Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-08
Wrocław: Dostawa elementów zużywalnych do urządzeń laboratoryjnych i pomiarowych dla potrzeb Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska we Wrocławiu oraz Delegatur WIOŚ w Wałbrzychu, Legnicy i Jeleniej Górze
Numer ogłoszenia: 76031 - 2011; data zamieszczenia: 08.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska we Wrocławiu , ul. Paprotna 14, 50-349 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3721306, faks 071 3221617 w. 132.
- Adres strony internetowej zamawiającego: wios@wroclaw.pios.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja zespolona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów zużywalnych do urządzeń laboratoryjnych i pomiarowych dla potrzeb Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska we Wrocławiu oraz Delegatur WIOŚ w Wałbrzychu, Legnicy i Jeleniej Górze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę elementów zużywalnych do urządzeń laboratoryjnych i pomiarowych (Kod CPV:38437000-7 akcesoria laboratoryjne) dla potrzeb WIOŚ we Wrocławiu oraz Delegatur WIOŚ w Wałbrzychu, Legnicy i Jeleniej Górze.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawca obowiązany jest złożyć oświadczenie o jego spełnieniu (zgodnie z art. 44 ustawy pzp) - zał. nr 3 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawca obowiązany jest złożyć oświadczenie o jego spełnieniu (zgodnie z art. 44 ustawy pzp) - zał. nr 3 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawca obowiązany jest złożyć oświadczenie o jego spełnieniu (zgodnie z art. 44 ustawy pzp) - zał. nr 3 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawca obowiązany jest złożyć oświadczenie o jego spełnieniu (zgodnie z art. 44 ustawy pzp) - zał. nr 3 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT zmiana ta zostanie wprowadzona do umowy w formie aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wroclaw.pios.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska we Wrocławiu
ul. Paprotna 14, 51-117 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2011 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska we Wrocławiu ul. Paprotna 14, 51-117 Wrocław (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa elementów zużywalnych do urządzeń laboratoryjnych i pomiarowych dla potrzeb Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska we Wrocławiu oraz Delegatur WIOŚ w Wałbrzychu, Legnicy i Jeleniej Górze.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.84.37.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa elementów zużywalnych do urządzeń laboratoryjnych i pomiarowych dla potrzeb Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska we Wrocławiu oraz Delegatur WIOŚ w Wałbrzychu, Legnicy i Jeleniej Górze.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dociepleniu przegród budowlanych w komorach zsypowych w budynkach przy ulicy Kolistej 2-4, ulicy Kolistej 6-8, ulicy Kolistej 9-11, ulicy Kolistej 10-12, ulicy Kolistej 14-16, ulicy Kolistej 18-20, ulicy Kolistej 22-24, ulicy Kolistej 26-28 na terenie osiedla "Kozanów IV" we Wrocławiu.
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH ORAZ WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO (2 ZADANIA)
- Dostawa i montaż dźwigu osobowego o napędzie elektrycznym w obiekcie Urzędu Miejskiego Wrocławia przy al. M. Kromera 44 we Wrocławiu
- 41.2025 Sukcesywna dostawa odczynników firmy Promega lub równoważnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa odczynników firm Affinity, Biorbyt, Cayman Chemicals, Clontech, Demeditec, EIAab, GenomeMe, Jackson Immunoresearch, ScienCell, Stemcell, Takara Bio, (...) lub równoważnych dla UMW
- 29.2025 Sukcesywne usługi drukowania i dostawy materiałów poligraficznych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Laboratorium bakteriologiczno - serologicznego i odczynników na potrzeby Laboratorium Analitycznego WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i biologicznych oraz środków zużywalnych na potrzebę realizacji projektu FIRST TEAM FENG
- Dostawy probówek, akcesoriów, odczynników laboratoryjnych, dzierżawa analizatorów (2)
- Dostawa testów multiplex PCR do diagnostyki genetycznej zakażeń na panelach syndromicznych wykrywających wirusy, bakterie, mechanizmy oporności i grzyby ... w podziale na 14 części
- Dostawa artykułów laboratoryjnych.
- Sukcesywne dostawy plastików i szkła laboratoryjnego, 11/ZP/2025
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.