eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleNasadzenia i utrzymanie kwiatów na skwerach miejskich, stojakach na kwiaty, koszach zawieszonych na latarniach i wieżach kwietnikowych (2015)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-03

Kędzierzyn-Koźle: Nasadzenia i utrzymanie kwiatów na skwerach miejskich, stojakach na kwiaty, koszach zawieszonych na latarniach i wieżach kwietnikowych (2015)
Numer ogłoszenia: 75928 - 2015; data zamieszczenia: 03.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych , ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 77 40 34 451, faks 77 40 34 451.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nasadzenia i utrzymanie kwiatów na skwerach miejskich, stojakach na kwiaty, koszach zawieszonych na latarniach i wieżach kwietnikowych (2015).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres prac dot. kwiatów w koszach na latarniach i stojakach na kwiaty 1) przygotowaniu 460 szt. koszy na kwiaty z podłożem ziemi urodzajnej z zastosowaniem nawozów mineralnych i obsadzonych kwiatami ozdobnymi, tj.: - Pelargoniami Tyrolskimi (czerwone i różowe) - po 4 szt. w koszu, - Scaevola gemula biała pnąca - po 1.szt. w koszu, - Emezja-sunsatia żółta lub biała (pnące) - po 1.szt. w koszu, - ziemniak ozdobny - po 1 szt. w koszu 2) montażu 460 szt. koszy na latarniach ulicznych, parkowych i stojakach kwiatowych w terminie od 15÷16 maja br. na ulicach i terenach wymienionych poniżej, 3) podlewaniu, opryskach i nawożeniu roślin w okresie od 15 maja do 15 października br., w tym podlewaniu codziennym w dni upalne oraz w przypadku braku opadów, 4) dosadzaniu kwiatów oraz wymianie i uzupełnianiu brakujących lub uszkodzonych koszy, 5) demontażu koszy z latarń w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 2. Zakres prac dot. kwiatów rabatowych: 1) przygotowanie podłoża pod nasadzenia, tj.: - usunięcie warstwy wyjałowionego humusu, - przekopanie i użyźnienie gruntu, - nawiezienie ziemi urodzajnej, - zastosowanie nawozów mineralnych 2) obsadzie kwiatów rabatowych jednorocznych w okresie od 15 maja br., zgodnie z poniższym wykazem: -Plac Rady Europy - Begonia stale kwitnąca - 1600 szt. -Plac Rady Europy - Starzec - 150 szt. - Plac Rady Europy - Szałwia - 200 szt. - Plac Rady Europy - skarpa -Dalie karłowe pojedyncze - 50 szt. - ul. Pamięci Sybiraków: Szałwia -100 szt. i Starzec -50 szt. - Rynek: Aksamitka - 300 szt. Szałwia - 200 szt., Starzec -100 szt. - Park Pojednania: Begonia stale kwitnąca - 2.000 szt., Szałwia - 400 szt. i Starzec - 400 szt, na skwerze przy pomniku Papieża - Szałwia, Starzec, Begonia stale kwitnąca a w pasie zieleni do pomnika Ofiar II Wojny Światowej Begonia stale kwitnąca, - ul. W. Polskiego: Szałwia - 200 szt. Starzec - 200 szt. aksamitki niskie - 300 szt. 3) pielęgnacja kwiatów, tj.: podlewanie, plewienie, nawożenie oraz usuwanie obumarłych kwiatów i liści oraz uzupełnianie ubytków, w okresie od 15 maja do 15 października br., 4) usunięcie kwiatów po okresie ich pielęgnacji i uporządkowanie terenu w terminie do 31 października br. 3. Montaż 4 wież kwietnikowych w wybranych częściach miasta od 15 maja, Napełnienie mis ziemią urodzajną z zastosowaniem nawozów mineralnych i obsada ich kwiatami ozdobnymi w ilości 200 szt. na każdą wieżę: pelargonie bluszczolistne (czerwone, różowe), emezja -sunsatia żółta lub biała, scaevila biała pnąca dla ozdoby. Zakres prac: montaż mis, zasypanie mis ziemią urodzajną z zastosowaniem nawozów mineralnych, podlewanie wg potrzeb, w razie potrzeb zastosowanie oprysku, pielęgnacja kwiatów w misach, usuwanie suchych liści i kwiatów. Uzupełnianie ubytków nowymi nasadzeniami. Utrzymanie 4 wież kwietnikowych przez okres 5,5 miesięcy. Demontaż mis 31 października 2015. Wysadzenie kompozycji kwiatowych przed przystąpieniem do prac wykonawca uzgodni ze Zleceniodawcą. 4.Wykaz słupów oświetleniowych - obejmy na kosze z kwiatami 1.Rynek - 10 szt. 2.Piastowska - 10 szt. 3.Plac Rady Europy - 12 szt. 4.Piramowicza (przy Urzędzie Miasta) - 4 szt. 5.Żeromskiego - 8 szt. 6.Bończyka - 4 szt. 7.Pamięci Sybiraków - 5 szt. 8.Łukasiewicza - 6 szt. 9.Planetorza - 5 szt. 10.Kłodnicka - 3 szt. 11.Most - 2 szt. 12. Park Pojednania - 13 szt. 13. Promenada (wzdłuż Al. Jana Pawła II) - 7 szt. 14. Sławęcicka - 9 szt. 15. Piramowicza - 11 szt. 5. Stojaki na kwiaty wiszące 3 szt. - konstrukcje kwiatowe ( Rynek, Plac Rady Europy, Skwer ul. Dembowskiego) = 3 x 8 szt. kwiatów 6. Wieże kwietnikowe 1. Na terenie Koźla w miejscach wskazanych przez Zamawiającego - 3 szt.. 2.Skwer ul. Wojska Polskiego - 1 szt..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie (w zakresie usług i dostaw w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) w okresie ostatnich 3 lat tj. od 14.04.2012r.do 14.04.2015r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - usług, t o charakterze: wykonania prac w zakresie pielęgnacji terenów zielonych w tym, nasadzeń kwiatów ozdobnych na wartość łączną, co najmniej 150.000,- zł. z potwierdzeniem ich należytego wykonania. W przypadku ofert wspólnych, doświadczenie podlega sumowaniu. Warunkiem koniecznym jest, aby suma doświadczenia wynosiła minimum 100% doświadczenia wymaganego przez SIWZ. Warunek ten jest spełniony również, jeżeli jeden z wykonawców posiada 100% wymaganego doświadczenia. Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie (druk nr 20) potwierdzające prawo do podpisywania wniosku o dopuszczenie do postępowania lub oferty, a tym samym posiadające prawo zaciągania zobowiązań lub składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy Wykonawca zagraniczny składa oświadczenie jak wyżej. W przypadku ofert wspólnych, wszyscy wykonawcy nie prowadzący działalności, a występujący wspólnie składają wymagane oświadczenie. W przypadku osoby udostępniającej swoje zasoby zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp i biorącej udział w realizacji części zamówienia składa także niniejszy dokument.; Oświadczenie Wykonawcy (druk nr 2) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymienionych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku ofert wspólnych, oświadczenie w imieniu wykonawców występujących wspólnie, składa upełnomocniony lider lub wszyscy wykonawcy składają oświadczenie wspólne.; Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ wzoru druku z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia oraz podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska.; Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SIWZ lub pełnomocnictwa udzielane przez Wykonawcę. W przypadku przedkładania kopii pełnomocnictw muszą być one potwierdzone (uwierzytelnione) notarialnie za zgodność z oryginałem.;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin płatności faktury - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32/pok. 417, III p 47-200 Kędzierzyn-Koźle.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2015 godzina 13:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32/pok. 417, III p 47-200 Kędzierzyn-Koźle.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.