Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-11-30
Ogłoszenie nr 759353-N-2020 z dnia 2020-11-30 r.
Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Miejskiej Przemyśl w 2020 roku do wysokości 5.500.000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek, w związku z ubytkiem w dochodach miasta Przemyśla, będącym skutkiem COVID-19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 016 6782962, 6752072
faks: 166 786 449
e-mail: przetarg@um.przemysl.pl
www: www.przemysl.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://bip.przemysl.pl/33480/353/zamowienia-publiczne-uslugi.html
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: W formie papierowej, osobiście, za pośrednictwem posłańca lub za pośrednictwem operatora pocztowego
Adres: Za pośrednictwem operatora pocztowego Urząd Miejski w Przemyślu Rynek 1, 37-700 Przemyśl; osobiście lub za pośrednictwem posłańca: Urząd Miejski w Przemyślu, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Ratuszowa 1, pok. 43, 37-700 Przemyśl
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZP.271.12.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Miejskiej Przemyśl w 2020 roku do wysokości 5.500.000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek, w związku z ubytkiem w dochodach miasta Przemyśla, będącym skutkiem COVID-19.
2. Kredyt będący przedmiotem zamówienia jest produktem finansowym o ustalonych przez prawo standardach jakościowych:
1) pieniężny – co oznacza, że przedmiotem kredytowania są pieniądze,
2) zwrotny – co oznacza, że kredyt musi być zwrócony w określonym terminie zgodnie z zawartą umową kredytową,
3) celowy – kredyt jest udzielany na określony cel, zmiana przeznaczenia wykorzystania kredytu skutkuje wypowiedzeniem umowy kredytowej przez bank,
4) odpłatny – co oznacza, że bank pobiera wynagrodzenie od kredytu przyznanego, w tym m.in. spłacane są odsetki od kredytu wykorzystanego zgodnie z uzgodnionymi warunkami i zawartą umową kredytową,
5) zabezpieczony – kredyt jest zabezpieczony na wypadek niemożliwości jego spłaty.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Kredyt uruchomiony będzie w transzach do łącznej wysokości nie przekraczającej kwoty 5.500.000 PLN i wykorzystany od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2020r. Wysokość i termin uruchomienia kredytu dostosowany będzie do potrzeb Zamawiającego. Określenie wartości wypłat transz kredytu oraz termin postawienia ich do dyspozycji Zamawiającego, następować będzie poprzez złożenie przez Zamawiającego zapotrzebowania na środki, najpóźniej do godz. 15.00 na 2 dni robocze przez planowanym uruchomieniem transzy kredytu. Dyspozycje uruchomiania transz będą składane na wzorze określonym przez Bank. Dyspozycje uruchomienia transz kredytu będą przesyłane w formie elektronicznej (e-mail lub home banking) z zachowaniem terminu uruchomienia transzy. Natomiast oryginał zostanie niezwłocznie dostarczony do Banku. Dostarczenie oryginału nie może determinować uruchomienia transzy kredytu.
2) Kredyt w wysokości nie przekraczającej 5.500.000 PLN przeznaczony będzie na spłatę w 2020 r. wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek, w związku z ubytkiem w dochodach miasta Przemyśla, będącym skutkiem COVID-19.
3) Okres spłaty kredytu – od dnia 31 maja 2022r. do 30 września 2025r.
4) Okres karencji w spłacie kapitału do maja 2022r.
5) Spłata rat kredytu:
a) − I rata w wysokości 250.000,00 zł dnia 31 maja 2022 r.,
b) − II rata w wysokości 250.000,00 zł dnia 30 czerwca 2022 r.,
c) − III rata w wysokości 200.000,00 zł dnia 31 lipca 2022 r.,
d) − IV rata w wysokości 200.000,00 zł dnia 31 sierpnia 2022 r.,
e) − V rata w wysokości 200.000,00 zł dnia 30 września 2022 r.,
f) − VI rata w wysokości 200.000,00 zł dnia 31 października 2022 r.,
g) − VII rata w wysokości 250.000,00 zł dnia 28 lutego 2023 r.,
h) − VIII rata w wysokości 250.000,00 zł dnia 31 marca 2023 r.,
i) − IX rata w wysokości 200.000,00 zł dnia 30 kwietnia 2023 r.,
j) − X rata w wysokości 200.000,00 zł dnia 31 maja 2023 r.,
k) − XI rata w wysokości 200.000,00 zł dnia 30 września 2023 r.,
l) − XII rata w wysokości 200.000,00 zł dnia 31 października 2023 r.,
m) − XIII rata w wysokości 250.000,00 zł dnia 31 stycznia 2024 r.,
n) − XIV rata w wysokości 250.000,00 zł dnia 29 lutego 2024 r.,
o) − XV rata w wysokości 200.000,00 zł dnia 31 marca 2024 r.,
p) − XVI rata w wysokości 200.000,00 zł dnia 30 kwietnia 2024 r.,
q) − XVII rata w wysokości 200.000,00 zł dnia 31 października 2024 r.,
r) − XVIII rata w wysokości 200.000,00 zł dnia 30 listopada 2024 r.,
s) − XIX rata w wysokości 320.000,00 zł dnia 31 stycznia 2025 r.,
t) − XX rata w wysokości 320.000,00 zł dnia 28 lutego 2025 r.,
u) − XXI rata w wysokości 320.000,00 zł dnia 31 marca 2025 r.,
v) − XXII rata w wysokości 320.000,00 zł dnia 31 sierpnia 2025 r.,
w) − XXIII rata w wysokości 320.000,00 zł dnia 30 września 2025 r.
II.5) Główny kod CPV: 66.11.30.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30.09.2025
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (tekst jednolity: Dz.U. z 2020r. poz. 1896 z późn. zm.), tj. posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, jak również realizację usługi objętej przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy Prawo bankowe, a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) Zmiana postanowień umowy jest możliwa w przypadku wystąpienia któregokolwiek z następujących przypadków:
a) braku notowań na międzybankowym rynku stawki bazowej WIBOR 1M i wprowadzenia nowego parametru, w oparciu o który ustalane będzie oprocentowanie,
b) zmiany harmonogramu spłat.
2) Wykonawca może podczas wykonywania Umowy zaproponować Zamawiającemu zmianę w realizacji umowy, jaką Wykonawca uzna za pożądaną w celu polepszenia jakości, sprawności lub bezpieczeństwa, obniżenia kosztów lub w inny sposób korzystną dla Zamawiającego.
3) W przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu spłaty kredytu, po uzyskaniu pozytywnej decyzji Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08.12.2020, godzina: 12:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- OCHRONA OSÓB I MIENIA WRAZ Z MONITORINGIEM W SĄDZIE REJONOWYM W PRZEMYŚLU
- Dostawa (zakup) paliw płynnych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Przemyślu w 2025 roku
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu
- Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych Zakładu Usług Komunalnych w Przemyślu Sp. z o.o. w 2025 r.
- Konserwacja i naprawa urządzeń dźwigowych zainstalowanych w obiektach Wojewódzkiego Szpitala im Św. Ojca Pio w Przemyślu
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY WOJEWÓDZKIEGO URZĘDU OCHRONY ZABYTKÓW z/s W PRZEMYŚLU
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wybór banku wykonującego bankową obsługę budżetu gminy Boniewo na lata 2025-2027
- Obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie deficytu budżetu Gminy Piszczac oraz na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek długoterminowych
- UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO DO KWOTY 900.000,00 PLN
- Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu w 2024 roku
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Kluczborskiego wraz z jego jednostkami organizacyjnymi
- "OBSŁUGA BANKOWA GMINY ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE"
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.