To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-28
Ogłoszenie nr 76003 - 2017 z dnia 2017-04-28 r.
Wieluń: "Adaptacja dawnego dworca kolejowego Wieluń - Dąbrowa na cele kulturalne"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuZamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz środków własnych Gminy Wieluń. Zamówienie jest dofinansowane ze środków pochodzących w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VI Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu, Działanie VI.1 Dziedzictwo kulturowe i infrastruktura kultury, Poddziałanie VI.1.2 Dziedzictwo kulturowe i infrastruktura kultury.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 41013 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieluń, krajowy numer identyfikacyjny
73093475000000, ul.
Plac Kazimierza Wielkiego
1,
98300
Wieluń, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
438 860 249, faks
438 860 260, e-mail
prygiela@um.wielun.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wielun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Adaptacja dawnego dworca kolejowego Wieluń - Dąbrowa na cele kulturalne"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.2.9.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego w systemie "zaprojektuj i wybuduj" pn. "Adaptacja dawnego dworca kolejowego Wieluń - Dąbrowa na cele kulturalne". Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie koncepcji architektoniczno-budowlanej spełniającej wymagania zawarte w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, kompleksowej dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji budynku byłego dworca PKP Wieluń-Dąbrowa, której celem jest adaptacja budynku na potrzeby Wieluńskiego Domu Kultury w celu stworzenia warunków dla rozwoju amatorskiego ruchu artystycznego oraz zainteresowania wiedzą i sztuką. Inwestycja obejmuje modernizację budynku byłego dworca PKP Wieluń-Dąbrowa w zakresie: 1) zmiany układu ścian i pomieszczeń, 2) zmiany funkcji pomieszczeń, 3) termomodernizacji ścian zewnętrznych, 4) termomodernizacji stropów, 5) termomodernizacji ścian fundamentowych, 6) wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, 7) wymiany pokrycia dachowego, 8) wykończenia. Dopuszczalne jest zastosowanie innego wykończenia pomieszczeń, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, 9) instalacji: - sanitarnych: woda zimna, ciepła woda użytkowa, ppoż. hydrantowa, kanalizacja sanitarna, wentylacja mechaniczna nawiewno-wywiewna, centralne ogrzewanie z kotłownią, - elektrycznych i teletechnicznych: oświetlenie ogólne i awaryjne, gniazda wtykowe, wykrywanie i sygnalizacja pożaru, sieć komputerowa (LAN) i telefoniczna, 10) remoncie nawierzchni utwardzonych, 11) rekultywacji terenów zielonych, zagospodarowanie terenu wokół dworca zielenią 12) wyposażenia: mobilna scena z zadaszeniem, krzesła, wyposażenie pracowni ceramicznej, wyposażenie biura, sprzęt nagłaśniający, wyposażenie antresoli. Szczegółowe parametry urządzeń oraz ich ilość uzgodnić należy z Zamawiającym. Budynek dawnego dworca jest włączony do ewidencji zabytków i podlega ochronie na podstawie przepisów ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (art. 7 ust. 4 ustawy). Wytyczne konserwatorskie dla projektowanej adaptacji dawnego dworca na cele kulturalne zawiera załącznik nr 16 do SIWZ. Realizacja przedmiotu zamówienia powinna być zgodna z Miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Wyciąg z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z mapą stanowi załącznik nr 17 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. wszystkie wymagania dotyczące wykonania dokumentacji projektowej, a także modernizacji budynku byłego dworca PKP Wieluń-Dąbrowa w systemie "zaprojektuj i wybuduj" zawiera Program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 14 do SIWZ. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu i zakres robót budowlanych: Typ budynku - wolnostojący Powierzchnia użytkowa - 580,93 m2 Powierzchnia zabudowy - 653,90 m2 Kubatura - 4675,00 m3 Liczba kondygnacji - 2 Wysokość budynku - 10,33 m Podpiwniczenie - brak Szerokość budynku - 19,36 m Długość budynku - 47,39 m Kategoria zagrożenia ludzi - ZL 1 Klasa odporności pożarowej - B UWAGA - Parametry zostały określone na podstawie inwentaryzacji. Do obiektu są doprowadzone podstawowe media (woda, kanalizacja sanitarna, energia elektryczna). Obiekt byłego dworca PKP Wieluń-Dąbrowa jest pod opieką konserwatora zabytków. Budynek jest zlokalizowany przy ul. Kolejowej w Wieluniu na dz. o nr ewid. 222/15 Wymagania dotyczące opracowania dokumentacji projektowej 1) wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego zgodnie z zapisami w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego, w tym pozyskanie matrycy dla celów projektowych w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia w skali 1:500 w formie numerycznej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr 25, poz. 133) wykonanej analogowo na folii i zapisanie na nośniku CD w formacie DXF. Matryca po wykonaniu zamówienia staje się własnością Zamawiającego; 2) uzgodnienie projektu budowlanego z podmiotami wymaganymi przepisami, w tym z wojewódzkim konserwatorem zabytków; 3) uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. 4) Wykonawca powinien opracować i przedłożyć do zaakceptowania i wskazania ewentualnych zmian/uzupełnień szczegółową koncepcję architektoniczną, w postaci rzutów odpowiadających szczegółowością rysunkowej części projektu budowlanego, ze zwięzłym opisem. Na etapie koncepcji Wykonawca powinien opracować ekspertyzy konstrukcyjne, które określą ostateczną technologię i szczegółowe parametry rozbiórek ścian i ingerencji w konstrukcję obiektu. Dodatkowo Wykonawca opracuje koncepcję wnętrz (kolorystyka pomieszczeń, materiały) i uzgodni je z Inwestorem do realizacji. 5) Na podstawie ostatecznych, zaakceptowanych przez Inwestora koncepcji i dodatkowych wytycznych Wykonawca opracuje m.in.: a) projekt budowlany, uwzględniający obowiązujące normy i przepisy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, opracowany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) i przepisami wykonawczymi, szczególnie rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r., poz. 462 z późn. zm.) wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji i uzgodnień b) projekty wykonawcze, c) rozwiązania techniczne usunięcia wszelkich kolizji w zakresie niezbędnym do realizacji zadania; d) kosztorysy inwestorskie dla każdej z branż, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389); e) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż, przez które należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych i wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129), f) opracowania towarzyszące wymagane przepisami odrębnymi (np. informacja BIOZ); 6) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przeprowadzanie konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie opracowywania dokumentacji, dotyczących istotnych, mających wpływ na koszty elementów rozwiązań funkcjonalnych, materiałowych, przy założeniu, że zaproponowane rozwiązania zapewnią minimalizacje kosztów. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykonaną dokumentację projektową przedstawiającą proponowane rozwiązania projektowe, który ustosunkuje się do niej w ciągu 7 dni od jej dostarczenia. Aprobata Zamawiającego przedłożonej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za prawidłowość opracowania dokumentacji projektowej i wykonania na jej podstawie robót budowlanych. 7) Całość dokumentacji projektowej jw. należy sporządzić również w wersji elektronicznej (PDF) i przekazać Zamawiającemu na nośniku (CD). Wykonawca wykona badania gruntu w zakresie niezbędnym do projektu i wykonania wzmocnień fundamentów oraz rozstrzygnięcia o sposobie odwodnienia. 8) Wykonawca powinien też zapewnić wykonanie: a) harmonogramu rzeczowo-finansowego inwestycji, b) projektu organizacji robót, c) projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas robót d) projektu stałej organizacji ruchu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem z dnia 23 września 2003 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 177, poz. 1729 z późn. zm.) wraz ze wszystkimi uzgodnieniami, e) planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), f) planu zapewnienia jakości wykonywanych robót budowlanych. 9) Zamawiający udzieli pełnomocnictwa do reprezentowania Zamawiającego przed wszystkimi instytucjami opiniującymi, uzgadniającymi oraz wydającymi decyzje w związku z realizacją umowy w zakresie opracowania dokumentacji projektowej. Wymagania dotyczące budowy 1) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie zawiadomienie o rozpoczęciu robót budowlanych oraz skuteczne zawiadomienie o zakończeniu robót budowlanych Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Wieluniu zgodnie z postanowieniami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.), warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami i normami, wytycznymi oraz warunkami wykonania zamówienia. 2) Zamawiający udzieli pełnomocnictwa do reprezentowania Zamawiającego przed Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego w Wieluniu w związku z realizacją umowy w zakresie wykonania robót budowlanych. 3) Przy wykonywaniu robót budowlanych należy stosować wyroby, które zostały dopuszczone do obrotu oraz powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie. Wszystkie niezbędne elementy powinny być wykonane w standardzie i zgodnie z obowiązującymi normami. 4) Wykonawca ponosi pełną i całkowitą odpowiedzialność za poprawne zrealizowanie przedmiotu zamówienia od momentu podpisania umowy do upływu okresu gwarancji za przedmiot zamówienia. 5) Zamawiający wymaga, aby realizacja przedmiotu zamówienia odbywała się zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, pozostałymi dokumentami umownymi, zasadami sztuki budowlanej, bezpieczeństwa budowy oraz przyszłej eksploatacji, przy zachowaniu wysokiej jakości zastosowanych materiałów i rozwiązań oraz w sposób zapewniający przyszłe bezawaryjne i ekonomiczne użytkowanie powstałego obiektu zgodnie z jego planowanym przeznaczeniem, zapewnienie uzyskania niezbędnych pozwoleń, decyzji, zezwoleń, w ramach zadeklarowanej przez Wykonawcę ceny ryczałtowej, a także usunięcie wszystkich wad i usterek, które wystąpią w okresie rękojmi i udzielonej przez Wykonawcę gwarancji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45200000-9,
45300000-0,
45400000-1,
51000000-9,
71000000-8,
72000000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2390243.89 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 2 303 790,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Modernizacja elewacji budynku Warsztatów Gastronomicznych przy Zespole Szkół nr 1 w Wieluniu
- "Zakup i dostarczanie papieru biurowego dla jednostek organizacyjnych Powiatu Wieluńskiego i powiatowych osób prawnych."
- Rozbudowa ul. Kolejowej i ul. Dobrej Zad.1.Rozbudowa dróg gminnych ul. Kolejowej w Wieluniu i ul. Dobrej w Dąbrowie Zad.2. Budowa sieci wodociągowej ul. Kolejowa w Wieluniu
- Usługi w zakresie przygotowania, dostaw i dystrybucji posiłków dla pacjentów
- Usługi w zakresie serwisu oprogramowania AMMS i Infomedica producenta Asseco Poland S.A.
- Doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w zawodzie Kierowca-Mechanik w Szkole Branżowej I stopnia poprzez zakup samochodu osobowego, samochodu ciężarowego, wózka widłowego i przyczepy lekkiej "
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.