Ogłoszenie z dnia 2013-05-14
Jarocin: Dostawa i montaż foteli kinowych w Sali Kina Echo w Jarocinie
Numer ogłoszenia: 75929 - 2013; data zamieszczenia: 14.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Jarocin XXI , ul. Gołębia 1, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 62 747 11 19.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.info/jarocin21/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż foteli kinowych w Sali Kina Echo w Jarocinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem 192 sztuk foteli kinowych, w tym 5 sztuk foteli kinowych dwuosobowych, a także 50 sztuk poduszek na fotel kinowy w Sali Kina Echo w Jarocinie, przy ul. Gołębiej 1, 63-200 Jarocin, spełniających aktualne wymogi przeciwpożarowe i BHP o następujących parametrach: 1.1 FOTEL 1 - OSOBOWY (187 sztuki): Fotel kinowy o wymiarach: - szerokość fotela w osi 510 mm - 520 mm - wysokość fotela 950 mm - 990 mm - grubość siedziska min 130 mm, oparcia min 60 mm - głębokość fotela po złożeniu 520 mm - 580 mm - maksymalne obciążenie min. od 150 kg Nogi: - Oparcie i siedzisko montowane do metalowej stalowej konstrukcji wsporczej montowanej do podłogi w systemie nóg wspólnych dla dwóch krzeseł. - Możliwość montażu i demontażu fotela i śrub mocujących bez potrzeby demontażu elementów fotela. Podłokietnik: - podłokietnik wykonany z poliuretanu w technologii wtrysku z uchwytem na kubek. System zawiasów: - Uchwyty zawiasów fotela wykonane z polipropylenu. Systemem sprężyn zapewniających składanie przymocowany do struktury wewnętrznej siedziska fotela. Siedzisko i oparcie: - Ergonomiczne siedzisko i oparcie wykonane z pianki poliuretanowej metodą wtrysku na zimno do formy. Łatwo wymienna tapicerka, posiadająca dodatkową barierę ogniową- Całkowicie ergonomiczne siedzisko i oparcie, modelowane w technologii 3D z systemem automatycznego podwójnego sprężynowego składania. - Struktura wewnętrzna siedziska i oparcia wykonana ze stali oraz sprężyn metalowych - Tapicerowane tkaniną spełniającą wymagania intensywnego użytku komercyjnego (od 50 000 do 60 000 cykli metodą Martindale a), odporna na ścieranie, spełniającym normy trudnopalności PN EN 1021 :1 oraz 1021 :2. Kolor tkaniny zostanie określony po przetargu w trakcie przygotowania projektu montażu na widowni. - System montażowy, który umożliwia wymianę siedziska i oparcia bez rozbierania konstrukcji wsporczej. - Gęstość pianki siedziska minimum 55 kg-m3. - Gęstość pianki oparcia minimum 45 kg-m3. - Tylna osłona oparcia stanowi równocześnie element konstrukcyjny krzesła. Tapicerka: - Tapicerka spełniająca polskie normy PN EN 1021:1 oraz PN EN 1021:2. - Możliwość zastosowania dodatkowych barier ochronnych. Numeracja: - Numeracja miejsc arabska wyszywana na oparciu każdego fotela, numeracja rzędów rzymska wyszywana na nodze skrajnych foteli. W tym dwa fotele z dodatkowym oznaczaniem (wyszycie napisu Piotr Łazarkiewicz i Edwin Szczepański) SERWIS: - Nie wymagają smarowania i konserwacji. 1.2 FOTEL 2 - OSOBOWY (5 sztuk): Fotel kinowy o wymiarach: - szerokość fotela w osi 1200 mm - 1400 mm - wysokość fotela 950 mm - 990 mm - grubość siedziska min 130 mm, oparcia min 60 mm - głębokość fotela po złożeniu 520 mm - 580 mm - maksymalne obciążenie min. od 300 kg Nogi: - Oparcie i siedzisko montowane do metalowej stalowej konstrukcji wsporczej montowanej do podłogi w systemie nóg wspólnych dla dwóch krzeseł. - . Możliwość montażu i demontażu fotela i śrub mocujących bez potrzeby demontażu elementów fotela. Podłokietnik: - podłokietnik wykonany z poliuretanu w technologii wtrysku z uchwytem na kubek. System zawiasów: - Uchwyty zawiasów fotela wykonane z polipropylenu. Systemem sprężyn zapewniających składanie przymocowany do struktury wewnętrznej siedziska fotela. Siedzisko i oparcie: - Ergonomiczne siedzisko i oparcie wykonane z pianki poliuretanowej metodą wtrysku na zimno do formy. Łatwo wymienna tapicerka, posiadająca dodatkową barierę ogniową, - Całkowicie ergonomiczne siedzisko i oparcie, modelowane w technologii 3D z systemem automatycznego podwójnego sprężynowego składania. - Struktura wewnętrzna siedziska i oparcia wykonana ze stali oraz sprężyn metalowych o grubości minimum 3mm - Tapicerowane tkaniną spełniającą wymagania intensywnego użytku komercyjnego (od 50 000 do 60 000 cykli metodą Martindale a), odporna na ścieranie, spełniającym normy trudnopalności PN EN 1021 :1 oraz 1021 :2. Kolor tkaniny zostanie określony po przetargu w trakcie przygotowania projektu montażu na widowni. - System montażowy, który umożliwia wymianę siedziska i oparcia bez rozbierania konstrukcji wsporczej. - Gęstość pianki siedziska minimum 55 kg-m3. - Gęstość pianki oparcia minimum 45 kg-m3. - Tylna osłona oparcia stanowi równocześnie element konstrukcyjny krzesła. Tapicerka: - Tapicerka spełniająca polskie normy PN EN 1021:1 oraz PN EN 1021:2 - Możliwość zastosowania dodatkowych barier ochronnych. Numeracja: - Numeracja miejsc arabska wyszywana na oparciu każdego fotela, numeracja rzędów rzymska wyszywana na nodze skrajnych foteli. SERWIS: - Nie wymagają smarowania i konserwacji. 1.3 PODUSZKA NA FOTEL KINOWY (50 sztuk): Siedzisko i oparcie: - Ergonomiczne siedzisko wykonane z pianki poliuretanowej spełniającej normę M-4 metodą wtrysku na zimno do formy. Łatwo wymienna tapicerka, posiadająca dodatkową barierę ogniową, - Całkowicie ergonomiczne siedzisko modelowane w technologii 3D -Tapicerowanie materiałem obiciowym wybranym przez Zamawiającego spełniającym normy trudnopalności PN EN 1021 :1 oraz 1021 :2. - Wysokość poduszki to 15 cm dostosowana do Polskich norm oraz przystosowana do zapewnienia maksymalnej widoczności w Sali. - Gęstość pianki siedziska minimum 55 kg-m3. - Możliwość bezpiecznego przymocowania siedziska do fotela kinowego za pomocą pasów lub innego systemu mocującego. 2. Fotele muszą być fabrycznie nowe, trudno zapalne oraz niewydzielające produktów rozkładu i spalania, określonych jako bardzo toksyczne, zgodnie z Polską Normą dotyczącą badań wydzielania produktów toksycznych. 3. Fotele muszą być tapicerowane tkaniną spełniającą wymagania intensywnego użytku komercyjnego, odporna na ścieranie i pikling posiadająca wszelkie atesty niepalności. Kolor tkaniny zostanie określony po przetargu, w trakcie przygotowania przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym projektu montażu na Sali. 4. Wszystkie fotele muszą być ponumerowane cyframi arabskimi - haft komputerowy, środek górnej części oparcia. Dodatkowo skrajne fotele w rzędach posiadać muszą nr rzędu umieszczony na boku fotela oznaczone cyframi rzymskimi - haft komputerowy. Dodatkowo dwa fotele z oznaczeniem (wyszycie napisu Piotr Łazarkiewicz i Edwin Szczepański). 5. Numeracja miejsc arabska umieszczona od spodu siedziska na prostokącie wykonanym z metalu, numeracja rzędów rzymska umieszczona na skrajnych nogach foteli. 6. System montażu foteli: 6.1 Fotele zostaną dostarczone i zamontowane przez Wykonawcę własnym transportem i na własny koszt, w sposób zapewniający ich całość i nienaruszalność na adres Zamawiającego (kino Echo w Jarocinie) w terminie wcześniej ustalonym z Zamawiającym, nie dłuższym niż 50 dni od dnia podpisania umowy. 6.2 Ilość rzędów i foteli w zestawie do ustalenia i uzgodnienia z Zamawiającym, zgodnie z wymiarami Sali, normami ppoż. i normami bezpieczeństwa. 6.3 Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6.4 Fotele muszą spełniać wymogi obowiązujących Polskich Norm, posiadać certyfikaty i atesty bezpieczeństwa wydane przez jednostki certyfikujące. 6.5 Wykonawca przeprowadzi szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie szybkiego montażu i demontażu foteli..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.12.00 - Siedziska teatralne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 400,00 zł (słownie: trzy tysiące czterysta złotych 00/100 zł) w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych na rachunek w Banku Spółdzielczym w Jarocinie nr: 73 8427 0009 0020 0051 2000 0001. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, sekretariat do dnia 22.05.2013 r. do godz. 10:00. Ksero potwierdzone za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 2).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie wraz z montażem foteli lub siedzisk do Sali o wartości minimum 100 000,00 zł.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 2).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 2).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 2).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
W wykazie dostaw jako główne dostawy wykonawca zobowiązany jest wskazać dostawy postawione w warunku dot. wiedzy i doświadczenia.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
1) prototyp - model prezentacyjny oferowanego fotela 1 - osobowego wraz z próbnikiem materiału/ów, z których będzie wykonane pokrycie foteli wraz z paletą kolorów, 2) atest toksyczności wg normy nr PN-88/B-02855, 3) atest na trudno zapalność wg normy PN-EN 1021-2:2007 oraz PN-EN 1021-1:2007, 4) atest wytrzymałości i trwałości foteli zgodnie z normą PN-EN 12727:2004.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo rodzajowe udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych Wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (z podaniem numeru postępowania, przedmiotu zamówienia), podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów, b) jeżeli Wykonawca nie jest producentem oferowanych foteli winien dołączyć dokument potwierdzający, że Wykonawca jest jego przedstawicielem lub upoważnionym do dokonania sprzedaży i zaoferowania w jego imieniu serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego na okres co najmniej równy terminom wykazanym w ofercie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Gwarancja - 20
- 3 - Jakość i funkcjonalność - 20
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jarocin.info/jarocin21/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jarociński Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o., ul. T. Kościuszki 15B, 63-200 Jarocin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Jarociński Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o., ul. T. Kościuszki 15B, 63-200 Jarocin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Projektu pn. Kino Echo w Jarocinie - dalsza modernizacja, wymiana foteli dofinansowanego ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach Programu Rozwój Infrastruktury Kultury oraz Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej w ramach Programu Rozwój Kin..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- Świadczenie pogwarancyjnych usług, serwisu, przeglądów i napraw autobusów eksploatowanych w Jarocińskich Liniach Autobusowych Sp. z o.o.
- Kompleksowa usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych w obiektach Urzędu Miejskiego w Jarocinie
- Sporządzanie i dostarczanie całodziennego wyżywienia dla pacjentów w Szpitalu Powiatowym w Jarocinie.
- Objęcie nadzorem autorskim i serwisem zainstalowanego w Szpitalu Powiatowym w Jarocinie systemu informatycznego Infomedica i AMMS na rok 2025 .
- Opróżnianie koszy ulicznych na terenie Gminy Jarocin wraz z zagospodarowaniem odpadu
więcej: przetargi w Jarocinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.