Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-03
Suwałki: Dostawa urządzeń systemu monitoringu wizyjnego dla Targowisk Miejskich Sp. z o.o. w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 75935 - 2012; data zamieszczenia: 03.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Targowiska Miejskie Spółka z o.o. , ul. Sejneńska 6D, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 5666514, 5630613, faks 87 5666514.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://tm-suwalki.pbip.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. KRS 0000212060.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń systemu monitoringu wizyjnego dla Targowisk Miejskich Sp. z o.o. w Suwałkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje jedno zadanie. Minimalne wymagania techniczne zestawu urządzeń do systemu dozoru wizyjnego -1 szt. nowa kamera zewnętrzna szybkoobrotowa kolor , 600 linii, zoom x 36 , -5 szt. nowych kamer zewnętrznych szybkoobrotowych kolor , 600 linii, zoom x 10, -4 szt. kamer stacjonarnych zewnętrznych TYPU DOME wandaloodporne, kolor, 600 linii z obiektywem zmiennoogniskowym 2,8 - 12mm z promiennikiem IR -3 szt. kamer stacjonarnych zewnętrznych kompaktowych dzień/noc czułych na IR , kolor, 600 linii z obiektywem zmiennoogniskowym Auto-Irys 2,8 - 12mm w obudowie zewnętrznej hermetycznej z grzałką -1 szt. rejestrator sieciowy na min. 16 kamer , nagrywanie 400 klatek w rozdzielczości D1 wraz z dyskiem lub dyskami o pojemności min.2TB -1 szt. klawiatura sterująca do kamer szybkoobrotowych RS-485 i rejestratora - 3 szt. zasilacze systemowe buforowe 12V,3A wraz z akumulatorami o pojemności min. 17Ah - 1szt. UPS 1000VA -6 szt. uchwytów montażowych do montażu kamer szybkoobrotowych na słupie -2000 mb skrętki UTP kat.5E żelowanej -305 mb skrętki UTP kat.5E -16 szt. kabli połączeniowych BNC-BNC 1m -18 szt. transformatorów wideo , działanie min. 400m w kolorze , -15 szt. transformatorów wideo z zabezpieczeniem przeciwprzepięciowym, działanie min. 400m w kolorze , -Separatory przeciwprzepięciowe dla 16 linii wideo, wzmacniacze wideo dla 12 linii ww zestawach nie większych niż 4 wejście/wyjście w jednym elemencie -1 szt. Monitor LCD 23- 24 -1 szt. Telewizor LCD 32 z uchwytem naściennym -1 szt. Joystick do sterowania kamerami (klawiatura kontroli do kamer szybkoobrotowych (Speed Dome) oraz do kamer posiadających wbudowany obiektyw ZOOM Motor. Sterowanie poprzez joystick oraz klawiaturę. Umożliwiający bezpośrednią kontrolę wszelkich funkcji kamer szybkoobrotowych). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik cenowym zał. nr 1.1. do siwz..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony , jeżeli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach o których mowa w rozdziale VI SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony , jeżeli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach o których mowa w rozdziale VI SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony , jeżeli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach o których mowa w rozdziale VI SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony , jeżeli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach o których mowa w rozdziale VI SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony , jeżeli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach o których mowa w rozdziale VI SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
karty katalogowe
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru dostawcy, jeżeli dotyczy: a) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, b) zmiany podatku VAT, c) wykonanie zamówienia lub jego części w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie zamawiającego, d) zmiany są korzystne dla zamawiającego i wynikają z okoliczności o charakterze obiektywnym.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://tm-suwalki.pbip.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Targowiska Miejskie Spółka z o.o. ,ul. Sejneńska 6D, 16-400 Suwałki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Targowiska Miejskie Spółka z o.o. ,ul. Sejneńska 6D, 16-400 Suwałki , sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Przełożenie przyłącza kanalizacji sanitarnej oraz remont 5 studni wraz z rozbiórką i odtworzeniem nawierzchni z kostki betonowej do budynku przy ul. Hamerszmita 6 w Suwałkach
- "Dostawa środków czystości, higieny i artykułów chemicznych dla Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach"
- Modernizacja patio w Urzędzie Miejskim przy ul. Mickiewicza 1 w Suwałkach
- Przebudowa schodów wejściowych wraz z zadaszeniem wejścia w szczycie północno - zachodnim budynku przy ul. Pułaskiego 26A w Suwałkach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko - Orlik 2012 w SP nr 9 i SP nr 11 w Suwałkach
- Przebudowa odcinków dróg powiatowych w miejscowości Kaletnik, Gmina Szypliszki
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na zapewnieniu monitoringu wizyjnego, telefonu alarmowego dla potrzeb Gminy Kobierzyce wraz z jego obsługą oraz wsparciem grupy interwencyjnej.
- "Balneum Glacensis - Rewitalizacja "wyspy" w minipark uzdrowiskowy w Polanicy-Zdroju"
- Dozór obiektów Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Szczecinie oraz w Terenowym Oddziale w Kołobrzegu.
- "Rozbudowa monitoringu etap IV - kamery LPR do rozpoznawania tablic rejestracyjnych cz. 2"
- Dostawa i montaż fabrycznie nowych kamer wraz z oprogramowaniem i niezbędnym sprzętem do systemu monitoringu w 80 autobusach Podlaskiej Komunikacji Samochodowej Nova Spółka Akcyjna
- Rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania w zakresie budowy monitoringu w obszarze Parku Izabeli i Jarogniewa Drwęskich w Poznaniu
więcej: Urządzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.