To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-28
Ogłoszenie nr 76015 - 2017 z dnia 2017-04-28 r.
Żarki: "WYKONANIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH NAWIERZCHNI DROGOWYCH W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH I POWIATOWYCH UTRZYMYWANYCH PRZEZ POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W MYSZKOWIE W SEZONIE 2017"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 47004-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie, krajowy numer identyfikacyjny
15140586600000, ul.
ul. Myszkowska
59,
42-310
Żarki, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
343 148 304, faks
343 148 304, e-mail
sekretariat@pzd.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pzd.myszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"WYKONANIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH NAWIERZCHNI DROGOWYCH W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH I POWIATOWYCH UTRZYMYWANYCH PRZEZ POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W MYSZKOWIE W SEZONIE 2017"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PZD/4/332/DW/SD/2017 , PZD/5/342/DP/SD/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-drogowe związane z wykonaniem remontów cząstkowych nawierzchni drogowych jezdni i chodników oraz elementów urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na sieci dróg wojewódzkich i powiatowych w ramach realizacji zadań letniego utrzymania dróg w sezonie 2017. 4.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące asortymenty robót i przewidywany zakres poszczególnych asortymentów robót do wykonania: ZADANIE 1 - Remont cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich i powiatowych z mechanicznym obcięciem krawędzi w szacunkowej ilości do 550 Mg wraz z regulacją studzienek dla urządzeń podziemnych; ZADANIE 2 - Remont nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich i powiatowych poprzez wymianę warstw bitumicznych z betonu asfaltowego wykonanej na całej szerokości jezdni oraz przy krawędziach jezdni na śr. szer. 2,0 m - 3,0 m wraz z likwidacją powstałych przełomów w strukturze drogi w całkowitej ilości do 17 700 m^2; ZADANIE 3 - Remont cząstkowy wykonany w technologii powierzchniowej utrwalania grysami bazaltowymi i emulsją asfaltową wbudowana pod ciśnieniem remonterem drogowym w szacunkowej ilości do 450 Mg; ZADANIE 4 - Remont cząstkowy nawierzchni chodników, poboczy drogi i elementów urządzeń BRD w ciągu dróg wojewódzkich utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie. Szczegółową technologię i wymogi wykonania powyższych robót realizowanych w ramach poszczególnych zadań przedstawiają przedmiary robót stanowiące wiążące załączniki do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. 4.3 Wymagania jakościowe oraz warunki odbioru robót opisane są szczegółowo w Wytycznych Technicznych - ZDW Katowice stanowiących integralny załącznik do niniejszej SIWZ. 4.4 Lokalizacja robót: Drogi Wojewódzkie Nr 789, 791, 792, 793 w zakresie utrzymywanym przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie, relacji: DW Nr 789 /skrzyżowanie GNIAZDÓW/MZYKI do skrzyżowania z DK 46 w m. LELÓW/ DW Nr 791 /od skrzyżowania DK-1 (POCZESNA) - Poraj do granicy z powiatem zawierciańskim w m. Myszków/Mrzygłód (Mrzygłód CPN)/ DW Nr 792 / skrzyżowanie z DW 789 w m. ŻARKI do skrzyżowania z DK 78 w m. KROCZYCE/ DW Nr 793 /od skrzyżowania DK 46 (JANÓW) przez Żarki, Myszków, Leśniaki - rondo (ul. Kielecka w Siewierzu) - obwodnica Siewierza do skrzyżowania z DK 78 (SIEWIERZ) Drogi Powiatowe administrowane i utrzymywane przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie na terenie powiatu myszkowskiego w miejscach ściśle wskazanych i wyznaczonych przez Zamawiającego 4.5 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączonych dokumentach: -Przedmiar robót -załącznik nr 1 do SIWZ, - Wytycznych Technicznych - ZDW Katowice -załącznik nr 2 do SIWZ Przedmiar robót jako załącznik do niniejszej specyfikacji, stanowi podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego - opracowanego metodą kalkulacji uproszczonej. 4.6 Jeżeli w SIWZ oraz Wytycznych Technicznych przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent, lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego, które spełniają wymagania norm i obowiązujących przepisów. Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, przedstawiony w pkt. 4.2.rzeczowy zakres poszczególnych asortymentów robót określony został szacunkowo. Rzeczywisty zakres poszczególnych asortymentów robót może ulec zmianie tj. zmniejszeniu, przy zachowaniu oferowanych cen jednostkowych. W przypadku mniejszej liczby zakresu poszczególnych asortymentów robót remontowych przewidzianych do realizacji niż się szacuje, Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne dodatkowe roszczenia. Wynagrodzenie za wykonane roboty obliczone będzie na podstawie oferowanych cen jednostkowych przedstawionych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy i rzeczywistego zakresu wykonanych robót w ramach poszczególnych Zadań. 4.7 Wszelkie zastrzeżenia Wykonawcy dotyczące prawidłowości i kompletności Przedmiaru robót (zamieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego) zgłoszone po terminie przeznaczonym na składanie ofert nie mogą stanowić podstawy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego na etapie realizacji przedmiotu zamówienia. 4.8 Materiały użyte do wykonania zamówienia powinny odpowiadać Polskim Normom przenoszących normy europejskie, świadectwa jakości, certyfikaty, aprobaty techniczne.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45233140-2,
45233141-9,
45233142-6,
45233222-1,
45233223-8,
45233221-4,
45233280-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Remont cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich i powiatowych z mechanicznym obcięciem krawędzi w szacunkowej ilości do 550 Mg wraz z regulacją studzienek dla urządzeń podziemnych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT351600.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 322260.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Remont nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich i powiatowych poprzez wymianę warstw bitumicznych z betonu asfaltowego wykonanej na całej szerokości jezdni oraz przy krawędziach jezdni na śr. szer. 2,0 m - 3,0 m wraz z likwidacją powstałych przełomów w strukturze drogi w całkowitej ilości do 17 700 m^2 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1060064.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1215612.08 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Remont cząstkowy wykonany w technologii powierzchniowej utrwalania grysami bazaltowymi i emulsją asfaltową wbudowana pod ciśnieniem remonterem drogowym w szacunkowej ilości do 450 Mg |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT128250.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 121493.25 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni chodników, poboczy drogi i elementów urządzeń BRD w ciągu dróg wojewódzkich utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT182977.25 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 165983.46 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.