Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-22
Augustów: Usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych na podstawie art. 130a ustawy -Prawo o ruchu drogowym
Numer ogłoszenia: 75946 - 2013; data zamieszczenia: 22.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Augustowski , ul. 3-go Maja 29, 16-300 Augustów, woj. podlaskie, tel. 87 643 96 50, faks 87 643 96 95.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.augustowski.home.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych na podstawie art. 130a ustawy -Prawo o ruchu drogowym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usuwaniu pojazdów z dróg Powiatu Augustowskiego oraz prowadzeniu parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych na podstawie art. 130a ustawy -Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) 2. W/w usługa świadczona będzie całodobowo przez 7 dni w tygodniu i polegać będzie na holowaniu i przechowywaniu pojazdów usuniętych z drogi na podstawie art. 130a ust. 1 i 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład usługi transportowej obejmuje: 1) przyjęcie zlecenia od uprawnionego podmiotu przyjazdu pojazdu holującego, 2) dojazd do wskazanego przez upoważnioną osobę wydającą dyspozycję usunięcia pojazdu miejsca przebywania pojazdu w czasie 60 min., 3) przygotowanie pojazdu lub pojazdów i jego elementów do załadunku (wszelkie prace towarzyszące przygotowaniu pojazdu do transportu), 4) załadunek pojazdu na zestaw holujący lub holowanie pojazdu, 5) dojazd z pojazdem transportowanym na parking, 6) rozładunek i przechowywanie pojazdu na parkingu, 7) przechowywanie w zabezpieczonym pomieszczeniu wyposażenia pojazdu, części pojazdu, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu w miejscu przechowywania pojazdów, 8) wydania pojazdu osobie upoważnionej do jego odbioru tj. osobie wskazanej w zezwoleniu wystawionym przez podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu lub właścicielowi (posiadaczowi) pojazdu wskazanemu w dowodzie rejestracyjnym (pozwoleniu czasowym) lub w pokwitowaniu za zatrzymany dowód rejestracyjny (pozwolenie czasowe). Zastrzega się jednak, że do wydania pojazdu osobie upoważnionej do jego odbioru może dojść jedynie wówczas, gdy przedstawiono: a) Wykonawcy zezwolenie na odbiór pojazdu przez uprawniony podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu - o ile było wymagane, b) uiszczono opłatę za usunięcie i przechowywanie pojazdu na parkingu. Do holowania pojazdów winien być wykorzystany sprzęt specjalistyczny przeznaczony do tego rodzaju zadań typu holownik w liczbie zapewniającej możliwość sprawnego i ciągłego odholowania pojazdu z każdego miejsca na terenie Powiatu Augustowskiego w możliwie najszybszym czasie. 3. Parkowanie pojazdów winno odbywać się na posiadanym przez Wykonawcę parkingu strzeżonym znajdującym się na terenie Powiatu Augustowskiego. Ogólne warunki przewidziane dla parkingu strzeżonego: nieruchomość utwardzona, trwale ogrodzona, oświetlona, dozorowana przez całą dobę, wyposażona w sprzęt przeciwpożarowy, zamykana w sposób uniemożliwiający wjazd i wyjazd środka transportu bez zezwolenia osoby dozorującej, której to parametry i wyposażenie umożliwiać będą przechowywanie wszystkich sukcesywnie usuwanych na mocy art. 130 a ust. 1 i 2 cyt. Ustawy z dróg Powiatu Augustowskiego pojazdów tj. rowerów, motorowerów, motocykli, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej od 3,5 t do 7,5 t, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej od 7,5 t do 16 t, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t, pojazdów przewożących materiały niebezpieczne. 4. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji związanej z usuwaniem i przechowywaniem pojazdów, w szczególności do ewidencji usuniętych i przechowywanych pojazdów oraz udostępniania w każdym czasie na potrzeby Zamawiającego danych dotyczących ilości, rodzaju i czasu przechowywanych pojazdów. 5. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) naliczania opłat obciążających właściciela pojazdu za usunięcie i przechowywanie pojazdu na parkingu strzeżonym, które to opłaty stanowią całkowity dochód powiatu, 2) naliczania obciążających właściciela pojazdu kosztów powstałych w wyniku odstąpienia od usunięcia i egzekwowania ich bezpośrednio od właściciela pojazdu, a) według stawek określonych dla danego roku w Uchwale Rady Powiatu w Augustowie w sprawie wysokości opłat i kosztów związanych z usunięciem i przechowywaniem pojazdów oraz wysokości kosztów powstałych wskutek wydania dyspozycji usunięcia i odstąpienia od usunięcia pojazdu. 6. Wykonawca jest zobowiązany na okres trwania umowy do ubezpieczenia parkingu z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej. 7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia związane z holowaniem pojazdu, jak również za utratę przedmiotów znajdujących się w pojeździe oraz stanowiących jego wyposażenie. 8. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia informacji oraz danych osobowych zebranych w czasie trwania umowy przed dostępem osób nieupoważnionych. 9. W sytuacji, gdy pojazd nie zostanie odebrany (jeśli prawidłowo powiadomiony właściciel lub osoba uprawniona nie odebrała pojazdu w terminie 3 miesięcy od dnia jego usunięcia) i nastąpi orzeczenie o jego przepadku na rzecz Powiatu Augustowskiego. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wyliczone koszty usunięcia pojazdu wg cen określonych w umowie (załącznik Nr 6), natomiast za przechowywanie pojazdu wg stawek każdorazowo negocjowanych lecz nie wyższych niż wynika to z umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, o wartości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00 - Usługi parkingowe 50.11.81.10 - Usługi holownicze .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawca musi spełniać warunek posiadania oryginału lub poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca musi spełniać warunek dotyczący posiadania aktualnej licencji na drogowy transport rzeczy - zgodnie z ustawą z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.). Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/ nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie w zakresie usługi usuwania lub holowania pojazdów oraz jedno zamówienie w zakresie usługi parkowania pojazdów, które każde było wykonywane przez okres 12 miesięcy - z załączeniem oświadczenia, że wykazane usługi zostały wykonane z należytą starannością. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/ nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawca musi wykazać dysponowanie co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do usuwania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t i jednym pojazdem przystosowanym do usuwania pojazdów o dopuszczalnej masie powyżej 3,5 t. do 16 t oraz jednym pojazdem przystosowanym do usuwania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t. Do wykazu należy dołączyć kserokopie dowodów rejestracyjnych zgłoszonych pojazdów wraz ważnymi badaniami technicznymi zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz spełniającymi wymogi rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia; 2. Wykonawca musi dostarczyć dokument potwierdzający prawo dysponowania na terenie Powiatu Augustowskiego - parkingiem strzeżonym, ogrodzonym, oświetlonym o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 500 m2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca posiada oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałami kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokument potwierdzający prawo dysponowania na terenie Powiatu Augustowskiego - parkingiem strzeżonym, ogrodzonym, oświetlonym o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 500 m2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy lub zaistnieją okoliczności nieznane w dniu zawarcia umowy mające wpływ na zobowiązanie (zmiana podatku od towarów i usług -VAT).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.augustowski.home.pl (zakładka przetargi)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Augustowie, ul. 3-go Maja 29, 16-300 Augustów (pok. Nr 2).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Augustowie, ul. 3-go Maja 29, 16-300 Augustów (pok. 1/parter/ Biuro Obsługi Klienta)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z AUGUSTOWA
- Modernizacja odcinków drogi powiatowej Nr 1194B Bargłów Kościelny - Pomiany - granica województwa - ETAP II
- "Budowa miejsc parkingowych w dzielnicy Śródmieście"
- Zakup i dostawa mebli biurowych oraz mebli na potrzeby pomieszczeń pielęgniarskich i sal pacjentów dla SPZZOD w Augustowie.
więcej: przetargi w Augustowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług holowania pojazdów na Policyjny Parking Depozytowy lub na parkingi na obszarze działania Komendanta Stołecznego Policji
- Usługa holowania i parkowania pojazdów samochodowych silnikowych do celów procesowych na terenie KPP w Ostrowcu Świętokrzyskim o masie całkowitej do 3,5 tony
- Przechowywanie pojazdów usuniętych z dróg położonych na terenie miasta Gliwice, na podstawie art. 50a i 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym na parkingu strzeżonym
więcej: Usługi holownicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.