To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-03
Katowice: Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych
Numer ogłoszenia: 75957 - 2012; data zamieszczenia: 03.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 50807 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2078562, faks 32 2078578.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych w czasie spotkań/konferencji organizowanych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 2. Usługi restauracyjne będą świadczone od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2012 r. i obejmą uczestnictwo do 300 osób. 3. Przez świadczenie usług restauracyjnych Zamawiający rozumie usługę przygotowywania, dostarczania i podawania posiłków podczas spotkań/ konferencji, które będą odbywać się na terenie województwa śląskiego, zgodnie z menu zawartym w siwz. 4. Wskazane w siwz gramatury są minimalnymi porcjami, jakich żąda Zamawiający. 5. Świadczenie usług restauracyjnych będzie odbywało się sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy w ramach organizowanych przez Zamawiającego spotkań/ konferencji w dniach od poniedziałku do piątku. 6. Wynajęcie miejsca świadczenia usług i pokrycie kosztów z tym związanych leży po stronie Zamawiającego. 7. Usługi restauracyjne będą świadczone przez Wykonawcę zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego wg bieżących potrzeb. Zlecenia na realizację konkretnej usługi będą składane w formie elektronicznej (e-mail) lub faksowej najpóźniej na 3 dni kalendarzowe przed jej realizacją, z zastrzeżeniem możliwości skrócenia tego okresu za obustronną zgodą. 8. W zleceniu Zamawiający określi co najmniej termin, miejsce, liczbę uczestników, zakres usługi restauracyjnej (liczbę i rodzaj produktów). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych produktów w zleceniu na realizację konkretnej usługi za obopólną zgodą. 9. Ilość zamawianych produktów objętych usługą restauracyjną wskazaną w SIWZ stanowi maksymalną ilość zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości produktów, objętych usługą restauracyjną wskazaną w SIWZ, do ilości nie mniejszej niż 70% wartości umowy, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Rozliczanie nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu zamówienia. Ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie przetargowej nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może zmniejszyć liczbę produktów objętych usługą restauracyjną o więcej niż 30% wartości umowy, a wówczas Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. 10. Wykonawca zobowiązany jest w ramach zamówienia do: a) przygotowania, dowozu i podania posiłków w dni wskazane przez Zamawiającego do miejsca i sali, w której będzie odbywało się spotkanie/konferencja, b) nakrycia oraz dekoracji stołów (np. kompozycja kwiatowa), c) przygotowania i sprzątania stołów i zaplecza, d) używania w trakcie świadczenia usługi zastawy porcelanowej jednolitej, stanowiącej komplet, szklanek stanowiących komplet, e) podawania posiłków wg ustaleń z Zamawiającym - na stole konferencyjnym (każdy element zestawu cateringowego podany na stołach na kilku paterach/naczyniach w sposób gwarantujący łatwy dostęp do porcji) lub innym przygotowanym przez Zamawiającego do tego celu miejscu, w sposób uzgodniony z Zamawiającym, f) świadczenia usług restauracyjnych, wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych, wyłącznie przy użyciu produktów świeżych, g) przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m. in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia; tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. nr 136 poz. 914 z późn. zm.), h) przygotowywania stołów w sposób uzgodniony z Zamawiającym, i) świadczenia usług restauracyjnych na zastawie porcelanowej, z użyciem sztućców ze stali nierdzewnej, obrusów materiałowych, serwetek papierowych i materiałowych, czystych, niepalcowanych naczyń, j) podania posiłków w naczyniach nie będących produktami reklamowymi (nie mogą posiadać widocznych logo, tekstów - znaków firmowych reklamujących), k) estetycznego podawania posiłków, z zachowaniem czystości i higieny, wszelkie dekoracje winny być czyste, niezakurzone, eleganckie, l) serwowania posiłków na czystych obrusach materiałowych, m) serwowania posiłków na czystej zastawie oraz przy użyciu czystych sztućców ze stali nierdzewnej (wyparzanie), n) podawania cukru w porcelanowych cukiernicach lub porcji cukru w jednorazowych opakowaniach, o) dostarczania posiłków w pojemnikach termicznych, zapewniających utrzymanie temperatury, ze stali nierdzewnej, czystych, estetycznych, spełniających normy higieniczne, zapewnienia czystych sztućców umożliwiających nakładanie jedzenia na talerze, p) dostarczania posiłków na miejsce wskazane przez Zamawiającego najpóźniej na 30 min. przed rozpoczęciem spotkania/konferencji, q) zebrania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych najpóźniej 30 min. po zakończeniu spotkania/konferencji, r) posiadania wdrożonego systemu HACCP, s) pracownicy obsługujący zlecenia (mający kontakt z żywnością) muszą mieć odpowiedni stan zdrowia określony na podstawie badań lekarskich i odpowiednich badań analitycznych, zachowywać wysoki stopień higieny osobistej, t) w przypadku serwowania posiłków w ramach kilkudniowego zlecenia po każdym dniu muszą zostać wymienione na czyste naczynia, sztućce oraz w razie zabrudzenia obrusy, u) ubiór osób podających posiłki/kelnerów musi być schludny, elegancki, zakazuje się podawania posiłków w odzieży codziennego użytku, v) ilość osób podających posiłki/kelnerów musi być dostosowana do ilości uczestników spotkania/konferencji, w) obsługa kelnerska na bieżąco winna uzupełniać nakrycia, sprzątać brudne naczynia, w trakcie przerw na bieżąco zabezpieczać należytą estetykę stołów (np. wymiana brudnych naczyń, dołożenie zastawy, zmiana obrusów itp.), x) ciastka/ciasta pieczone muszą być świeże (świeżo pieczone). 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości posiłków przez wytypowanych pracowników Zamawiającego. W razie stwierdzenia wad w realizacji usługi, Zamawiający niezwłocznie poinformuje o ich zaistnieniu Wykonawcę. Wykonawca, za wyjątkiem pkt II.1.3) ppkt 10 lit. p, jest zobowiązany do usunięcia wad niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia, jednak nie później niż w ciągu 30 minut. Za wadę w realizacji usługi rozumie się niewywiązanie się wykonawcy z obowiązków, o których mowa w pkt II.1.3) ppkt 10 lit. b, c, d, e, h, i, j, k, l, m, n, o, p, q, t, u, v, w, x. 12. Za rażące naruszenie warunków realizacji danego zlecenia Zamawiający uzna niewywiązanie się Wykonawcy z obowiązków, o których mowa w pkt II.1.3) ppkt 10 lit. f, g, o, r, s.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.33.00.00 - Usługi kawiarniane 55.40.00.00 - Usługi podawania napojów 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu pn. Innowacyjna współpraca (Innowacyjny rozwój współpracy transgranicznej instytucji Województwa Śląskiego i Samorządowego Kraju Żylińskiego). Projekt jest współfinansowany w 85% przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VICTUS Tomasz Brzezina, Bratków 4, 40-085 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10813,01 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11550,00
Oferta z najniższą ceną: 7500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17244,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawy gazów medycznych wraz z najmem i montażem zbiornika kriogenicznego dla potrzeb OSK w Katowicach
- Dostawa dronów w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Organizacja cyklu spotkań edukacyjnych oraz szkoleń stacjonarnych w ramach Dzielnicowej Akademii Aktywnego Mieszkańca, dla uczestników projektów: W stronę sprawiedliwej transformacji.
- Zaprojektowanie i opracowanie strony internetowej wraz z hostingiem, utrzymaniem i wsparciem technicznym
- Sukcesywna dostawa odzieży dla członków zespołów ratownictwa medycznego Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
- Usługi porządkowe Zad. 1 - Mycie okien wraz z likwidacją gniazd
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa dostarczania posiłków dla pacjentów Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Długoterminowej w Augustowie
- Organizacja dwudniowej konferencji wraz z noclegiem i wyżywieniem, a także zaprojektowanie,wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby konferencji nt. promowania zasadności uczenia się,KPO
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienie sali konferencyjnych
- Obsługa w zakresie organizacji zawodów sportowych pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie o puchar Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- 123.2025 wyłonienie wykonawcy w zakresie świadczenia kompleksowej usługi cateringowej dla uczestników czterech (4) spotkań, które odbędą się w ramach projektu NAWA
- Przygotowanie oraz dostawa posiłków dla uczestników pobytu dziennego i całodobowego w Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnym w Sępólnie Krajeńskim
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.