eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChojnicePełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu - Zarządzanie Projektem dla inwestycji Jezuici bez Jezuitów - II etap restauracji obiektów dziedzictwa kulturowego w Chojnicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-17

Chojnice: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu - Zarządzanie Projektem dla inwestycji Jezuici bez Jezuitów - II etap restauracji obiektów dziedzictwa kulturowego w Chojnicach
Numer ogłoszenia: 75900 - 2010; data zamieszczenia: 17.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymskokatolicka p.w. ścięcia Św. Jana Chrzciciela , Plac Kościelny 5, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 0600891872,0604733462, faks 0-52 3972767.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bazylikachojnice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Parafia Rzymskokatolicka.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu - Zarządzanie Projektem dla inwestycji Jezuici bez Jezuitów - II etap restauracji obiektów dziedzictwa kulturowego w Chojnicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Ścięcia św. Jana Chrzciciela realizuje projekt w partnerstwie z Powiatem Chojnickim i ogłasza przetarg nieograniczony na cały zakres zadania na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Powiat Chojnicki zgodnie z art. 16 upzp. Przedmiotem zamówienia jest : pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu - Zarządzanie Projektem oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego projektu Jezuici bez Jezuitów - II etap restauracji obiektów dziedzictwa kulturowego w Chojnicach. Parafia Rzymskokatolicka p.w. Ścięcia św. Jana Chrzciciela w Chojnicach jest odpowiedzialna i współfinansuje koszt wykonania następujących robót: Roboty budowlane w Pojezuickim Kościele ZNMP: - Wymiana pokrycia dachowego wraz z wymianą części konstrukcji drewnianej - Wymiana obróbek blacharskich na miedziane - zlikwidowanie zawilgocenia ścian - wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej na drewnianą - restauracja części stolarki okiennej i drzwiowej - restauracja witraży - przełożenie płyt z piaskowca gotlandzkiego ( posadzka ) na parterze - restauracja schodów bocznych - naprawa elewacji wraz z malowaniem i złoceniami - dostosowanie wejść i wjazdu dla osób niepełnosprawnych - wykonanie daszku nad wejściem Adaptacja podziemi na salę spotkań kulturalnych - wymiana posadzki z płytek lastrykowych na kamienne wraz z izolacją przeciwwilgociową - wymiana tynków - budowę sanitariatów - budowa kominka Adaptacja poddasza na galerię sztuki - ułożenie podłóg drewnianych - ocieplenie stropodachu z podbitka drewnianą Wykonanie robót instalacyjnych: - instalację elektryczną - instalację wodno-kanalizacyjną - instalację grzewczą - instalację wentylacji mechanicznej - instalację alarmową - instalację sygnalizacji pożarowej - monitoring - podświetlenie - nagłośnienie - systemu sygnalizacji pożarowej Roboty konserwatorskie wewnątrz Kościoła ZNMP: - Konserwacja wraz z częściową rekonstrukcją pięciu ołtarzy późnobarokowych z XVIII wieku oraz ambony rokokowej - Renowacja i rekonstrukcja dekoracji malarskich - Renowacja i rekonstrukcja malatur ścian i elementów architektonicznych -odrestaurowanie części istniejącej stolarki okiennej -renowacja przejścia bramnego wyposażenie sali spotkań kulturalnych oraz pomieszczenia galerii sztuki: - zakup stylowych , dopasowanych do wnętrz mebli - antyków. Powiat Chojnicki jest odpowiedzialny i współfinansuje koszt wykonania następujących robót: - roboty budowlane w dawnym budynku Kolegium Jezuickiego a. przebudowa poddasza nieużytkowego nad aulą Zespołu Szkół na galerię sztuki: - roboty rozbiórkowe - roboty renowacyjne ściany wewnętrznej - podbitka z desek z ociepleniem - podłoga z desek - schody drewniane - wewnętrzne instalacje elektryczne b. termomodernizacja oraz remont elewacji i kolorystyka - izolacja pionowa zgodnie z projektem pn. Remont pomieszczeń Zespołu Szkół w Chojnicach, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, zgodnie z projektem p.n. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół, - renowacja tynków, cokołu, muru kamiennego oraz głowic pilastrów , zgodnie z projektem p.n. Kolorystyka i remont elewacji części zabytkowej Zespołu Szkół, - roboty malarskie, c. przebudowa klatki schodowej w kościele ZNMP. Szczegółowy opis zadania zawarty jest w dokumentacji projektowej. Dokumentacja projektowa dotycząca robót budowlanych i konserwatorskich w Pojezuickim Kościele ZNMP znajduje się w plebanii Parafii Rzymskokatolickiej p.w. Ścięcia św. Jana Chrzciciela w Chojnicach , Plac Kościelny 5- proboszcz parafii ks. Jacek Dawidowski ,nr tel. 600891872. Dokumentacja projektowa dotycząca robót budowlanych i konserwatorskich w dawnym budynku Kolegium Jezuickiego znajduje się w Starostwie Powiatowym w Chojnicach , ul. 31-go Stycznia 56 - Jan Gierszewski, nr tel. 52 39 66 532. Przed złożeniem oferty należy zapoznać się z dokumentacja projektową Obiekty są wpisane do rejestru zabytków Zadanie będzie dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013 (Oś Priorytetowa 6 Turystyka i dziedzictwo kulturowe Działania 6.3 Regionalne dziedzictwo kulturowe o potencjale turystycznym) Planowany całkowity koszt realizacji Projektu wynosi 5 588 202 ,99 PLN (wraz z planowanym kosztem Inżyniera Kontraktu) Koszt robót budowlanych realizowanych przez Powiat Chojnicki wynosi 545 647,53 PLN z pod. VAT Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu i sprawowanie nadzoru inwestorskiego należy realizować kompleksowo, w sposób ciągły, gwarantujący nieprzerwany nadzór nad realizacją projektu zgodnie z przepisami polskiego prawa , a zarządzanie projektem wg standardów Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013 (Oś Priorytetowa 6 Turystyka i dziedzictwo kulturowe Działania 6.3 Regionalne dziedzictwo kulturowe o potencjale turystycznym) oraz zgodnie z Warunkami Kontraktu na budowę dla robót budowlanych i inżynieryjnych projektowanych przez Zamawiającego pierwsze wydanie w języku angielskim 1999 rok, przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów FIDIC (Federation Internationale des Ingenieurs-Conseils - FIDIC), P.O. Box 86, CH-1000 Lasanne 12, Szwajcaria, wydanie angielsko - polskie 2008 SIDIR (Stowarzyszenie Inżynierów Doradców i Rzeczoznawców - SIDIR) , wymaganiami Instytucji Pośredniczącej , Zamawiającego oraz zabezpieczenia interesów Zamawiającego, pod warunkiem ,że działania nie będą sprzeczne z przepisami prawa , w tym m.in. ustawy Prawo zamówień publicznych , ustawy Kodeks cywilny oraz ustawy Prawo budowlane , a także odpowiednimi przepisami prawa wspólnotowego. Wykonawca jest zobowiązany w dniu podpisania umowy dostarczyć dokument Ubezpieczenia OC na kwotę w wysokości co najmniej 300 000,00 PLN za szkody powstałe w wyniku zaniedbania lub uchybienia Wykonawcy , dotyczące jakiejkolwiek części zamówienia , które będzie obowiązywało przez okres trwania Umowy. Obowiązki Inżyniera Kontraktu: - w ramach organizacji i koordynacji procesu inwestycyjnego Wszystkie dokumenty powinny zawierać na okładce oznakowanie zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji projektów UE dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego Dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013. W zakresie przejęcie i sprawdzenie dokumentacji (terminy podane poniżej liczą się od daty zawarcia umowy z Zamawiającym): przeprowadzić w ciągu 28 dni analizę dokumentacji projektowej, dokumentacji przetargowej oraz pozostałych dokumentów i dokumentacji związanych z procesem inwestycyjnym, pod względem wymagań stawianych przez Komisję Europejską, Instytucje Zarządzające i Pośredniczące w wykorzystaniu Funduszu Spójności, jakie mogą pojawić się w trakcie realizacji inwestycji i jakie są w posiadaniu Zamawiającego, a także zgłaszać Zamawiającemu konieczność dokonania aktualizacji map, uzgodnień, pozwoleń na budowę i sporządzić raport z w.w weryfikacji. Jeżeli dostarczona przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót dokumentacja, teren budowy, maszyny lub urządzenia nie nadają się do prawidłowego wykonania Umowy lub innych obowiązków Wykonawcy albo jeżeli zajdą inne okoliczności, które mogą przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu Umowy , Wykonawca powinien niezwłocznie zawiadomić nie później niż w terminie 3 dni o tym Zamawiającego. W razie nieterminowego lub niewłaściwego lub niewykonania ww. obowiązku wszelkie ryzyko związane z takimi nieprawidłowościami obciąża Wykonawcę. opracować i przedłożyć Zamawiającemu, w terminie do 21 dni, wzory: formularzy powiadomień, formularzy poleceń i korespondencji, raportów o postępach robót, raportów finansowych, raportów inspekcji placu budowy, raportów odbiorów częściowych i odbiorów końcowych, raportów z badań jakości, Przejściowych, Końcowych Świadectw Płatności, sprawozdań z wypłaconych kwot wynagrodzenia Wykonawcy będących podstawą do wystawienia faktury i wszelkich innych dokumentów, jakie Wykonawca uzna za konieczne w procesie inwestycyjnym, gwarantujący realizację i rozliczenie projektu zgodnie z wymogami RPO . Wdrożenie powyższych procedur nastąpi po zatwierdzeniu przez Zamawiającego. opracować i przedłożyć Zamawiającemu, w terminie do 14 dni, zasady znakowania oraz ewidencjonowania i gromadzenia wszelkich dokumentów procesu inwestycyjnego; opracować i przedłożyć Zamawiającemu, w terminie do 21 dni, zasady zapewnienia systemu jakości włączając plany, harmonogramy oraz zasady kontroli i inspekcji; opracować i przedłożyć Zamawiającemu, w terminie do 28 dni, zasady i harmonogramy sporządzania i przedkładania sprawozdań i raportów Zamawiającemu; harmonogramy zostaną uzupełnione datami po podpisaniu umowy z wykonawcą robót budowlanych; wszelkie terminy wskazane w harmonogramach staną się od ich zatwierdzenia terminami ostatecznymi obowiązującymi Wykonawcę. W ramach prowadzenia monitoringu i sprawozdawczości (terminy podane poniżej liczą się od daty zawarcia umowy z wykonawcą ): dostarczyć Zamawiającemu Raport Otwarcia w ciągu 3 (trzech) tygodni od rozpoczęcia robót oraz raporty miesięczne , kwartalne ,półroczne i roczne i końcowe. Sporządzanie w każdym roku kalendarzowym prognoz wydatków według wzoru opracowanego przez Instytucję Zarządzającą do dnia 20 lutego . Prognozę wydatków należy przekazać Zamawiającemu w 2 egzemplarzach + wersja elektroniczna na CD) W zakresie Zamówień publicznych: 1) Opracować i przeprowadzić w imieniu Zamawiającego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wytycznych Instytucji Pośredniczącej dla : - realizacji robót konserwatorskich w kościele ZNMP - zakup wyposażenia do sali spotkań kulturalnych oraz pomieszczenia galerii sztuki W zakresie organizacji i koordynacji procesu inwestycyjnego: Kontrola bezpiecznego sposobu składowania i przechowywania materiałów. Wyegzekwowanie zabezpieczenia p. pożarowego na terenie budowy i utrzymania ogólnego porządku na budowie . monitoring i kontrola wykonania umów prowadzić nadzór zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 09.06.2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, z także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. 2004 r. nr 150, poz. 1579); sporządzać Wnioski o płatność i sprawozdania wraz z załącznikami , posługując się aktualną wersją Generatora Wniosku o płatność i przekazywać je w terminie do Urzędu Marszałkowskiego w Gdańsku. W zakresie pełnienia obowiązków przedstawiciela Zamawiającego i rozjemstwa w sporach Wykonać, w uzgodnieniu lub na żądanie Zamawiającego, inne czynności nie wymienione w niniejszym Opisie Przedmiotu Zamówienia lub w umowie na roboty, jakie okażą się niezbędne dla prawidłowej realizacji i zabezpieczenia interesów Zamawiającego; Sporządzanie wszelkich dokumentów zawartych w umowie o dofinansowanie podpisanej pomiędzy Zamawiającym i Województwem Pomorskim. Przygotowanie wniosków w imieniu parafii wraz załącznikami o dofinansowanie projektu z Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w roku 2010,2011,2012, 2013 ( ilość egzemplarzy zgodnie z wytycznymi + 1 egz. dla Zamawiającego do każdego konkursu ,w którym istnieje możliwość pozyskania środków finansowych Przygotowanie wniosków w imieniu parafii wraz załącznikami o dofinansowanie projektu do Wojewódzkiego Konserwatora Pomorskiego w Gdańsku w roku 2010,2011,2012, 2013 ( ilość egzemplarzy zgodnie z wytycznymi + 1 egz. Dla Zamawiającego. Przygotowanie wniosków w imieniu parafii wraz załącznikami o dofinansowanie projektu z Funduszu Kościelnego w roku 2010,2011,2012, 2013 ( ilość egzemplarzy zgodnie z wytycznymi + 1 egz. Dla Zamawiającego) Przygotowanie wniosków w imieniu parafii wraz załącznikami o dofinansowanie projektu do Gminy Miejskiej Chojnice. w roku 2010,2011,2012, 2013 ( ilość egzemplarzy zgodnie z wytycznymi + 1 egz. Dla Zamawiającego) Przygotowanie wniosków w imieniu parafii wraz załącznikami o dofinansowanie projektu do Powiatu Chojnickiego w roku 2010,2011,2012, 2013 ( ilość egzemplarzy zgodnie z wytycznymi + 1 egz. Dla Zamawiającego. Przygotowanie wniosków w imieniu parafii w celu pozyskania środków z innych funduszy ,jeżeli pojawi się taka możliwość. Przygotowanie wniosków w imieniu parafii o uzyskanie zaliczki do Instytucji Zarządzającej w latach 2010, 2011,2012 oraz rozliczenie zaliczki w przypadku jej uzyskania. Sporządzenie dokumentów w celu rozliczenia się z pozyskanych dodatkowo dotacji finansowych. Przygotowanie dokumentacji do postępowań spornych , poddanie się kontroli zakresie prawidłowości realizacji inwestycji , naliczanie i egzekwowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym ewentualnych kar i odszkodowań od wykonawców , itp. Prowadzenie na rzecz Zamawiającego korespondencji , postępowania wyjaśniającego ( sporządzanie wyjaśnień , odwołań , informacji , itp.) w sytuacji , gdy organy kontrolne stwierdzą uchybienia np. dokumentacja przetargowa na wybór Wykonawcy , za przygotowanie ,której współodpowiedzialny jest Inżynier Kontraktu ,została sporządzona niewłaściwie. Przygotowanie materiałów ,opinii do odbioru końcowego inwestycji , powiadomienie wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego , właściwych urzędów i instytucji o terminie odbioru końcowego Monitorowanie terminów zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy w ramach Projektu Uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień , stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu procesu inwestycyjnego , niezbędnych o uzyskania ostatecznej ,bezwarunkowej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie inwestycji Monitorowanie oraz pomiar wskaźników produktu i rezultatu projektu w trakcie realizacji projektu i po jej zakończeniu. Kontrolowanie zgodności osiągnięcia wartości wskaźników założonych we wniosku aplikacyjnym. Sporządzanie raportów , sprawozdań i informacji na etapie realizacji inwestycji wymaganych przez inne jednostki , np. GUS itp. Utrzymanie bieżącego kontaktu i prowadzenie ustaleń z Instytucją Pośredniczącą oraz przygotowanie wszelkich dodatkowych dokumentów wymaganych na wezwanie. Opracowanie wniosków o aneksy do umowy o dofinansowanie wraz z opracowaniem harmonogramów rzeczowo-finansowych przy zastosowaniu Generatora Wniosków. Przygotowanie wniosku o zwolnienie z podatku VAT do właściwego Urzędu Skarbowego ( Izby Skarbowej) Wykonywanie wszystkich innych czynności i zadań nie wymienionych w niniejszym Opisie Przedmiotu Zamówienia lub umowie na roboty, które będą konieczne do prawidłowej realizacji tej umowy zgodnie z zasadami oraz wytycznymi zawartymi w dokumentach programowych Instytucji Zarządzającej , zamieszczonych w szczególności na stronie internetowej Instytucji Zarządzającej oraz Przewodniku Beneficjenta w wersji obowiązującej na dzień dokonywania odpowiedniej czynności lub operacji związanej z realizacją Projektu oraz z Warunkami Kontraktu na budowę dla robót budowlanych i inżynieryjnych projektowanych przez Zamawiającego pierwsze wydanie w języku angielskim 1999 rok, przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów FIDIC (Federation Internationale des Ingenieurs-Conseils - FIDIC), P.O. Box 86, CH-1000 Lasanne 12, Szwajcaria, wydanie angielsko - polskie 2008 SIDIR (Stowarzyszenie Inżynierów Doradców i Rzeczoznawców - SIDIR) , wymaganiami Instytucji Pośredniczącej oraz Zamawiającego oraz zabezpieczenia interesów Zamawiającego, pod warunkiem ,że działania nie będą sprzeczne z przepisami prawa , w tym m.in. ustawy Prawo zamówień publicznych , ustawy Kodeks cywilny oraz ustawy Prawo budowlane , a także odpowiednie przepisy prawa wspólnotowego W zakresie pomieszczeń biurowych Inżynier Kontraktu zorganizuje, wyposaży i będzie ponosił koszty najmu i utrzymania swojego biura. Pomieszczenia biurowe nie mogą być oddalona powyżej 150 m od Placu Budowy Biuro Inżyniera Kontraktu nie będzie znajdowało się w biurze wykonawcy lub podwykonawcy robót ani w jego sąsiedztwie. Inżynier Kontraktu zobowiązany jest zapewnić zakwaterowanie dla zespołu i pokryć koszty ich wynagrodzeń oraz podróży do miejsca zakwaterowania i powrotu oraz podróży lokalnych. Inżynier Kontraktu jest zobowiązany dostarczyć sprzęt oraz materiały niezbędne do prawidłowego wykonania usług - komputery , aparaty fotograficzne , telefony , papier , tusz, itp. W okresie gwarancji Obsługa okresu gwarancji i rękojmi- przeprowadzenie przeglądów gwarancyjnych raz na pół roku wraz z przygotowaniem niezbędnych dokumentów zakończonych inwestycji. Po wykryciu wad Inżynier Kontraktu nadzoruje ich usunięcie przez Wykonawcę robót budowlanych oraz dokonuje odbioru po ich usunięciu. W okresie gwarancji do Inżyniera kontraktu będzie ponadto należało: -reprezentowanie Zamawiającego w negocjacjach, postępowaniach mediacyjnych lub arbitrażowych dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów, -sprawdzenie i potwierdzenie gotowości obiektu do dokonania przez Zamawiającego komisyjnego odbioru pogwarancyjnego wraz z przygotowaniem wszelkich niezbędnych dokumentów, -wnioskowanie po wystawieniu Świadectw Wykonania o zwrot części zabezpieczenia należytego wykonania robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ. Ze względu na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu został skrócony..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00 - 74.26.20.00 74.26.21.00 - 74.26.21.00 74.26.40.00 - 74.26.40.00 74.26.30.00 - 74.26.30.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.02.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium wymagane - 9000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagania dotyczące osób a)Inżynier kontraktu Kierownik Zespołu Inspektor nadzoru robót budowlanych - wyższe wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane w , w wymaganej specjalności do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - wpis na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - odbycie szkolenia z zastosowania warunków kontraktowych FIDIC - doświadczenie w przygotowaniu dokumentacji przetargowej oraz przeprowadzenie przetargu zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych - co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu budową, w tym 3- letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu robotami przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków lub pełnienie innej funkcji ściśle związanej z ochroną zabytków. - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie osoba przynajmniej jeden raz pełniła funkcję Inspektora nadzoru robót budowlanych na obiekcie wpisanych do rejestru zabytków o wartości inwestycji nie mniejszej niż 1mln PLN ( jeden mln PLN ). -w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - osoba wykonywała czynności Inżyniera Kontraktu lub przedstawiciela Inżyniera Kontraktu zgodnie z wymogami FIDIC oraz dokonała rozliczenia minimum 1 projektu realizowanego i finansowanego z udziałem środków unijnych, o całkowitej wartości inwestycji na obiekcie sakralnym wpisanym do rejestru zabytków wraz z otoczeniem nie mniejszej niż 4,9 mln PLN słownie ( cztery miliony dziewięćset tysięcy PLN) . -w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonała co najmniej 1 usługę, polegająca na opracowaniu dokumentacji projektowej wraz ze specyfikacjami technicznymi, przedmiarami i kosztorysami inwestorskimi dla inwestycji dotyczącej obiektu lub zespołu obiektów wpisanych do rejestru zabytków o wartości całkowitej min. 100 000 PLN. b) Inspektor nadzoru robót konserwatorskich - Uprawnienia zgodne z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dn. 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich , restauratorskich , robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych , a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych - co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe c) Inspektor nadzoru w branży elektrycznej - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej ( elektrycznej) posiadająca uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych, przynależąca do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu budową. c) Inspektor nadzoru w branży sanitarnej - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej ( sanitarnej) posiadająca uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń wodociągowych , kanalizacyjnych , cieplnych , wentylacyjnych, przynależąca do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu budową. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiada środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 100 000,00 PLN . Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a)Ustawowa zmiana wysokości podatku VAT. b)Konieczność zmiany terminu realizacji kontraktu na roboty budowlane. c)Konieczność zmiany zakresu prac, wynikająca z wprowadzenia w dokumentacjach projektowych istotnych lub nieistotnych zmian w rozumieniu ustawy prawo budowlane. d)Zmiana danych podmiotowych dotyczących inżyniera (w tym zmiana nr konta bankowego), lokalizacji siedziby biura Inżyniera. e)Likwidacja firmy Inżyniera. f)Konieczność wykonania prac wynikających z zaleceń organów administracji architektoniczno-budowlanej, np.: nadzoru budowlanego, wydanych stosownie do ich właściwości. g)Zmiany w składzie zespołu Inżyniera, zmiana Kierownika Projektu ze strony Zamawiającego. h)Zmiana wymagań związanych ze zmianą lub wydaniem nowych pozwoleń na budowę dla realizowanych zamówień, wynikających z konieczności wykonania robót zamiennych niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia i koniecznych dla wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego. i)Konieczność przedłużenia terminu realizacji umowy z powodów: - działania Siły Wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności; Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę (wyjątek stanowią przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof) - z przyczyn zależnych od Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bazylikachojnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Ścięcia św. Jana Chrzciciela , Plac Koscielny 5 , 89-600 Chojnice - biuro parafialne..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Ścięcia św. Jana Chrzciciela , Plac Koscielny 5 , 89-600 Chojnice - biuro parafialne..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie będzie dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013 (Oś Priorytetowa 6 Turystyka i dziedzictwo kulturowe Działania 6.3 Regionalne dziedzictwo kulturowe o potencjale turystycznym).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.