Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-14
Siedlce: Budowa linii światłowodowej pomiędzy pałacem Ogińskich a budynkiem przy ulicy Prusa 14.
Numer ogłoszenia: 75887 - 2008; data zamieszczenia: 14.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Podlaska w Siedlcach, ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6442095, fax 025 6442045.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ap.siedlce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa linii światłowodowej pomiędzy pałacem Ogińskich a budynkiem przy ulicy Prusa 14..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa linii światłowodowej pomiędzy Pałacem Ogińskich a budynkiem przy ulicy Prusa 14 poniżej progu 206 000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2000r. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu powinno być dołączone w oryginale do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza należy dokonać wpłaty na rachunek bankowy: Bank PEKAO S.A. I Oddział Siedlce nr 19 1240 2685 1111 0000 3656 3195 tytułem: Wadium - Budowa linii światłowodowej pomiędzy Pałacem Ogińskich a budynkiem przy Prusa 14. Za termin wniesienia wadium w formie pieniądza zostanie przyjęta data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dowód wpłaty wadium. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w innej formie niż pieniądzu, muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium i jego przepadku określa art. 46 Ustawy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy . 2. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ). 3. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 4. Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. 5. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy, ofertę wykluczonego Wykonawcy uznaję się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca winien dołączyć do oferty następujące dokumenty, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek oraz opłat na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia co najmniej 150 tys. złotych (słownie sto pięćdziesiąt tysięcy złotych); e) Kopię posiadanych uprawnień kierownika budowy oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. f) Wykaz wykonanych zamówień - na roboty budowlane tożsamych lub co najmniej podobnych w stosunku do przedmiotu zamówienia (minimum 1) rozpoczętych i zakończonych w ciągu ostatnich 5 lat o wartości nie mniejszej niż 70 tyś zł brutto, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym w okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie wg Załącznika nr 5 do SIWZ g) Dowód wpłaty wadium. 2. W/w dokumenty winny być podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy i opatrzone pieczęcią. 3. Dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ( na każdej stronie dokumentu ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ap.siedlce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego w Siedlcach przy ul. Konarskiego 2, pokój 57 ( Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia ), ( tel. 025 643 19 41)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2008 godzina 11:30, miejsce: Ofertę należy przesłać lub złożyć w zamkniętej kopercie w Akademii Podlaskiej, 08-110 Siedlce, ul. Konarskiego 2- Sekretariat Ogólny- I piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: 10.06.2008.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Usługi inspektora ochrony radiologicznej w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Dostawa komputerów medycznych dla Bloku Operacyjnego w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach.
- Dostawa narożnika dla Osiedla Studenckiego.
- Dostawa materiałów do bieżącego utrzymania dróg gruntowych będących w administracji Gminy Siedlce w roku 2025
- Wymiana 4 lamp dwuczaszowych na Bloku Operacyjnym
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Siedlcach
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Widzewskiej w Pabianicach
- Przebudowa i remont drogi wewnętrznej przy budynku pralni wraz z niezbędną infrastrukturą w ramach zadania "Poprawa dostępności do kompleksu budynków Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego (...)"
- "Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie sołectwa Lubomia i Grabówka w Gminie Lubomia - etap IV"
- Budowa drogi gminnej od km 0+001.75 do km 0+737.93 w miejscowości Owieczka-Podlaski, Gmina Łukowica.
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2272L w zakresie wykonania chodnika w m. Krzczonów ul. Strażacka
- Modernizacja stacji uzdatniania wody w Pogorzelcu - etap II.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.