Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-11-30
Og³oszenie nr 759298-N-2020 z dnia 2020-11-30 r.
DOSTAWA SYSTEMU POBORU OP£AT OBOWI¡ZUJ¡CYCH W STREFIE P£ATNEGO PARKOWANIA WE W£OC£AWKU
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 542 326 276
faks: 542 326 276
e-mail: malgorzata.naczas@hotelratuszowy.pl
www: www.spolkabaza.pl
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://spolkabaza.bip.gov.pl/
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Ofertê nale¿y z³o¿yæ w formie pisemnej.
Adres: Baza Sp. z o.o., ul. Bojañczyka 7, 87-800 W³oc³awek
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZP 35/2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu poboru op³at obowi±zuj±cych w Strefie P³atnego Parkowania we W³oc³awku. W zakres zamówienia wchodzi dostawa systemu poboru op³at w Strefie P³atnego Parkowania we W³oc³awku, zwanej dalej SPP:
A) ZADANIE PIERWSZE
1) dostawa 90 sztuk parkometrów wraz z ich monta¿em na fundamentach wykonanych w miejscach wskazanych przez Zamawiaj±cego,
2) dostawa 3 sztuk urz±dzeñ kontrolerskich wraz z zakupem 3 licencji lub sublicencji oprogramowania mobilnego, kompatybilnego z oprogramowaniem do obs³ugi systemu poboru op³aty,
3) zakup 6 licencji lub sublicencji oprogramowania stacjonarnego s³u¿±cego do obs³ugi poboru op³at w SPP
4) zainstalowanie oprogramowania do obs³ugi systemu poboru op³aty na urz±dzeniach mobilnych oraz na komputerach udostêpnionych przez Zamawiaj±cego,
5) uruchomienie i wykonanie próby eksploatacyjnej wszystkich dostarczonych urz±dzeñ,
6) przeszkolenie pracowników Zamawiaj±cego w zakresie obs³ugi urz±dzeñ i oprogramowania s³u¿±cego do obs³ugi poboru op³at w strefie SPP,
7) udzielenie gwarancji jako¶ci wykonanego przedmiotu zamówienia na czas realizacji zamówienia,
B) ZADANIE DRUGIE
1) wykonywanie us³ug serwisowych polegaj±cych na obs³udze technicznej i eksploatacyjnej dostarczonych urz±dzeñ i oprogramowania do obs³ugi systemu poboru op³at.
2. Szczegó³owy zakres obowi±zków oraz sposób realizacji niniejszego zamówienia okre¶la:
- za³±cznik nr 1 do SIWZ – Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia,
- za³±cznik nr 2 do SIWZ – Istotne postanowienia umowne.
II.5) G³ówny kod CPV: 38.73.00.00
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy odst±pi³ od okre¶lenia warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Za spe³nienie warunku dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiaj±cy uzna posiadanie przez Wykonawcê ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej, w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych). W przypadku sk³adania oferty wspólnej, warunek zostanie uznany za spe³niony, je¶li jeden z Wykonawców spe³ni warunek lub bêd± ³±cznie posiadaæ warto¶æ ubezpieczenia na kwotê okre¶lon± powy¿ej w SIWZ.
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e posiada do¶wiadczenie w wykonaniu minimum 2 zamówieñ (tj. wykona³ minimum 2 zamówienia na dostawê i instalacje parkomatów o ³±cznej ilo¶ci nie mniejszej ni¿ 100 sztuk), w okresie ostatnich trzech lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie. W przypadku sk³adania oferty wspólnej, warunek zostanie uznany za spe³niony, je¶li przynajmniej jeden z wykonawców (konsorcjantów) spe³ni³ ten warunek samodzielnie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
b) o¶wiadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
c) o¶wiadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne;
d) o¶wiadczenie wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych.
Wzór o¶wiadczeñ, o których mowa w lit. b-d) stanowi za³±cznik nr 7 do SIWZ.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
a) Dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego w rozdziale VI pkt. 1 ppkt 2) SIWZ. W przypadku sk³adania oferty wspólnej, warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli jeden z Wykonawców (konsorcjantów) spe³ni warunek lub bêd± ³±cznie posiadaæ warto¶æ ubezpieczenia na kwotê okre¶lon± w SIWZ.
b) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu. W przypadku sk³adania oferty wspólnej, warunek zostanie uznany za spe³niony, je¶li przynajmniej jeden z wykonawców (konsorcjantów) spe³ni³ ten warunek samodzielnie.
Wykaz nale¿y przygotowaæ zgodnie ze wzorem okre¶lonym w za³±czniku nr 8 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
2) Zobowi±zania podmiotu, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach innych podmiotów w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, zgodnie z tre¶ci± za³±cznika 9 do SIWZ (je¿eli dotyczy);
3) Pe³nomocnictwo do podpisania oferty, wzglêdnie do podpisania innych o¶wiadczeñ lub dokumentów sk³adanych wraz z ofert± (je¿eli dotyczy);
4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, wzglêdnie do podpisania innych o¶wiadczeñ lub dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ w szczególno¶ci za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U. z 2019 r. poz. 700), a Wykonawca wskaza³ to wraz ze z³o¿eniem oferty;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do umowy je¿eli wystêpuj± nastêpuj±ce przes³anki:
1) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, wprowadzonej powszechnie obowi±zuj±cymi przepisami prawa, je¿eli zmiana ta bêdzie mia³a wp³yw na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcê – na pisemny i umotywowany wniosek ka¿da ze stron w terminie 30 dni od wej¶cia w ¿ycie przepisów dokonuj±cych tych zmian, mo¿e zwróciæ siê do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia,
2) w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, je¿eli zmiana ta ma wp³yw na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcê – w terminie 30 dni od wej¶cia w ¿ycie przepisów dokonuj±cych tych zmian, Wykonawca mo¿e na pisemny i umotywowany wniosek zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Wniosek Wykonawcy powinien zawieraæ w szczególno¶ci szczegó³ow± kalkulacjê kosztów wykonania zamówienia z uwzglêdnieniem zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê;
3) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, je¿eli zmiana te bêd± mia³y wp³yw na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcê – w terminie 30 dni od wej¶cia w ¿ycie przepisów dokonuj±cych tych zmian, Wykonawca mo¿e na pisemny i umotywowany wniosek zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Wniosek powinien zawieraæ w szczególno¶ci szczegó³ow± kalkulacjê kosztów wykonania zamówienia z uwzglêdnieniem zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê.
4) wyst±pi konieczno¶æ wprowadzenia innych zmian, które s± niezbêdne do wprowadzenia, aby mo¿liwe by³o zakoñczenie realizacji zadania, a nie da³o siê ich przewidzieæ w chwili zawarcia umowy lub s± one korzystne dla Zamawiaj±cego.
5) wyst±pi konieczno¶æ przesuniêcia terminów okre¶lonych w § 4 ust. 1 Umowy ze wzglêdu na okoliczno¶ci niezale¿ne od Wykonawcy w szczególno¶ci np. zmian terminów bêd±cych nastêpstwem dzia³ania organów administracji, w szczególno¶ci: przekroczenie zakre¶lonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ.
2. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ w przypadkach opisanych w art. 144 ust. 1 pkt. 2 – 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówieñ publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy): Zamawiaj±cy informuje, i¿ zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia siê informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, je¿eli Wykonawca, nie pó¼niej ni¿ w terminie sk³adania ofert, w sposób niebudz±cy w±tpliwo¶ci zastrzeg³, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane, oraz wykaza³, za³±czaj±c stosowne wyja¶nienia, i¿ zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa. Wykonawca nie mo¿e zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym: Wszelkie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2019 r. poz. 1010 t.j.), które Wykonawca pragnie zastrzec jako tajemnicê przedsiêbiorstwa, winny byæ za³±czone w osobnej kopercie i opatrzone okre¶leniem: „Zastrze¿one, tajemnica przedsiêbiorstwa – nie udostêpniaæ”.
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 09.12.2020, godzina: 09:30
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): brak danych
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: Postêpowanie o udzielenie zamówienia prowadzi siê w jêzyku polskim. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: brak danych
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy którego oferta zosta³a uznana za najkorzystniejsz± z³o¿enia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy zwanego dalej ,,zabezpieczeniem”.
2. Zabezpieczenie s³u¿y pokryciu roszczeñ z tytu³u niewykonania lub nienale¿ytego wykonania umowy.
3. Zabezpieczenie w niniejszym postêpowaniu okre¶la siê w wysoko¶ci 5 % ceny ca³kowitej brutto podanej w ofercie.
4. Zabezpieczenie mo¿e byæ wniesione wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 148 ust. 1 ustawy Pzp.
5. Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach okre¶lonych art. 148 ust. 2 ustawy Pzp.
6. Wp³aty zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w pieni±dzu, nale¿y dokonaæ na rachunek bankowy, prowadzony przez Zamawiaj±cego w Banku nr 62 1240 3389 1111 0010 4663 1474 z zalecanym dopiskiem:
„Zabezpieczenie na: Dostawê systemu poboru op³at obowi±zuj±cych w Strefie P³atnego Parkowania we W³oc³awku”
7. Za dzieñ wniesienia zabezpieczenia w formie pieni±dza uwa¿a siê dzieñ uznania ¶rodków na rachunku Zamawiaj±cego.
8. Z tre¶ci zabezpieczenia przedstawionego w formie gwarancji/porêczenia winno wynikaæ, ¿e bank, ubezpieczaj±cy lub porêczyciel zap³aci, na rzecz Zamawiaj±cego, w terminie maksymalnie 30 dni od pisemnego wezwania kwotê zabezpieczenia, na pierwsze wezwanie Zamawiaj±cego, bez odwo³ania, bez warunku, niezale¿nie od kwestionowania czy zastrze¿eñ Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiaj±cego jest uzasadnione czy nie.
9. W przypadku, gdy zabezpieczenie, bêdzie wnoszone w formie innej ni¿ pieni±dz, Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do akceptacji projektu ww. dokumentu.
10. Za niedopuszczalne i skutkuj±ce odmow± przyjêcia gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) lub porêczenia bêd± uwa¿ane w szczególno¶ci zapisy przedstawianych gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) lub porêczeñ:
1) o zabezpieczeniu zap³aty roszczeñ Zamawiaj±cego jedynie z tytu³u zap³aty kar umownych,
2) o zabezpieczeniu zap³aty roszczeñ Zamawiaj±cego z wy³±czeniem kar umownych,
3) sprzeczne z pkt. 8.
11. Zamawiaj±cy zwróci zabezpieczenie w terminie do 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiaj±cego za nale¿ycie wykonane.
12. Zabezpieczenie musi byæ wniesione najpó¼niej w dniu zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego.
13. W przypadku je¶li dokument ustanawiaj±cy zabezpieczenie w jednej z form, o których mowa w pkt. 4, zostanie sporz±dzony w jêzyku obcym, Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ zabezpieczenie wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski, dokonanym przez t³umacza przysiêg³ego.
INNE PRZETARGI Z W£OC£AWKA
- Zakup i dostawa rowerów oraz wspó³organizowanie systemu pn: "W³oc³awski Rower Miejski -W£OWER"
- KURS GASTRONOMICZNY
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa ¶cie¿ki rowerowej przy drodze powiatowej nr 2909C Kruszyn - Choceñ od km 0+016 do km 10+183"
- Dostawa nowej pó³przepuszczalnej membrany dla istniej±cej instalacji biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych w RZUOK w Machnaczu gm. Brze¶æ Kujawski
- Dostawy produktów spo¿ywczych wymagaj±cych zachowania warunków ch³odniczych i/lub mro¼niczych, tj. produktów mleczarskich i mro¿onek
- PRACOWNIK RECEPCJI Z OBS£UG¡ KOMPUTERA
wiêcej: przetargi w W³oc³awku »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.