eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławZamówienie uzupełniające do Umowy nr TXZ/EEIP/15/10/2014 z dnia 14.02.2014r. na Obsługę obiektów wyposażenia przystanków wrocławskiej komunikacji zbiorowej i mebli miejskich z podziałem na zadaniaZadanie 1rejon zachodni.



Ogłoszenie z dnia 2015-01-19

Wrocław: Zamówienie uzupełniające do Umowy nr TXZ/EEIP/15/10/2014 z dnia 14.02.2014r. na Obsługę obiektów wyposażenia przystanków wrocławskiej komunikacji zbiorowej i mebli miejskich z podziałem na zadania: Zadanie 1: rejon zachodni.
Numer ogłoszenia: 7587 - 2015; data zamieszczenia: 19.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3559076, faks 0-71 3734906, 3550866.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do Umowy nr TXZ/EEIP/15/10/2014 z dnia 14.02.2014r. na Obsługę obiektów wyposażenia przystanków wrocławskiej komunikacji zbiorowej i mebli miejskich z podziałem na zadania: Zadanie 1: rejon zachodni..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje: a)utrzymanie w czystości i należytym stanie estetycznym (w tym dokładne mycie i bieżące usuwanie nielegalnych reklam, ogłoszeń, napisów, graffiti, itp.) obiektów wyposażenia przystanków oraz mebli miejskich pozostających w zarządzie Zamawiającego; b)utrzymanie należytego stanu technicznego obiektów, zapewniającego bezpieczeństwo pasażerom i innym uczestnikom ruchu; c)utrzymywanie należytego stanu technicznego instalacji elektrycznej w wiatach oraz niezwłoczne zabezpieczanie ich w przypadku uszkodzeń (granicą eksploatacji instalacji elektrycznej jest zacisk wyjściowy zabezpieczenia znajdującego się w słupie oświetlenia ulicznego); d)niezwłoczne zabezpieczenie obiektów w przypadku uszkodzeń oraz zniszczeń powstałych wskutek wandalizmu, kolizji drogowych lub działania sił przyrody; e)wykonanie nowych słupków przystankowych, ławek, gablot informacyjnych oraz ich elementów; f) wykonanie konstrukcji wiat przystankowych; g)montaż i demontaż obiektów oraz ich elementów; h)naprawę i remont obiektów, w tym kompleksowy remont konstrukcji ścian i dachów wiat przystankowych; i)wykonanie i naprawę utwardzeń gruntu w obrębie wiat przystankowych; j)wykonywanie nad rowami i przy rowach konstrukcji z betonu zbrojonego, celem ustawienia wiaty na przystanku; k)wykonanie instalacji elektrycznej do wiat przystankowych na podstawie dostarczonego przez Zamawiającego projektu wykonawczego; l)naprawa instalacji elektrycznej do wiat przystankowych; m)ustawianie i demontaż tymczasowych słupków przystankowych i tymczasowych ławek wolnostojących oraz zakładanie i zdejmowanie pokrowców zasłaniających znaki D-15 i D-17; n)umieszczanie w gablotach informacyjnych rozkładów i informacji dotyczących linii autobusowych funkcjonujących poza komunikacją miejską organizowaną przez Gminę Wrocław (np. przewoźników PKS)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.21.00 - Usługi w zakresie obsługi dworców i przystanków autobusowych 45.23.32.93 - Instalowanie mebli ulicznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CELMAR Sp. z o.o., ul. Św. Cyryla i Metodego 50, 41-909 Bytom, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 140090,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 140074,80

  • Oferta z najniższą ceną: 140074,80 / Oferta z najwyższą ceną: 140074,80

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienia uzupełniającego udziela się dotychczasowemu Wykonawcy prac. Wartość zamówienia nie przekracza 50 % wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Ponadto zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego oraz w SIWZ i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.