcy: 2.1.3.1) wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie; 2.1.3.2) wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone; 2.1.3.3) jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek, wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie do 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (telefonicznie, faksem lub mailem). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy w razie stwierdzenia wad materiału eksploatacyjnego; 2.1.3.4) wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera lub tuszu dostarczonego przez wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki. Wykonawca pokryje koszt sporządzenia opinii, o której mowa w zdaniu poprzedzającym. Naprawa drukarki wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarki w ciągu 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia (telefonicznie, faksem lub mailem) wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi wykonawca; 2.1.3.5) dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia; 2.1.3.6) wymaga się, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy; 2.1.3.7) ilości wskazane w zał. nr 2A do siwz są wielkościami szacunkowymi przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty i mogą ulec zmianie wg zapotrzebowania Zamawiającego. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w tabeli; 2.1.3.8) materiały eksploatacyjne będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego, sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2013 r. lub do wyczerpania kwoty brutto określonej w § 4 ust. 1 projektu umowy (zał. nr 4 do siwz); 2.1.3.9) wielkość dostarczenia każdej partii materiałów eksploatacyjnych będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy; 2.1.3.10) wykonawca dostarczy zamówione materiały eksploatacyjne, swoim transportem, w terminie do 3 dni roboczych od dnia otrzymania szczegółowego zamówienia do siedziby Zamawiającego, w godz. 08:00-13:00 poniedziałek - piątek; wykonawca w terminie do 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy dostarczy Zamawiającemu materiały eksploatacyjne wg zapotrzebowania Zamawiającego o wartości 50 % kwoty (brutto) określonej w § 4 ust. 1 projektu umowy (zał. nr 4 do siwz), pozostała część zamówienia będzie realizowana sukcesywnie wg zapotrzebowania Zamawiającego; 2.1.3.11) w zamówieniach określone będą ilości i rodzaj asortymentu oraz miejsce odbioru partii, która może obejmować dostawę, np. tylko 1 sztuki przedmiotu zamówienia. 2.2. Odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych. 2.2.1. Przedmiotem zamówienia jest: 2.2.1.1) odbiór nieuszkodzonych zużytych materiałów eksploatacyjnych z Urzędu Miasta Mysłowice przez wykonawcę; 2.2.1.2) odbiór uszkodzonych zużytych materiałów eksploatacyjnych z Urzędu Miasta Mysłowice oraz unieszkodliwienie ich przez wykonawcę na swój koszt. 2.2.2. Szacowana ilość, rodzaj i parametry zamawianych materiałów eksploatacyjnych zostały określone w zał. nr 2A do siwz. 2.2.3. Materiały eksploatacyjne będą odbierane partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego, od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2013 r. 2.2.4. Przedmiot zamówienia na odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych będzie realizowany sukcesywnie, partiami na podstawie zgłoszenia przez Zamawiającego (telefonicznie, faksem lub e-mailem), w terminie do 3 dni roboczych od daty zgłoszenia. W zgłoszeniach określone będą miejsce i termin odbioru partii zużytych materiałów eksploatacyjnych. 2.2.5. Wykonawca po dokonaniu odbioru od Zamawiającego partii przedmiotu zamówienia, wystawia kartę przekazania odpadu, tj. dokument poświadczający odpowiednie gospodarowanie odpadami zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j.: Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.). 2.2.6. Po przekazaniu zużytych materiałów eksploatacyjnych przez Zamawiającego odpowiedzialność za ich zagospodarowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami ponosi wykonawca.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 22.60.00.00 - Tusz 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRO OFFICE Sp. z o.o., Al. Korfantego 179 B, 40-153 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56597,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32058,72
Oferta z najniższą ceną: 32058,72 / Oferta z najwyższą ceną: 69599,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MYSŁOWIC
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta w Mysłowicach.
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zawarcie umowy na świadczenie usług ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zakładu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mysłowicach w roku 2025
- Dostawa nowych pojemników przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych o pojemności 80, 120, 140 i 240 litrów
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH NA POTRZEBY POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W MYSŁOWICACH W 2025 ROKU
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących
więcej: przetargi w Mysłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - dostawy okresowe
- Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego do 3 szkół podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wołominie oraz bezpłatny odbiór zużytych (...) do drukarek laserowych i atramentowych w 2025 r.
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.