eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZambrówDostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku na Oddział Intensywnej Terapii i Blok Operacyjny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-14

Zambrów: Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku na Oddział Intensywnej Terapii i Blok Operacyjny
Numer ogłoszenia: 75989 - 2008; data zamieszczenia: 14.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Zambrowie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Papieża Jana Pawła II 14, 18-300 Zambrów, woj. podlaskie, tel. 086 2763608, fax 086 2712132.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://portal.szpital.zambrow.bip-gov.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku na Oddział Intensywnej Terapii i Blok Operacyjny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Szpitala Powiatowego w Zambrowie według opisu przedmiotu zamówienia, w asortymencie i ilościach wykazanych szczegółowo na Formularzu ofertowym - załącznik nr 3 SIWZ. (8 pakietów) 2. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z Załącznikiem nr 2 i Załącznikiem nr 3 SIWZ. 3. Termin ważności dostarczanych materiałów nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. 4. W przypadku zaprzestania stosowania niektórych pozycji zamówienia lub ich ilości w jednostkach organizacyjnych Szpitala, Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji wycofanych produktów objętych umową. 5. Wartość zamówienia powyżej 14000 Euro a poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wszystkie wymienione w załączniku nr 3 SIWZ materiały, winny spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20.04.2004r o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004r Nr 93 poz. 896). 3. Spełnieniem w/w warunków udziału w postępowaniu jest: 1) przedłożenie oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 2) przedłożenie aktualnego (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert) odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 3) oświadczenie, o posiadaniu dokumentów dopuszczających do obrotu i używania wyrobem medycznym zgodnie z ustawią z dnia 20.04.2004r o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004r, Nr 93 poz. 896) na wszystkie oferowane materiały.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca winien załączyć do oferty: 3. Oświadczenie o posiadaniu dokumentów dopuszczających do obrotu i używania wyrobem medycznym zgodnie z ustawią z dnia 20.04.2004r o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004r Nr 93 poz. 896) na wszystkie oferowane materiały.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.szpital.zambrow.bip-gov.info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy w Zambrowie Sp. z o.o. 18-300 Zambrów, ul. Papieża Jana Pawła II 14. Pok. nr 13. Opłata wynosi 10 złotych..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Powiatowy w Zambrowie Sp. z o.o. 18-300 Zambrów, ul. Papieża Jana Pawła II 14. Pok. nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czujniki przepływowe tlenu i dreny do próbek gazu do kapnografu. Zamówienie obejmuje zakres 2 pozycji asortymentowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtry oddechowe itp.mat. j. uż. Zamówienie obejmuje zakres 6 pozycji asortymentowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki intubacyjne itp. mat. j. uż. Zamówienie obejmuje zakres 8 pozycji asortymentowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki tracheostomijne itp. mat. j. uż. Zamówienie obejmuje zakres 19 pozycji asortymentowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do cewnikowania żył i katetery do żył. Zamówienie obejmuje zakres 6 pozycji asortymentowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Staplery. Zamówienie obejmuje zakres 4 pozycji asortymentowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klipsy laparoskopowe. Zamówienie obejmuje zakres 1 pozycji asortymentowej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obwody odechowe, łączniki karbowane, worki odechowe. Zamówienie obejmuje zakres 8 pozycji asortymentowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.