Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-02
Warszawa: Dostawa dźwiękowej konsolety mikserskiej dla Studia Polskiego Radia S.A. w Filharmonii Narodowej (znak sprawy: DK/WPzp-3/10)
Numer ogłoszenia: 76003 - 2010; data zamieszczenia: 02.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio S.A. Dział Obsługi Zamówień Publicznych , Al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6459359, faks 022 6453959, 6455996.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dźwiękowej konsolety mikserskiej dla Studia Polskiego Radia S.A. w Filharmonii Narodowej (znak sprawy: DK/WPzp-3/10).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Podane poniżej wymagania są minimalnymi wymaganiami obowiązkowymi. 1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa dźwiękowej konsolety mikserskiej przeznaczonej do pracy w reżyserni Polskiego Radia S.A. w Filharmonii Narodowej w Warszawie oraz do pracy w obiektach Polskiego Radia S.A. i do obsługi nagrań poza obiektami Polskiego Radia S.A. jako urządzenie mobilne. Konsoleta będzie przeznaczona do nagrań muzycznych wysokiej jakości i transmisji radiowych. Wykonawca przeprowadzi szkolenie grupy pracowników Zamawiającego: - Inżynierowie i technicy eksploatacji - 2 osoby (jedna grupa szkoleniowa), - Inżynierowie i technicy serwisowi - 6 osób, (jedna grupa szkoleniowa), - Reżyserzy dźwięku - 5 osób (dwie grupy szkoleniowe). Szkolenia zostaną przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego w zakresie użytkowania, budowy i serwisowania dźwiękowej konsolety mikserskiej w terminie nie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych od daty 14 dni kalendarzowych po podpisaniu bez zastrzeżeń Protokołu Odbioru Technicznego. Program szkolenia musi być dopasowany do profilu grupy osób szkolonych, czas szkolenia - co najmniej 24 godziny na grupę szkoleniową dla reżyserów dźwięku, co najmniej 8 godzin na grupę szkoleniową dla inżynierów i techników serwisu i eksploatacji. Wszystkie dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, muszą pochodzić z bieżącej produkcji i powinny być objęte minimum 24 miesięczną gwarancją. Zaoferowane sprzęt jak i jego wyposażenie nie może pochodzić z serii produkcyjnych, których linia wytwórcza będzie zakończona w okresie krótszym niż 3 miesiące od daty złożenia oferty. Wszystkie dostarczone urządzenia muszą być przystosowane do współpracy z siecią energetyczną o parametrach 230 V AC, 50 Hz. 2. Specyfikacja szczegółowa urządzeń Konsoleta mikserska jest przeznaczona do nagrań stereofonicznych i surround (do 5.1 włącznie) różnych gatunków muzyki (z przewagą muzyki klasycznej) oraz transmisji radiowej wydarzeń artystycznych i kulturalnych odbywających się w Filharmonii Narodowej w Warszawie, w obiektach Polskiego Radia S.A. i poza obiektami Polskiego Radia S.A. jako urządzenie mobilne. Konsoleta powinna być wykonana w technologii cyfrowej umożliwiającej obróbkę sygnałów audio w rozdzielczości co najmniej 24 bitów i częstotliwością próbkowania do 96 kHz. Konsoleta powinna posiadać wejścia i wyjścia w konfiguracji nie mniejszej niż wyszczególnione w dalszej części opisu przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ-Opis przedmiotu zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.20 - Studyjne konsole mikserskie 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 10.1 SIWZ, w oparciu o kryterium /spełnia/nie spełnia/. Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonawców, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy sprzętu elektroakustycznego o wartości 300.000,00 PLN brutto każda.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony /Formularz oferty/na Załączniku nr 2 do SIWZ, 2) wypełniony /Formularz cenowy/ na Załączniku nr 8 do SIWZ, 3) wypełniony formularz /Warunki gwarancji i serwisu/ na Załączniku nr 7 do SIWZ, 4) wypełniony formularz /Szczegółowa Specyfikacja Oferowanych Urządzeń/ na załączniku nr 9 do SIWZ, 5) specyfikacja techniczna producenta lub inny dokument producenta w formie drukowanej, zawierający w szczególności opis wartości parametrów, funkcji i konfiguracji - na potwierdzenie, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom Zamawiającego określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ (/Opis przedmiotu zamówienia/); 6) pełnomocnictwo - złożone w oryginale lub uwierzytelnionym notarialnie odpisie - w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno określać zakres umocowania i być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga formy pisemnego aneksu dla zgodnych oświadczeń woli obu stron, pod rygorem nieważności. 3. Zmiany istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy są dopuszczalne pod warunkiem, że zmiany te są konieczne dla Zamawiającego lub związane są z wystąpieniem następujących okoliczności: a) zmiany nazw podmiotów będących stronami niniejszej Umowy, b) zmiany w zakresie obowiązujących przepisów prawa, w tym podatku VAT, c) zmiany w zakresie dostępności na rynku urządzeń o parametrach technicznych określonych w zał. nr 1 i 2 do nin. umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PR-S.A. al. Niepodległości 77/85, 00-977, budynek 0-1 (stary budynek) pok. 320, piętro III od pon. do pt. w godz. 8-16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2010 godzina 13:45, miejsce: PR-S.A. al. Niepodległości 77/85, 00-977, skrzynka w holu (stary budynek) oznaczona : Oferta na dostawę dźwiękowej konsolety mikserskiej dla studia PR-S.A. w Filharmonii....(znak sprawy: DK/WPzp-3/10).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług odbioru odpadów komunalnych, niesegregowanych i segregowanych surowców z budynków Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o. o.
- Zakup mikroskopu z przystawką konsultacyjną boczną, kamerą DP23 i stacją sterującą dla Zakładu Patomorfologii
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie.
- Dostawa odczynników do oznaczania MIC prątków, testów na obecność Legionella oraz akcesoriów do monitorów funkcji życiowych określonych w 2 pakietach.
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia naboru do programu SPARK Poland a także współpraca z wybranymi w ramach naboru, zespołami prowadzącymi prace B+R
- Dostawa materiałów gospodarczych z przeznaczeniem do internatów i kwater internatowych znajdujących się w rejonie działania OR AMW Bydgoszcz
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie wyjazdów (obozów) i warsztatów wyjazdowych w ramach projektu "Lepszy start" - IV postępowanie
- Dostawa, wdrożenie, rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług
- Dostawa generatora prądu, urządzeń sieciowych i backupu danych zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Tryńcza"
- Przeprowadzenie audytu KRI z aktualizacją i wdrożeniem systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz przeprowadzenie szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa dla Gminy Dzwola.
- Dostawa agregatu prądotwórczego, przełącznika sieciowego oraz systemu kopii zapasowych w chmurze dla systemów informatycznych w Urzędzie Gminy Lipno
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Powiatu Świebodzińskiego w ramach "Cyberbezpieczny samorząd
więcej: Studyjne konsole mikserskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.