Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-14
Olsztyn: Dostawę fantomów i środków dydaktycznych do promocji zdrowia i pielęgniarstwa klinicznego do Wydziału Nauk Medycznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
Numer ogłoszenia: 75910 - 2008; data zamieszczenia: 14.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, ul. Heweliusza 12, 10-957 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, fax (089) 5233278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl/zamowienia
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę fantomów i środków dydaktycznych do promocji zdrowia i pielęgniarstwa klinicznego do Wydziału Nauk Medycznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawę fantomów i środków dydaktycznych do promocji zdrowia i pielęgniarstwa klinicznego do Wydziału Nauk Medycznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.15.31.00 - Pomoce dydaktyczne Kod CPV wg słownika 2008: 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne Oryginalny kod CPV: 36.15.30.00 - Pomoce naukowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.16.20.00 - Pomoce naukowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykaz dostaw realizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz potwierdzenie (stosowne referencje), że te dostawy zostały wykonane należycie - (minimum 3 dostawy). 3.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz dostaw realizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz potwierdzenie (stosowne referencje), że te dostawy zostały wykonane należycie - (minimum 3 dostawy). 3. Oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych. 4. Foldery, prospekty, katalogi w języku polskim zawierające dokładne zdjęcia oferowanych przedmiotów zamówienia oraz potwierdzające obecność posiadanych funkcji przez przedmiot zamówienia. 5. W celu potwierdzenia jakości oferowanego przedmiotu zamówienia, zamawiający żąda aby Wykonawca dołączył do oferty certyfikat potwierdzający, że proces produkcji oferowanego przedmiotu zamówienia przebiega zgodnie z normą ISO 9001;2000 lub równoważną. 6. Certyfikaty i atesty na proponowane pomoce dydaktyczne (co najmniej deklaracja zgodności CE) lub dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia posiada wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych (zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie Zespół ds. Zamówień Publicznych ul.Heweliusza 12 pok.18/19 10-724 Olsztyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie Zespół ds. Zamówień Publicznych ul.Heweliusza 12 pok.18/19 10-724 Olsztyn.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1.Fantom ALS z kompleksowym systemem pozwalającym na symulację pełnej akcji ratowniczej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fantom do nauki zaawansowanej resuscytacji krążeniowo-oddechowej i zabiegów reanimacyjnych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.31.00-9, 36.15.30.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II Pracownia ratownictwa medycznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Defibrylator walizkowy ręczny; 2. Fantom do nauki resuscytacji dorosły- 7 sztuk; 3. Fantom do nauki resuscytacji dziecko- 7 sztuk.; 4. Fantom reanimacyjny niemowlę; 5. Fantom intubacyjny człowiek dorosły; 6.Worek samorozprężalny dziecko z kompletem masek; 7.Maska krtaniowa dorosły; 8.Respirator transportowy; 9.Zestaw próżniowy do unieruchomiania złamań; 10. Materac próżniowy na całe ciało do unieruchomiania złamań; 11.Nosze typu podbieraki; 12.Deska ortopedyczna z kompletem pasów i unieruchomieniem głowy; 13.Kamizelka KED; 14. Laryngoskopy z kompletem łyżek- 2 sztuki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.31.00-9, 36.15.30.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III Wyposażenie pracowni promocji zdrowia..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zestaw do badania fizykalnego w teczce medycznej; 2. Model do nauki samobadania piersi; 3. Symulator do badania piersi; 4.Model do badania fizykalnego - 2 sztuki; 5.Fantom do nauki badania ucha; 6.Model do nauki badania prostaty- 2 sztuki; 7.Fantom do symulacji zachowania niemowlęcia i opieki - 1 zestaw w torbie; 8.Model niemowlęcia z głodem narkotykowym - 1 zestaw; 9.Model niemowlęcia z syndromem alkoholowym - 1 zestaw;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.31.00-9, 36.15.30.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do Oddziału ZUS w Olsztynie oraz jednostek terenowych ZUS w Kętrzynie i w Mrągowie.
- Usługa szacowania szkód wyrządzonych przez bobry w drzewostanach, zadrzewieniach lub sadach na terenie województwa warmińsko-mazurskiego - 3 zadania
- Dostawa nowych mebli do jednostek organizacyjnych UW-M w Olsztynie
- Zakup i dostawa odczynników, przeciwciał oraz kolumienek immunoafinitywnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytety Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Sprzedaż wraz z dostawą oraz instalacją schładzalnika wieżowego mleka dla jednostki UWM w Olsztynie
- Dostawa infrastruktury serwerowej oraz sprzętu komputerowego
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć dodatkowych i specjalistycznych w ramach projektu "Nauka i zabawa - wsparcie edukacyjne przedszkolaków z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kobyli"
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni samochodowej W21 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku
- "Wyposażenie przedszkola integracyjnego z siedzibą przy ul. Zygmunta Szczęsnego Felińskiego 1, 64-500 Szamotuły
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni dydaktycznych szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego
- Doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt komputerowy i pomoce dydaktyczne w ramach projektu pn. "Projekty edukacyjne dla szkół podstawowych Gminy Osielsko".
więcej: Pomoce naukowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.