eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie usługi dezynsekcji i deratyzacji w obiektach administrowanych przez Biuro Spraw Socjalnych UWDom Studenta Nr 1, Dom Studenta Nr 2, Dom Studenta Nr 3 (dwa budynki), Dom Studenta Nr 4, Dom Studenta Nr 5, Dom Studenta Nr 6, Dom Pracownika Naukowego (dwa budynki), obiekty świadczące usługi hotelarskie HERA i Sokrates, Stołówka (wg zasad systemu HACCP) i Klub Profesorski

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-22

Warszawa: Wykonanie usługi dezynsekcji i deratyzacji w obiektach administrowanych przez Biuro Spraw Socjalnych UW: Dom Studenta Nr 1, Dom Studenta Nr 2, Dom Studenta Nr 3 (dwa budynki), Dom Studenta Nr 4, Dom Studenta Nr 5, Dom Studenta Nr 6, Dom Pracownika Naukowego (dwa budynki), obiekty świadczące usługi hotelarskie HERA i Sokrates, Stołówka (wg zasad systemu HACCP) i Klub Profesorski
Numer ogłoszenia: 75902 - 2013; data zamieszczenia: 22.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20594 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, faks 022 5522507.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi dezynsekcji i deratyzacji w obiektach administrowanych przez Biuro Spraw Socjalnych UW: Dom Studenta Nr 1, Dom Studenta Nr 2, Dom Studenta Nr 3 (dwa budynki), Dom Studenta Nr 4, Dom Studenta Nr 5, Dom Studenta Nr 6, Dom Pracownika Naukowego (dwa budynki), obiekty świadczące usługi hotelarskie HERA i Sokrates, Stołówka (wg zasad systemu HACCP) i Klub Profesorski.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dezynsekcji i deratyzacji w obiektach administrowanych przez Biuro Spraw Socjalnych UW: Dom Studenta Nr 1, Dom Studenta Nr 2, Dom Studenta Nr 3 (dwa budynki), Dom Studenta Nr 4, Dom Studenta Nr 5, Dom Studenta Nr 6, Dom Pracownika Naukowego (dwa budynki), obiekty świadczące usługi hotelarskie HERA i Sokrates, Stołówka (wg zasad systemu HACCP) i Klub Profesorski. 2. Łączna powierzchnia dezynfekcji, dezynsekcji jednokrotnej wynosi około 67 280 m2, deratyzacji jednokrotnej wynosi około 7 809 m2 i monitoringu miesięcznego Stołówki UW wg zasad systemu HACCP wynosi 162 m2. 3. Usługa dezynsekcji i deratyzacji ma przebiegać w czterech etapach: I etap - pierwsze półrocze 2013 r., II etap - drugie półrocze 2013 r., III etap - pierwsze półrocze 2014 r.,IV etap - drugie półrocze 2014 r. 4. W momencie pojawienia się pluskiew i zgłoszenia tego faktu przez Zamawiającego, Wykonawca w ciągu 24 godzin przystąpi do dezynsekcji opryskiem gazowym - szacunkowa powierzchnia do dezynsekcji środkiem gazowym - 13 205 m2. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi załącznik nr 1 i załącznik nr 2 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ), dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego - www.uw.edu.pl..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków 90.92.30.00 - Usługi odszczurzania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Zwalczania Szkodników Pestokil, ul. Konopnickiej 57, 49-300 Brzeg, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 286490,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54218,30

  • Oferta z najniższą ceną: 48118,89 / Oferta z najwyższą ceną: 221725,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.