eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślUdzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Miejskiej Przemyśl w 2020 roku do wysokości 5.500.000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek, w związku z ubytkiem w dochodach miasta Przemyśla, będącym skutkiem COVID-19

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-11-30



Ogłoszenie nr 759353-N-2020 z dnia 2020-11-30 r.

Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl:

Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Miejskiej Przemyśl w 2020 roku do wysokości 5.500.000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek, w związku z ubytkiem w dochodach miasta Przemyśla, będącym skutkiem COVID-19

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl, krajowy numer identyfikacyjny 68675300000000, ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, państwo Polska

telefon: 016 6782962, 6752072
faks: 166 786 449
e-mail: przetarg@um.przemysl.pl
www: www.przemysl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://bip.przemysl.pl/33480/353/zamowienia-publiczne-uslugi.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: W formie papierowej, osobiście, za pośrednictwem posłańca lub za pośrednictwem operatora pocztowego

Adres: Za pośrednictwem operatora pocztowego Urząd Miejski w Przemyślu Rynek 1, 37-700 Przemyśl; osobiście lub za pośrednictwem posłańca: Urząd Miejski w Przemyślu, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Ratuszowa 1, pok. 43, 37-700 Przemyśl

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Miejskiej Przemyśl w 2020 roku do wysokości 5.500.000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek, w związku z ubytkiem w dochodach miasta Przemyśla, będącym skutkiem COVID-19

Numer referencyjny: ZP.271.12.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Miejskiej Przemyśl w 2020 roku do wysokości 5.500.000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek, w związku z ubytkiem w dochodach miasta Przemyśla, będącym skutkiem COVID-19.
2. Kredyt będący przedmiotem zamówienia jest produktem finansowym o ustalonych przez prawo standardach jakościowych:
1) pieniężny – co oznacza, że przedmiotem kredytowania są pieniądze,
2) zwrotny – co oznacza, że kredyt musi być zwrócony w określonym terminie zgodnie z zawartą umową kredytową,
3) celowy – kredyt jest udzielany na określony cel, zmiana przeznaczenia wykorzystania kredytu skutkuje wypowiedzeniem umowy kredytowej przez bank,
4) odpłatny – co oznacza, że bank pobiera wynagrodzenie od kredytu przyznanego, w tym m.in. spłacane są odsetki od kredytu wykorzystanego zgodnie z uzgodnionymi warunkami i zawartą umową kredytową,
5) zabezpieczony – kredyt jest zabezpieczony na wypadek niemożliwości jego spłaty.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Kredyt uruchomiony będzie w transzach do łącznej wysokości nie przekraczającej kwoty 5.500.000 PLN i wykorzystany od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2020r. Wysokość i termin uruchomienia kredytu dostosowany będzie do potrzeb Zamawiającego. Określenie wartości wypłat transz kredytu oraz termin postawienia ich do dyspozycji Zamawiającego, następować będzie poprzez złożenie przez Zamawiającego zapotrzebowania na środki, najpóźniej do godz. 15.00 na 2 dni robocze przez planowanym uruchomieniem transzy kredytu. Dyspozycje uruchomiania transz będą składane na wzorze określonym przez Bank. Dyspozycje uruchomienia transz kredytu będą przesyłane w formie elektronicznej (e-mail lub home banking) z zachowaniem terminu uruchomienia transzy. Natomiast oryginał zostanie niezwłocznie dostarczony do Banku. Dostarczenie oryginału nie może determinować uruchomienia transzy kredytu.
2) Kredyt w wysokości nie przekraczającej 5.500.000 PLN przeznaczony będzie na spłatę w 2020 r. wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek, w związku z ubytkiem w dochodach miasta Przemyśla, będącym skutkiem COVID-19.
3) Okres spłaty kredytu – od dnia 31 maja 2022r. do 30 września 2025r.
4) Okres karencji w spłacie kapitału do maja 2022r.
5) Spłata rat kredytu:
a) − I rata w wysokości 250.000,00 zł dnia 31 maja 2022 r.,
b) − II rata w wysokości 250.000,00 zł dnia 30 czerwca 2022 r.,
c) − III rata w wysokości 200.000,00 zł dnia 31 lipca 2022 r.,
d) − IV rata w wysokości 200.000,00 zł dnia 31 sierpnia 2022 r.,
e) − V rata w wysokości 200.000,00 zł dnia 30 września 2022 r.,
f) − VI rata w wysokości 200.000,00 zł dnia 31 października 2022 r.,
g) − VII rata w wysokości 250.000,00 zł dnia 28 lutego 2023 r.,
h) − VIII rata w wysokości 250.000,00 zł dnia 31 marca 2023 r.,
i) − IX rata w wysokości 200.000,00 zł dnia 30 kwietnia 2023 r.,
j) − X rata w wysokości 200.000,00 zł dnia 31 maja 2023 r.,
k) − XI rata w wysokości 200.000,00 zł dnia 30 września 2023 r.,
l) − XII rata w wysokości 200.000,00 zł dnia 31 października 2023 r.,
m) − XIII rata w wysokości 250.000,00 zł dnia 31 stycznia 2024 r.,
n) − XIV rata w wysokości 250.000,00 zł dnia 29 lutego 2024 r.,
o) − XV rata w wysokości 200.000,00 zł dnia 31 marca 2024 r.,
p) − XVI rata w wysokości 200.000,00 zł dnia 30 kwietnia 2024 r.,
q) − XVII rata w wysokości 200.000,00 zł dnia 31 października 2024 r.,
r) − XVIII rata w wysokości 200.000,00 zł dnia 30 listopada 2024 r.,
s) − XIX rata w wysokości 320.000,00 zł dnia 31 stycznia 2025 r.,
t) − XX rata w wysokości 320.000,00 zł dnia 28 lutego 2025 r.,
u) − XXI rata w wysokości 320.000,00 zł dnia 31 marca 2025 r.,
v) − XXII rata w wysokości 320.000,00 zł dnia 31 sierpnia 2025 r.,
w) − XXIII rata w wysokości 320.000,00 zł dnia 30 września 2025 r.


II.5) Główny kod CPV: 66.11.30.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30.09.2025

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (tekst jednolity: Dz.U. z 2020r. poz. 1896 z późn. zm.), tj. posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, jak również realizację usługi objętej przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy Prawo bankowe, a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: Nie

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) Zmiana postanowień umowy jest możliwa w przypadku wystąpienia któregokolwiek z następujących przypadków:
a) braku notowań na międzybankowym rynku stawki bazowej WIBOR 1M i wprowadzenia nowego parametru, w oparciu o który ustalane będzie oprocentowanie,
b) zmiany harmonogramu spłat.
2) Wykonawca może podczas wykonywania Umowy zaproponować Zamawiającemu zmianę w realizacji umowy, jaką Wykonawca uzna za pożądaną w celu polepszenia jakości, sprawności lub bezpieczeństwa, obniżenia kosztów lub w inny sposób korzystną dla Zamawiającego.
3) W przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu spłaty kredytu, po uzyskaniu pozytywnej decyzji Wykonawcy.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 08.12.2020, godzina: 12:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: POLSKI

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.