To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-08
Tarnowskie Góry: Rozliczenie księgi wieczystej GL1T/00008425/0
Numer ogłoszenia: 75873 - 2016; data zamieszczenia: 08.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87832 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa-Starosta Tarnogórski Wykonujący Zadania z Zakresu Administracji Rządowej, Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 32 381 37 11, faks 32 381 37 27.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozliczenie księgi wieczystej GL1T/00008425/0.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest rozliczenie księgi wieczystej GL1T/00008425/0 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Tarnowskich Górach dla nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa, dla potrzeb Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach poprzez przygotowanie dokumentów geodezyjnych pozwalających na doprowadzenie do zgodności treści działu I ww. księgi wieczystej z danymi operatu ewidencji gruntów i budynków (katastru nieruchomości) w terminie do dnia 9 grudnia 2016 r. (piątek). 2. Szczegółowy przedmiot i zakres zamówienia określa formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 będący częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia - SIWZ. 3. Pozyskanie wszystkich, niezbędnych do prawidłowego rozliczenia księgi wieczystej i realizacji zamówienia, materiałów i dokumentów leży po stronie Wykonawcy. 4. Koszt pozyskania materiałów i dokumentów z ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej i z sądu rejonowego, a także innych materiałów i dokumentów niezbędnych do prawidłowego rozliczenia księgi wieczystej i realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. 5. Wykonawca dostarczy kompletne, poświadczone przez ośrodek dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej dokumenty geodezyjne, stanowiące podstawę prawną do wpisu w księdze wieczystej, oraz dokumentację fotograficzną (CD) i dokument geodezyjny szczegółowo wykazujący wszystkie zmiany geodezyjne działek w terminie do dnia 9 grudnia 2016 r. (piątek) do siedziby Zamawiającego. 6. Z czynności odbioru przedmiotu zamówienia, określonej szczegółowo w ust. 5 rozdział I SIWZ, zostanie sporządzony protokół odbioru, przy czym Zamawiający zastrzega sobie 14 dniowy termin (dni robocze) na podpisanie protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 7. W przypadku stwierdzenia, w terminie zastrzeżonym na podpisanie protokołu (tj. w terminie 14 dni roboczych od dnia dostarczenia dokumentów geodezyjnych przez Wykonawcę), przez Zamawiającego wad lub usterek przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się usunąć usterki lub wady w terminie do 7 dni roboczych od daty sporządzenia protokołu stwierdzającego daną usterkę lub wadę. 8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 9. Warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji na sporządzone dokumenty geodezyjne od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. Wykonawca zobowiązuje się, w przypadku zaistnienia usterek lub wad w okresie gwarancji, do ich usunięcia na wezwanie Zamawiającego w ramach niniejszego zlecenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego nie dłuższym niż 30 dni roboczych. Z tytułu usunięcia stwierdzonych usterek lub wad Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 10. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) sporządzenia dokumentów geodezyjnych do ujawnienia działek oznaczonych co do tożsamości w księdze wieczystej, zgodnie z aktualnie istniejącym stanem w operacie ewidencji gruntów i budynków, z jednoczesnym wykazaniem zmian geodezyjnych, którym poszczególne działki ulegały, w szczególności: a) ustalenia wszystkich działek wchodzących w skład jednostkowej księgi wieczystej - punkt wyjścia stanowić będą matrykuły oraz akta gruntowe ksiąg wieczystych, w przypadku braku matrykuł i/lub akt gruntowych ksiąg wieczystych przedłożona zostanie stosowna informacja z ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej i/lub informacja z sądu rejonowego, b) wykazania, z zachowaniem chronologii, wszystkich zmian jakim poszczególne działki ulegały (np. podziały, scalenia, zmiany numerów działek, odłączenia i przyłączenia w księgach wieczystych, ubytki/przybytki powierzchni) w postaci adnotacji w uwagach (szczegółowego opisu zmiany z podaniem roku zmiany, numeru zmiany i numeru KERG), c) uzgodnienia części opisowej i graficznej operatu ewidencji gruntów i budynków z księgą wieczystą, d) w przypadku stwierdzenia rozbieżności części opisowej i graficznej operatu ewidencji gruntów i budynków z księgą wieczystą doprowadzenia do zgodności, e) sporządzenia dokumentów geodezyjnych przeznaczonych do wpisu w księdze wieczystej (np. wykaz synchronizacyjny), f) w przypadku stwierdzenia, że dla działki istnieje inna księga wieczysta i/lub nastąpiły zmiany w prawie własności/władania zrobić adnotację o numerze księgi wieczystej w uwagach; 2) dostarczenia dokumentacji fotograficznej - zdjęć (CD) obrazujących treść rozliczanej księgi wieczystej, a także ksiąg wieczystych powiązanych, oraz treść dokumentów urzędu katastralnego (bądź innych) z akt gruntowych, z których wynika oznaczenie nieruchomości co do tożsamości (wypisane są wszystkie działki geodezyjne zapisane w księdze wieczystej) w stanie wyjściowym księgi wieczystej; 3) zgłoszenia w ośrodku dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej pracy geodezyjnej - inne opracowania do celów prawnych, celem poświadczenia sporządzonych dokumentów, które stanowić będą podstawę prawną do wpisu w księgach wieczystych i ujawnienia działek oznaczonych co do tożsamości w księgach wieczystych, zgodnie z aktualnie istniejącym stanem w operacie ewidencji gruntów i budynków; 4) uzyskania, we własnym zakresie i na własny koszt, wszystkich niezbędnych do wykonania zamówienia dokumentów nie dostarczonych przez Zamawiającego; 5) sporządzenia dokumentów geodezyjnych określonych w pkt 1 i 3 w dwóch egzemplarzach, gdzie: a) jeden egzemplarz będzie wykazywał szczegółowo wszystkie zmiany geodezyjne, którym poszczególne działki ulegały, b) drugi egzemplarz będzie egzemplarzem przeznaczonym do wpisu w księdze wieczystej obrazującym stan dotychczasowy księgi wieczystej i stan nowy po rozliczeniu. 11. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 12. Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi w przepisach prawa.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00 - Usługi biegłych 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości 70.10.00.00 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zespół Geodetów Uprawnionych DEKAER S.C. Stanisław Dornik, Andrzej Kullman, Jerzy Malcharek, ul. Łużycka 12, 41-902 Bytom, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19512,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22140,00
Oferta z najniższą ceną: 16605,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22140,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach Zespołu Szkół Gastronomiczno - Hotelarskich w Tarnowskich Górach
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach w 2025 roku
- Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych: Część A - mięso, konserwy i przetwory z mięsa; Część B - drób i podroby drobiowe.
- Ochrona terenu i mienia Muzeum w Tarnowskich Górach
- Świadczenie usługi cateringowej dla Centrum Aktywności Seniorów w okresie I-XII 2025
- Świadczenie usługi cateringowej do Schroniska dla Bezdomnych w Tarnowskich Górach w okresie I-XII 2025
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną kolorową (6 części) - edycja 12/2024
- "Wykonywanie wycen nieruchomości oraz innych opracowań w celu realizacji zadań Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do końca 2025 r. z podziałem na 4 Rejony"
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap II
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZARZĄDZANIU LOTNISKIEM W MASŁOWIE KOŁO KIELC W IMIENIU I NA RZECZ ZARZĄDU WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Usługi w zakresie wykonania operatów szacunkowych - zamówienie podzielone na 5 części
- Inżynier Kontraktu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.