eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-01



Ogłoszenie nr 759574-N-2020 z dnia 2020-12-01 r.

Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy:

ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny 09235621900000, Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: 525 835 422
faks: 525 835 452
e-mail: info@powiat.bydgoski.pl
www: www.powiat.bydgoski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.bip.powiat.bydgoski.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.bip.powiat.bydgoski.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: pisemnie, w zamkniętej i oznaczonej kopercie na adres Zamawiającego

Adres: 85-066 Bydgoszcz , ul. Konarskiego 1-3 (budynek C), kancelaria ogólna Starostwa Powiatowego – pok. 448 (IV p.).

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA

Numer referencyjny: OR-VII.272.1.48.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, kompletnego, nieużywanego i wolnego od wad prawnych i fizycznych sprzętu komputerowego (w tym urządzeń peryferyjnych) i/lub oprogramowania. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu poleasingowego, powystawowego itp.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowego i/lub oprogramowania w następującym zakresie:
Część I– Zestaw komputerowy:
• Komputer stacjonarny wraz z oprogramowaniem– 56 szt.
• Monitor ekranowy– 56 szt.
• Urządzenia peryferyjne (klawiatura z myszką i odbiornikiem USB)– 56 szt.
Część II– Zestaw komputerowy:
• Komputer stacjonarny wraz z oprogramowaniem – 24 szt.
• Monitor ekranowy– 24 szt.
• Urządzenia peryferyjne (klawiatura z myszką i odbiornikiem USB)– 24 szt.
Część III– Komputer przenośny wraz z oprogramowaniem– 27 szt.
Część IV–Tablet wraz z oprogramowaniem– 10 szt.
Część V–Urządzenie sieciowe (router)– 7 szt.
Część VI– Urządzenie peryferyjne (ploter)– 1 szt.
Część VII–Urządzenie peryferyjne:
• Słuchawki z mikrofonem– 24 szt.
• Klawiatura z myszką i odbiornikiem USB– 8 szt.
• Klawiatura z myszką i odbiornikiem USB– 15 szt.
3) Zamawiający informuje, że zestawy komputerów stacjonarnych, monitory, rutery (część I, II, V), z uwagi na jego przeznaczenie (dostawa do placówki oświatowej prowadzonej przez Zamawiającego) należy zgodnie z zapisami art. 83 ust. 1 pkt. 26 lit.a ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 106 ze zm.) objąć stawką zerową VAT (0 % VAT).
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Specyfikacje Techniczne stanowiące Załączniki 1- 7 do SIWZ oraz Zestawienie punktacji procesorów wg testu Passmark (załączone do SIWZ).
5) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz Specyfikacji Technicznej stanowi oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie przez oferowany sprzęt komputerowy wymagań określonych przez Zamawiającego dla zamówienia, zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. Wykonawca złoży wraz z ofertą wypełniony formularz Specyfikacji Technicznej odpowiadający numerem Części zamówienia, na którą składa ofertę. Formularz Specyfikacji Technicznej nie podlega uzupełnieniu, a w przypadku nie złożenia go wraz z ofertą, Zamawiający odrzuci ofertę w oparciu o zapis art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp.
6) Ewentualne wskazania w dokumentacji służącej do opisu przedmiotu zamówienia (Załączniki 1– 7 do SIWZ) nazw zastosowanych urządzeń, znaków towarowych, patentów, materiałów, źródła lub szczególnego procesu lub ich pochodzenia, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, należy rozumieć jako spełnienie wymaganych parametrów technicznych, standardów jakościowych lub lepszych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych materiałów i urządzeń. W takim przypadku Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia.
7) Przedmiot zamówienia powinien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable, itp.) potrzebne do uruchomienia i pracy sprzętu, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów.
8) Zamawiający wymaga, aby sprzęt:
a) był przeznaczony na rynek polski i pochodził z oficjalnego kanału sprzedaży,
b) był dostarczony w fabrycznie nowych, nieuszkodzonych opakowaniach producenta, przy czym Zamawiający dopuszcza, aby sprzęt był rozpakowany i uruchomiony przed jego dostarczeniem wyłącznie przez Wykonawcę i wyłącznie w celu weryfikacji działania sprzętu (w takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego o zamiarze rozpakowania sprzętu).
9) Wymagania dotyczące systemu operacyjnego (oprogramowania):
a) Zamawiający wymaga dostarczenia fabrycznie nowej licencji systemu operacyjnego, nieużywanej oraz nieaktywowanej nigdy wcześniej na innym urządzeniu oraz przeznaczonej na rynek polski i pochodzącej z legalnego źródła sprzedaży (w przypadku, gdy licencja ma być aktywowana przez Zamawiającego – naklejka z kluczem; licencja może być aktywowana i zapisana w UEFI przez producenta komputera+ naklejka bez klucza).
b) Zamawiający wymaga, aby dostarczone licencje na system operacyjny Microsoft Windows 10 Pro PL lub równoważny, posiadały możliwość maksymalnej ilości aktywacji przy pomocy połączenia internetowego oraz telefonicznego przewidzianego przez producenta oprogramowania. W przypadku dostarczenia sprzętu z aktywowanym systemem przez producenta komputera, liczba aktywacji zmniejsza się o 1.
c) Zamawiający wymaga aby dostarczony system operacyjny (oprogramowanie) wyczerpywało wszystkie atrybuty legalności dla danej wersji.
10) Wymagania dotyczące gwarancji:
a) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia właściwych dokumentów gwarancyjnych.
b) Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonego sprzętu na okres wskazany w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ lub w razie braku takiego zapisu na okres co najmniej 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo- jakościowego.
c) W trakcie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania zgłoszeń dotyczących nieprawidłowego działania sprzętu w dni robocze, w godzinach 8:00-16:00.
d) Wykonawca zobowiązuje się zrealizować ww. zgłoszenia zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacjach Technicznych (np. w przypadku komputerów stacjonarnych- następnego dnia roboczego po otrzymaniu zgłoszenia).


II.5) Główny kod CPV: 30.20.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 19.02.2021

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został dostarczony w 2021 roku, w terminie do dnia 19 lutego 2021 r. Termin wykonania zamówienia Wykonawca określi w ofercie.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 i 4 ustawy Pzp;
b) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może
złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z
innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz Specyfikacji Technicznej stanowi
oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań
określonych przez Zamawiającego dla zamówienia, zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy
Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawca złoży wraz z ofertą wypełniony Formularz
Specyfikacji Technicznej odpowiedni dla Części, na którą składana jest oferta. Formularz
Specyfikacji Technicznej nie podlega uzupełnieniu, a w przypadku nie złożenia go wraz z
ofertą, Zamawiający odrzuci ofertę w oparciu o zapis art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić
Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych
podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu
do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Treść zobowiązania
powinna potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotem udostępniającym
swoje zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów. Zobowiązanie musi zostać
złożone w oryginale.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin dostawy:40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian, w przypadku zaistnienia poniżej określonych okoliczności:
1) poprzez przedłużenie terminu wykonania dostawy w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, zamieszki, strajki generalne lub lokalne, epidemie, akty prawne wydane przez władze administracyjne), mające bezpośredni wpływ na terminowość jej wykonywania;
2) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych
w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Instytucją Zarządzającą, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia;
4) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej;
5) gdy wystąpią obiektywne przeszkody tak po stronie Zamawiającego, jak i Wykonawcy, uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego terminu realizacji projektu.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają uprzedniej akceptacji Stron i formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności; muszą być dokonane przez umocowanych do tego przedstawicieli obu Stron.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 09.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Zestaw komputerowy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zestaw komputerowy (56 szt.) wykorzystywany dla potrzeb edukacji: • Komputer stacjonarny wraz z oprogramowaniem– 56 szt.
• Monitor ekranowy– 56 szt.
• Urządzenia peryferyjne (klawiatura z myszką i odbiornikiem USB)– 56 szt.

Wymagania minimalne wobec sprzętu zostały szczegółowo określone w Specyfikacji Technicznej. Są to m.in. Procesor wielordzeniowy, zgodny z architekturą x86, możliwość uruchamiania aplikacji 64 bitowych, sprzętowe wsparcie dla wirtualizacji: wsparcie dla funkcji SLAT (Second Level Address Translation), wsparcie dla DEP (Data Execution Prevention),
o średniej wydajności ocenianej na co najmniej 13500 pkt. W teście PassMark High End CPU’s według wyników opublikowanych na stronie: http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 19.02.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin dostawy:40,00
cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został dostarczony w 2021 roku, w terminie do dnia 19 lutego 2021 r. Termin wykonania zamówienia Wykonawca określi w ofercie.
Część nr: 2
Nazwa: Zestaw komputerowy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zestaw komputerowy (24 szt.) wykorzystywany dla potrzeb edukacji: • Komputer stacjonarny wraz z oprogramowaniem– 24 szt.
• Monitor ekranowy– 24 szt.
• Urządzenia peryferyjne (klawiatura z myszką i odbiornikiem USB)– 24 szt.

Wymagania minimalne wobec sprzętu zostały szczegółowo określone w Specyfikacji Technicznej. Są to m.in. Procesor wielordzeniowy, zgodny z architekturą x86, możliwość uruchamiania aplikacji 64 bitowych, sprzętowe wsparcie dla wirtualizacji: wsparcie dla funkcji SLAT (Second Level Address Translation), wsparcie dla DEP (Data Execution Prevention), o średniej wydajności ocenianej na co najmniej 13500 pkt. W teście PassMark High End CPU’s według wyników opublikowanych na stronie: http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin dostawy:40,00
cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został dostarczony w 2021 roku, w terminie do dnia 19 lutego 2021 r. Termin wykonania zamówienia Wykonawca określi w ofercie.
Część nr: 3
Nazwa: Komputer przenośny

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Komputer przenośny wraz z oprogramowaniem (27 szt.) - wykorzystywany dla potrzeb edukacji. Wymagania minimalne wobec sprzętu zostały szczegółowo określone w Specyfikacji Technicznej. Są to m.in. Procesor wielordzeniowy, zgodny z architekturą x86, możliwość uruchamiania aplikacji 64 bitowych, sprzętowe wsparcie dla wirtualizacji: wsparcie dla funkcji SLAT (Second Level Address Translation), wsparcie dla DEP (Data Execution Prevention), o średniej wydajności ocenianej na co najmniej 8000 pkt. W teście PassMark High End CPU’s według wyników opublikowanych na stronie: http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html; waga do 1,5 kg z baterią.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 19.02.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin dostawy:40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został dostarczony w 2021 roku, w terminie do dnia 19 lutego 2021 r. Termin wykonania zamówienia Wykonawca określi w ofercie.
Część nr: 4
Nazwa: Tablet

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Tablet wraz z oprogramowaniem (10 szt. ) wykorzystywany dla potrzeb edukacji. Wymagania minimalne wobec sprzętu zostały szczegółowo określone w Specyfikacji Technicznej. Są to m.in. ekran o przekątnej co najmniej 10,5” i rozdzielczości minimum 2560 x 1600; ekran dotykowy w technologii pojemnościowej z rozpoznawaniem min. 10 punktów dotyku jednocześnie.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 19.02.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin dostawy:40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został dostarczony w 2021 roku, w terminie do dnia 19 lutego 2021 r. Termin wykonania zamówienia Wykonawca określi w ofercie.
Część nr: 5
Nazwa: Urządzenie sieciowe (ruter)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Urządzenie sieciowe (7 szt.) - Router bezprzewodowy o następujących cechach: Obsługa szyfrowania WEP, WPA, WPA2;
Standard WiFi 802.11 n, ac;
Częstotliwość pracy: 2.4, 5 GHz;
Złącza Gigabit RJ45: 4 x LAN 1 x WAN. Gwarancja producenta 24 miesiące.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 19.02.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin dostawy:40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został dostarczony w 2021 roku, w terminie do dnia 19 lutego 2021 r. Termin wykonania zamówienia Wykonawca określi w ofercie.
Część nr: 6
Nazwa: Ploter

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Urządzenie peryferyjne - ploter (1 szt.). Ploter bębnowy, nanoszący obraz, technologia druku – atramentowa. Pozostałe wymagania minimalne wobec sprzętu zostały szczegółowo określone w Specyfikacji Technicznej.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 19.02.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin dostwy:40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został dostarczony w 2021 roku, w terminie do dnia 19 lutego 2021 r. Termin wykonania zamówienia Wykonawca określi w ofercie.
Część nr: 7
Nazwa: Urządzenia peryferyjne

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Urządzenia peryferyjne: • Słuchawki z mikrofonem– 24 szt.
• Klawiatura z myszką i odbiornikiem USB– 8 szt.
• Klawiatura z myszką i odbiornikiem USB– 15 szt.
Wymagania minimalne wobec sprzętu zostały szczegółowo określone w Specyfikacji Technicznej

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 19.02.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin dostawy:40,00
cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został dostarczony w 2021 roku, w terminie do dnia 19 lutego 2021 r. Termin wykonania zamówienia Wykonawca określi w ofercie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.