Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-14
Prostki: Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Prostki i ich zagospodarowanie
Numer ogłoszenia: 75973 - 2013; data zamieszczenia: 14.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Prostkach , ul. 1 Maja 44B, 19-335 Prostki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. ()87) 611 20 12, faks (087) 611 20 79.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prostki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Prostki i ich zagospodarowanie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Tytuł i zakres zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór i transport oraz zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia całej masy odpadów komunalnych zarówno zmieszanych jak i segregowanych, bez względu na warunki atmosferyczne - zbieranych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Prostki. Odbiór i transport oraz ich zagospodarowanie będzie odbywał się z następujących miejscowości : Prostki, Bobry, Bogusze, Borki, Bzury, Cisy, Ciernie, Czyprki, Dąbrowskie, Długochorzele, Długosze, Dybowo, Dybówko, Glinki, Gorczyce, Guty Rożyńskie, Jebramki, Katarzynowo, Kibisy, Kobylin, Kobylinek, Kopijki, Kosinowo, Krupin, Krzywe, Krzywińskie, Kurzątki, Lipińskie Małe, Marchewki, Miechowo, Miłusze, Niedźwiedzkie, Nowaki, Olszewo, Ostrykół, Popowo, Prostki-Osiedle Leśne, Rożyńsk Wielki, Sokółki, Sołtmany, Taczki, Wiśniowo Ełckie, Wojtele, Zawady-Tworki i Żelazki, wskazanych na mapie stanowiącej załącznik do SIWZ. Dane charakteryzujące zamówienie : Powierzchnia gminy : 23108 ha, liczba mieszkańców 7789 /dane z ewidencji ludności - na koniec 2012 r /, liczba mieszkańców zadeklarowanych /dane z 88% gospodarstw/ - 5133 osoby /w tej ilości uwzględniono osoby które nieregularnie produkują odpady - proporcjonalnie do ilości miesięcy w roku/ - liczba budynków jednorodzinnych (gospodarstw domowych) - 961, - liczba budynków wielorodzinnych - 139, Ilości odebranych odpadów komunalnych z terenu gminy Prostki w latach : 2010 - 943 Mg 2011 - 958 Mg 2012 - 826 Mg 2013 - 205 Mg /I kwartał/. /w tych ilościach ok. 15 % odpadów komunalnych odbieranych z nieruchomości niezamieszkałych, które nie są objęte niniejszym postępowaniem/ W powyższym okresie Gmina Prostki nie prowadziła selektywnej zbiórki odpadów. Postępowanie przetargowe obejmuje następujące elementy: 1) Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Prostki i ich zagospodarowanie, Odbiór całej ilości odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości, zarówno zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów segregowanych z podziałem na suche i mokre, tj. odpady suche /papier i tektura, metale, tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe, szkło/, odpady mokre /komunalne ulegające biodegradacji, odpady zielone/, popiół , (szacunkową liczbę nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne zawierają załączniki do SIWZ). W przypadku ujawnienia nieruchomości, które nie są ujęte do odbioru odpadów /w załącznikach wymienionych wyżej/ Wykonawca ma obowiązek włączenia danej nieruchomości do zakresu wykonywanej usługi i powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru każdej ilości nagromadzonych odpadów dla poszczególnych frakcji, a także odpadów leżących luzem obok kontenerów i pojemników. W przypadkach sporadycznych, na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca w terminie możliwie jak najkrótszym dokona odbioru odpadów z miejsc przez niego wskazanych. Pojemniki/worki/kontenery zapewnia Właściciel/zarządca nieruchomości. W razie zaistnienia potrzeby, na wniosek właściciela/zarządcy nieruchomości, Wykonawca umożliwi dzierżawę /najem/ lub zakup pojemników lub kontenerów do gromadzenia odpadów komunalnych. Koszt sprzedaży lub dzierżawy pojemników i kontenerów nie może być wliczony w cenę zamówienia i podlega indywidualnemu rozliczeniu pomiędzy właścicielem nieruchomości a Wykonawcą. A) Zabudowa jednorodzinna. Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany workowo/pojemnikowo/kontenerowy zbiórki odpadów komunalnych. a) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01). Zbiórka odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowo/pojemnikowym. Odpady te gromadzone będą w pojemnikach które zapewni Właściciel nieruchomości. Ilość budynków jednorodzinnych z ich adresami i ilością osób zamieszkujących podano w załączniku do SIWZ. b) Żużle i popioły (kod 10 01 01 ).Zbiórka żużli i popiołów będzie odbywała się w systemie workowym. Worki /przeźroczyste/ zapewni Właściciel nieruchomości. c) Odpady segregowane na odpady suche (kod ex 20 03 01) i odpady mokre (kod ex 20 01 08). Odpady zbierane z podziałem na suche i mokre zbierane będą w systemie workowo/ pojemnikowo/kontenerowym. Częstotliwość załadunku i wywozu odpadów komunalnych, wymienionych w pkt. a, b i c, przez Wykonawcę - nie rzadziej niż co dwa tygodnie w sezonie /okresie/ letnim i nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu w sezonie /okresie/ zimowym. B) Zabudowa wielorodzinna. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01). Na terenie zabudowy wielorodzinnej obowiązywać będzie system workowo/ pojemnikowy/ kontenerowy zbiórki odpadów komunalnych. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne zbierane będą do pojemników ustawionych w dotychczasowych przeznaczonych do tego miejscach ( wyznaczone miejsca na kontenery/pojemniki). Pojemniki/kontenery zapewnia Właściciel/zarządca nieruchomości i ustawia je w miejscach do gromadzenia odpadów ( miejsca ustawienia kontenerów/pojemników). Ilość budynków wielorodzinnych z ich adresami i ilością lokali podano w zał. nr 9b do SIWZ. Częstotliwość odbioru i wywozu odpadów komunalnych przez Wykonawcę - nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu w sezonie letnim i 1 raz w tygodniu w sezonie zimowym; 2) Odbiór i transport odpadów komunalnych - pozostałych i ich zagospodarowanie : wielkogabarytowych (kod 20 03 07), wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody 20 01 21, 20 01 23, 20 01 35 i 20 01 36), budowlanych i rozbiórkowych (kod 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 01 80 17 02 01), przeterminowanych leków i chemikaliów (kod 20 01 31, 20 01 32), zużytych baterii i akumulatorów ( kod 20 01 33, 20 01 34).Odbiór odpadów wielkogabarytowych, w tym opon, wyeksploatowanego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, budowlanych i remontowych (pochodzące z prowadzenia drobnych prac nie wymagających pozwolenia na budowę, zgłoszenia zamiaru budowy lub wykonywania robót) , przeterminowanych leków i chemikaliów, zużytych baterii i akumulatorów, będzie się odbywać poprzez odbieranie wystawionych ww. odpadów gromadzonych przez właścicieli przed swoimi nieruchomościami w ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą szczegółowych terminach. Częstotliwość załadunku i transportu przez Wykonawcę - 2 razy w roku. Odbiór i transport oraz zagospodarowanie odpadów komunalnych z 2-ch tymczasowych PSZOK-ów w m. Prostki i m. Wiśniowo Ełckie po otrzymaniu informacji o konieczności odbioru od prowadzącego w/w punkty. 3) Miejsce dostarczania odebranych odpadów komunalnych Wykonawca zobowiązany jest przekazywać odebrane od właścicieli nieruchomości odpady komunalne oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych wynikających z wojewódzkiego planu gospodarki odpadami komunalnymi WPGO (Plan gospodarki odpadami dla województwa warmińsko-mazurskiego na lata 2011-2016). 4) Wykonawca ma obowiązek zagospodarować odebrane odpady komunalne w sposób zapewniający osiągnięcie określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012r. poz. 645) poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku następujących frakcji odpadów: papier, metale, tworzywa sztuczne i szkło, itp. 5) Raportowanie, sprawozdawczość i harmonogramy - inne obowiązki Wykonawcy a) Wykonawca będzie zobowiązany sporządzać sprawozdania na zasadach i terminach określonych w art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, z tym że sprawozdania kwartalne Wykonawca będzie sporządzał w 2 egz. : 1 egz. przekaże Wójtowi Gminy Prostki, 1 egz. Związkowi Międzygminnemu Gospodarka Komunalna z siedzibą w Ełku; b) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia ewidencji nieruchomości, z których zostały odebrane zmieszane i segregowane odpady komunalne; c) Wykonawca będzie zobowiązany do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze i do bieżącego prowadzenia ewidencji ilościowej i jakościowej odpadów mieszanych z danej nieruchomości oraz sporządzania i przekazywania Zamawiającemu miesięcznych raportów zawierających informacje o: - ilości odebranych w Mg odpadów zmieszanych, frakcji suchej i mokrej, - ilości odebranych w Mg odpadów żużla i popiołu, - ilości odebranych w Mg odpadów zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, odpadów wielkogabarytowych, budowlanych i rozbiórkowych oraz pozostałych odpadów. - adresach nieruchomości z których zostały odebrane odpady komunalne, - adresach nieruchomości, które nie prowadzą selektywnej zbiórki odpadów z podziałem na frakcję suchą i mokrą. Wykonawca sporządza i przysyła do Zamawiającego w terminie 7 dni od zakończenia miesiąca, którego dotyczy Raport w formie elektronicznej uzgodnionej z Zamawiającym d) Wykonawca usługi będzie zobowiązany przedstawiać comiesięczne protokoły wykonania usługi - stanowiący załącznik do wzoru umowy /stanowiący podstawę płatności za usługę za dany miesiąc/; e) Wykonawca zobowiązany będzie natychmiast poinformować Zamawiającego o zdarzeniach, które mogą wpłynąć na prawidłową realizację zamówienia, w tym związanych z BHP, sytuacjach konfliktowych oraz mających wpływ na wizerunek Zamawiającego. f) Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania danych z monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego pojazdów, przez cały okres świadczenia usługi i udostępniania tych danych Zamawiającemu na każde jego żądanie; g) Wyłoniony w drodze niniejszego postępowania Wykonawca usługi przedstawi Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy /nie później niż na 3 dni/ wstępny harmonogram odbioru odpadów komunalnych w miesiącu lipcu 2013 r. z terenu Gminy Prostki /w formie uzgodnionej z Zamawiającym/. Określi w harmonogramie trasy oraz dni odbioru odpadów z poszczególnych miejscowości. W trakcie realizacji usługi Wykonawca będzie przekazywał harmonogramy do dnia 25 miesiąca poprzedzającego miesiąc w którym będzie świadczona usługa / lub przygotuje jeden harmonogram na cały okres obowiązywania umowy z którego jednoznacznie będą wynikały terminy odbioru odpadów komunalnych/. W tym celu Zamawiający będzie przekazywał informacje dotyczące wszelkich zmian dotyczących nieruchomości na których wytwarzane będą odpady / zmian ilości osób zamieszkałych, zmian sposobu zbierania odpadów i inne/. W celu usprawnienia odbioru odpadów komunalnych wskazane jest aby trasy oraz dni w poszczególnych miesiącach realizacji usługi nie zmieniały się. Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania zatwierdzonego harmonogramu wszystkim właścicielom nieruchomości w ciągu 5 dni od dnia otrzymania zatwierdzonego harmonogramu i każdej do niego wprowadzonej zmiany przez Zamawiającego, w następujących formach : dla zabudowy jednorodzinnej - l egzemplarz w formie papierowej dla każdego właściciela, dla zabudowy wielorodzinnej - l egzemplarz w formie papierowej dla każdego zarządzającego nieruchomością, a w przypadku braku zarządcy nieruchomości dla każdego właściciela lokalu. h) Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji reklamacji (nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem) w ciągu 2 dni od otrzymania zawiadomienia w formie telefonicznej lub pisemnej od Zamawiającego. Załatwienie reklamacji, które dodatkowo weryfikowane będzie poprzez raporty systemu GPS Wykonawca niezwłocznie potwierdza w formie pisemnej..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wadium przetargowe ustala się w wysokości: 14.000,00 zł (czternaście tysięcy złotych i 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy 2.2. poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz.1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz.1824). 3. Potwierdzenie dokonania przelewu (dot. wadium wniesionego w pieniądzu), wystawione przez Bank opisane WADIUM PRZETARGOWE /z podaniem nr sprawy/ należy dołączyć do oferty w postaci oryginału obejmujące okres związania Wykonawcy ofertą. 4. Wadium w innej postaci niż w pieniądzu, wymienionej w ust. 2 ppkt. 2.2 do 2.5 w postaci oryginału, obejmujące okres związania Wykonawcy ofertą (30 dni) należy dołączyć do oferty. 5. Zamawiający wyklucza wadium w innej postaci niż określone wyżej. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Oferty nie zabezpieczone wadium przetargowym będą traktowane jako nie spełniające wymagań przetargu i na tej podstawie zostaną odrzucone.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - na potwierdzenie spełniania tego warunku należy załączyć do oferty: - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24. ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp; - zezwolenie na zbieranie i transport odpadów (zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.), Warunkiem udziału w postępowaniu jest wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Prostki, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów wymaganych w SIWZ na zasadzie - spełnia/ nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania tego warunku należy załączyć do oferty: wykaz usług, jedna usługi odbioru odpadów komunalnych wykonanej lub wykonywanej w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy i odebranie łącznie co najmniej 800 Mg odpadów komunalnych, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów wymaganych w SIWZ na zasadzie - spełnia/ nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów wymaganych w SIWZ na zasadzie - spełnia/ nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów wymaganych w SIWZ na zasadzie - spełnia/ nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania tego warunku należy załączyć do oferty: - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy co najmniej 200 000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy 00/100 PLN) wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; - opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 PLN, (słownie: sto tysięcy 00/100 PLN). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów wymaganych w SIWZ na zasadzie - spełnia/ nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
jedna usługa odbioru odpadów komunalnych wykonanej lub wykonywanej w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy i odebranie łącznie co najmniej 800 Mg odpadów komunalnych, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.; - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.7)
ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne - należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prostki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędu Gminy Prostki, ul. 1 Maja 44B, 19-335 PROSTKI.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Prostki, ul. 1 Maja 44B, 19-335 PROSTKI.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z targowisk miejskich, będących w zarządzie Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Gubinie"
- ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW O KODZIE 20 03 07
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Grudziądzu oraz odbiór tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji - przeznaczonych do utylizacji
- Wykonanie usługi polegającej na odbiorze i transporcie odpadów komunalnych zmieszanych oraz odpadów komunalnych selektywnie zbieranych z terenu Gminy Chocz od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Wywóz odpadów (dzikie wysypiska, cmentarz) z terenu gminy Czerwonak w 2025 roku
- Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.