Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-11
Kozienice: Wykonanie zadań w zakresie infrastruktury drogowej na terenie powiatu Kozienice
Zadania od M1/2010 do zadania M8/2010
Numer ogłoszenia: 7594 - 2010; data zamieszczenia: 11.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Kozienicach , 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 614-27-30, 62-100-73.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zadań w zakresie infrastruktury drogowej na terenie powiatu Kozienice Zadania od M1/2010 do zadania M8/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie M1/2010-Przebudowa drogi powiatowej nr 1726W Kozienice-Wólka Tyrzyńska, Ul. Dolna w m. Kozienice - odcinek o dł. dł. 372,5 m Zadanie M2/2010-Przebudowa drogi powiatowej nr 1724W Kozienice-Mozolice Duże, ul. Parkowa i ul. Radomska w m. Kozienice. Zamówienie obejmuje odcinek o łącznej dł. 344mb, na terenie Gminy Kozienice. Zadamie M3/2010-Przebudowa drogi powiatowej nr 1712W Ryczywół-Brzóza. Zamówienie obejmuje odcinek długości 1220mb, na terenie Gminy Kozienice. Zadanie M4/2010-Przebudowa drogi powiatowej nr 1716W Brzóza-Przejazd. Zamówienie obejmuje odcinek długości 656,50mb, na terenie Gminy Głowaczów i Powiatu Radomskiego. Zadanie M5/2010-Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1711W Ursynów-Aleksandrówka m. Stanisławice. Zamówienie obejmuje odcinek długości 810mb, na terenie Gminy Kozienice. Zadanie M6/2010-Przebudowa drogi powiatowej nr 1737W Zajezierze-Oleksów Poduchowny. Zamówienie obejmuje odcinek Borek-Oleksów o długości 1.625mb, na terenie Gminy Gniewoszów. Zadanie M7/2010-Przebudowa drogi powiatowej nr 1734W Głusiec-Zbyczyn. Zamówienie obejmuje odcinek długości 919mb, na terenie Gminy Sieciechów. Zadanie M8/2010-Przebudowa drogi powiatowej nr 1727W Kozienice-Śmietanki. Zamówienie obejmuje odcinek o długości 1.256mb, na terenie Gminy Kozienice.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Na zadanie M1/2010 - 6.000,00 zł 2. Na zadanie M2/2010 - 7.000,00 zł 3. Na zadanie M3/2010 - 10.000,00 zł 4. Na zadanie M4/2010 - 3.000,00 zł 5. Na zadanie M5/2010 - 3.000,00 zł 6. Na zadanie M6/2010 - 12.000,00 zł 7. Na zadanie M7/2010 - 7.000,00 zł 8. Na zadanie M8/2010 - 7.000,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. Nr 19, poz. 177) z późniejszymi zmianami oraz którzy: 1 W okresie ostatnich pięciu lat zrealizowali min. 2 roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, polegające na wykonaniu co najmniej: - jednej przebudowy drogi polegającej na ułożeniu warstw bitumicznych(odnowy drogi) na zamówienie o wartości robót nie mniejszej niż wartość netto składanej oferty, potwierdzonych dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie(dotyczy wszystkich zadań oprócz zadania M5/2010) - jednej budowy/przebudowy chodnika na zamówienie o wartości robót nie mniejszej niż wartość netto składanej oferty, potwierdzonych dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie(dotyczy zadania M5/2010) 2.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. przy wykonaniu zamówienia będzie zatrudniony kierownik budowy o kwalifikacjach niezbędnych do wykonania zamówienia, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wymaganymi przepisami prawa budowlanego i ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, 3.posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w okresie realizacji niniejszego zadania, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy . 5.Udzielą 3-letniej gwarancji na wykonany przedmiot umowy. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach, określonych w SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: .Wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku nr 1). 2. Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia (na załączonych drukach od nr 2.1 do nr 2.8 ) Wykonawca jest zobowiązany do: wypełnienia i określenia wartości we wszystkich pozycjach występujących w przedmiarze robót, w zadaniach na które ubiega się o udzielenie zamówienia. Pominięcie pozycji jak i brak wypełnienia pozycji oraz wprowadzenie przez wykonawcę jakichkolwiek zmian w ilościach jednostek przedmiarowych określonych przez Zamawiającego w poszczególnych pozycjach przedmiaru robót spowoduje odrzucenie oferty. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Dokumenty określone w pkt. V niniejszej siwz, regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie . 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, obejmujących wykonanie zadań z infrastruktury drogowej- z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wg załączonego druku nr 3). 10.Wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg załączonego druku nr 4), wraz ze wskazaniem kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi potwierdzonych jego uprawnieniami oraz zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wymaganymi przepisami prawa budowlanego i ustawy (o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów). 11.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy (na formularzu ofertowym). 12.Oświadczenie wykonawcy, o zatrudnieniu osób posiadających aktualne wymagane ustawami: Prawo budowlane uprawnienia do kierowania robotami drogowymi w przypadku wyboru oferty wykonawcy zadania (na formularzu ofertowym ). 13.Oświadczenie wykonawcy, że informacje zawarte na danych stronach oferty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane (ujawniane) (na formularzy ofertowym). Zastrzeżenie informacji które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego zainteresowanego, zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy. 14.Wskazanie przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (na formularzu ofertowym). 15.Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas prowadzenia robót wynikających siwz. 16. dowód wniesienia wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozienicepowiat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Kozienicach, Aleksandrówka, ul. Serdeczna 3, 26-900 Kozienice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2010 godzina 11:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Kozienicach, Aleksandrówka, ul. Serdeczna 3, 26-900 Kozienice, pokój nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie M1/2010 Przebudowa drogi powiatowej nr 1726W Kozienice-Wólka Tyrzyńska, Ul. Dolna w m. Kozienice - odcinek o dł. dł. 372,5 m.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa polegać będzie na wykonaniu: poszerzenia jezdni o powierzchni 469,10m2, zatoki autobusowej, warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4cm w ilości 2.345,50m2, chodnika szer. 2,0mb po stronie lewej z kostki brukowej o dł. 368mb wraz ze zjazdami gospodarczymi, profilowaniu poboczy w ilości 746m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie M2/2010 Przebudowa drogi powiatowej nr 1724W Kozienice-Mozolice Duże, ul. Parkowa i ul. Radomska w m. Kozienice. Zamówienie obejmuje odcinek o łącznej dł. 344mb, na terenie Gminy Kozienice.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa polegać będzie na wykonaniu: nowych chodników i zjazdów gospodarczych z kostki brukowej gr.8cm w ilości 1.230,70m2, nowej zatoki postojowej z betonu asfaltowego w ilości 545,20m2,warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości 281,80Mg, warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4cm w ilości 1.907,50m2, wymiany krawężnika na dł. 584,40mb.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie M3/2010 Przebudowa drogi powiatowej nr 1712W Ryczywół-Brzóza. Zamówienie obejmuje odcinek długości 1220mb, na terenie Gminy Kozienice.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa polegać będzie na wykonaniu: warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości 799Mg,warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr.4cm w ilości 6.100,00m2, warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4cm w ilości 6.100,00m2, przepustów zjazdowych o łącznej dł. 64mb.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie M4/2010 Przebudowa drogi powiatowej nr 1716W Brzóza-Przejazd. Zamówienie obejmuje odcinek długości 656,50mb, na terenie Gminy Głowaczów i Powiatu Radomskiego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa polegać będzie na wykonaniu: poszerzenia drogi do szer. 5,50mb w ilości 575,25m2, warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości 346,70Mg, warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4cm w ilości 3.670,55m2, renowacji rowów na dł. 300mb, wykonaniu poboczy ziemnych w ilości 1.831,50m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie M5/2010 Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1711W Ursynów-Aleksandrówka m. Stanisławice. Zamówienie obejmuje odcinek długości 810mb, na terenie Gminy Kozienice.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa polegać będzie na wykonaniu chodnika szer. 1,5mb na dł. 810mb z kostki brukowej o gr. 8cm obramowanego obrzeżem o gr. 8cm.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie M6/2010 Przebudowa drogi powiatowej nr 1737W Zajezierze-Oleksów Poduchowny. Zamówienie obejmuje odcinek Borek-Oleksów o długości 1.625mb, na terenie Gminy Gniewoszów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa polegać będzie na wykonaniu: poszerzenia drogi do szer. 6,0mb w ilości 1.300,00m2, warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości 1.254,40Mg, warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4cm w ilości 9.875,00m2, poboczy ziemnych w ilości 4.875,00m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie M7/2010 Przebudowa drogi powiatowej nr 1734W Głusiec-Zbyczyn. Zamówienie obejmuje odcinek długości 919mb, na terenie Gminy Sieciechów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa polegać będzie na wykonaniu: poszerzenia drogi do szer. 5,0mb w ilości 366,60m2, warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości 734,40Mg, warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4cm w ilości 4.736,00m2, poboczy ziemnych w ilości 3.676,00m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie M8/2010 Przebudowa drogi powiatowej nr 1727W Kozienice-Śmietanki. Zamówienie obejmuje odcinek o długości 1.256mb, na terenie Gminy Kozienice.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa polegać będzie na wykonaniu: poszerzenia drogi do szer. 5,5mb na dł. 356mb, warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości 690,90Mg, warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4cm w ilości 6.563,25m2, poboczy ziemnych w ilości 3.768,00m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOZIENIC
więcej: przetargi w Kozienicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 530 w m. Tabórz w zakresie budowy chodnika i zatok autobusowych"
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz wyposażenie hydroforni sieciowej w miejscowości Pasternik gmina Gromadka
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej na ul. 100-lecia Niepodległości w m. Przytoczna
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.