Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-25
Zawiercie: Wykonanie inwentaryzacji poziomej osnowy szczegółowej III klasy
i opracowania projektu technicznego tej osnowy na obszarze jednostki ewidencyjnej Zawiercie.
Numer ogłoszenia: 76036 - 2009; data zamieszczenia: 25.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie , ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie inwentaryzacji poziomej osnowy szczegółowej III klasy i opracowania projektu technicznego tej osnowy na obszarze jednostki ewidencyjnej Zawiercie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji poziomej osnowy szczegółowej III klasy i opracowanie projektu technicznego tej osnowy na obszarze jednostki ewidencyjnej Zawiercie. Zasięgiem opracowania należy objąć obszar jednostki ewidencyjnej Zawiercie z kołnierzem 200 m. Warunki techniczne: 1. Charakterystyka obiektu: Województwo: śląskie Powiat: zawierciański Jednostka ewidencyjna: Zawiercie Powierzchnia ewidencyjna: 8525 ha Ilość punktów szczegółowej osnowy poziomej II klasy: 73 Ilość punktów szczegółowej osnowy poziomej III klasy: 1053 (wraz z pobocznikami 1866) 2. Zakres opracowania: 2.1. Odszukanie na gruncie wszystkich znaków poziomej osnowy szczegółowej III klasy i poboczników oraz punktów osnowy I i II klasy, uzupełnienie opisów topograficznych, sprawdzenie wizur. Odnotowanie na kopii opisów topograficznych stanu tych znaków (stan dobry, znak uszkodzony, pochylony, zniszczony, itp.). W przypadku zniszczenia znaku naziemnego należy sprawdzić, czy zachowana jest stabilizacja podziemna. Znaki pochylone należy ponownie scentrować. Nie dotyczy to terenów zainwestowanych tzn. sytuacji w której, aby dotrzeć do znaku podziemnego należało by zniszczyć utwardzoną nawierzchnię drogi, chodnik itp. 2.2. Opracowanie projektu technicznego sieci poziomej osnowy szczegółowej III klasyna kopii w skali 1:10 000 zgodnie z wymogami Wytycznych technicznych G-1.5 (w 2 egz.). W projekcie technicznym należy uwzględnić ponadto: 1) możliwość realizacji ww. osnowy metodą kombinowaną jako sieć geodezyjno-satelitarną, 2) zastosowanie konstrukcji sieci oraz technologia jej realizacji, która powinna w każdym przypadku zapewnić wyznaczenie położenia poziomego jej punktów z błędem mniejszym niż 5 cm. Osnowa powinna być zrealizowana w całości dla całego obszaru opracowania. 3) włączenie do projektowanej osnowy wszystkich istniejących na tym terenie lub jego sąsiedztwie dobrze widocznych obiektów wysokich (kościoły, maszty, kominy itp) i wyznaczenie ich współrzędnych metodą wielokrotnego wcięcia kątowego w przód z innych punktów projektowanej osnowy lub punktów osnowy szczegółowej I i II klasy. 4) wniesienie na mapy projektu w skali 1 : 10 000 wszystkich istniejących na terenie opracowania punktów osnowy tworzących sieć oraz punktów do niej nawiązanych, przebiegu projektowanych ciągów i konstrukcji nawiązań, lokalizacji punktów wraz z ich numeracją, 5) dostosowanie liczby punktów do wymaganego standardu zagęszczenia, a ich lokalizację do istniejących warunków terenowych, mając na uwadze zapewnienie zakładanym punktom ich ochronę przed zniszczeniem, dogodne korzystanie z nich przy dalszych pomiarach oraz pełną obsługę wszystkich pomiarów, 6) przedstawienie wyników prac projektowych w formie graficznej i opisowej w sposób przewidziany dla danej technologii, 7) prowadzenie numeracji punktów na bieżąco w ramach poszczególnych arkuszy mapy w skali 1 : 10 000 zgodnie z wytycznymi G-1.5, uwzględniając numery wykorzystane i uzgodnione z GODGiK w Zawiercie, 8) zaprojektowanie punktów nie włączonych do osnowy poziomej jako punktów bliskich, 9) wyznaczenie wysokości punktów osnowy w systemie wysokości normalnych w odniesieniu do poziomu Kronsztadt. 2.3. Sporządzenie wykazu znaków zniszczonych (znak naziemny i podcentr) w celu odnotowania tego faktu w operacie (bazie) osnów. Uzupełnienie opisów topograficznych analogowych znajdujących się w GODGiK w Zawierciu. Całość opracowania (dokumentacji technicznej z wykonanej inwentaryzacji) przekazać do GODGiK w Zawierciu w formie operatu technicznego oraz cyfrowej (plików w formacie uzgodnionym z GODGiK), a po jego przyjęciu dokonać aktualizacji szkiców osnów pod kątem stwierdzonych zmian. W sprawach wymagających wyjaśnień Wykonawca na bieżąco będzie konsultować się z Zamawiającym. Uzgodnienia powinny mieć formę pisemną. Sprawy, które nie zostały uregulowanie w opisie przedmiotu zamówienia i warunkach technicznych wykonania prac, należy każdorazowo uzgadniać z Zamawiającym. Uzgodnienia te wpisywane będą w prowadzonym przez Wykonawcę prac dzienniku roboty i potwierdzane przez obie strony umowy. 3. Materiały źródłowe: 1) Operat techniczny wykonania poziomej osnowy III klasy KERG: 499-2/1996 (WODGiK) 2) Istniejące mapy przeglądowe i szkice osnowy poziomej. 3) Opisy topograficzne punktów osnowy geodezyjnej III Klasy. 4) Współrzędne punktów osnowy II klasy w układzie współrzędnych 2000. 4. Obowiązujące przepisy: 1) Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 z późn. zm.); 2) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 marca 1999r. w sprawie standardów technicznych dotyczących geodezji i kartografii oraz krajowego systemu informacji o terenie (Dz. U. nr 30 poz. 297); 3) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 sierpnia 2001 r. W sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych (D. U. z 2000 r. nr 70 poz. 821); 4) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 15 kwietnia 1999 r. w sprawie sposobu i trybu ochrony znaków geodezyjnych , grawimetrycznych i magnetycznych (Dz. U. Nr 45 poz. 454 z późn. zm); 5) Instrukcja techniczna G-1 Geodezyjna osnowa pozioma; 6) Instrukcja techniczna O-1 Ogólne zasady wykonywania prac geodezyjnych; 7) Instrukcja techniczna O-3 Zasady kompletowania dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej; 8) Wytyczne techniczne G-1.5 Szczegółowa osnowa pozioma, projektowanie, pomiar i opracowanie wyników; 9) Wytyczne techniczne G-1.6 Przegląd i konserwacja punktów geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych; 10) Wytyczne techniczne G-1.9 Katalog znaków geodezyjnych oraz zasady stabilizacji punktów. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest udzielić dwuletniej gwarancji na warunkach określonych we wzorze umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Pzp oraz spełniają warunki szczegółowe: a) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu inwentaryzacji poziomej osnowy szczegółowej III klasy i opracowaniu projektu technicznego tej osnowy; b) dysponują lub będą dysponowali osobą/ami posiadającą/ymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie - geodezyjne pomiary podstawowe (nr 3). Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wskazane usługi zostały wykonane należycie 4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć świadectwo/-a potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie: geodezyjne pomiary podstawowe (nr 3). Jeżeli w wykazie, Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował, należy dołączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; Ponadto Wykonawca złoży wraz z ofertą: 5) Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 6) Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu). W/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę z umieszczoną klauzulą za zgodność z oryginałem. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie niniejszego zamówienia, a wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. V SIWZ muszą spełniać oni łącznie. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie wykonawcy. Oferty przedstawione przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie, będą musiały spełniać następujące wymagania: a) oferta będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione w punkcie VI ppkt 2, dotyczące każdego partnera konsorcjum. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w ppkt 1 wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą oddzielne lub wspólne; b) oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów; c) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami; d) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. e) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2. 42-400 Zawiercie, pokój nr 202.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2 Punkt Obsługi Interesanta (Informacja), parter UM.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w BZP w dniu 25/03/2009. Cena za SIWZ wynosi 12,20 zł. ( 10 zł + 22% VAT ).
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Podziały geodezyjne - 3 zadania częściowe
- Obsługa geodezyjna bieżących zadań wynikających z pracy urzędu oraz robót inwestycyjnych prowadzonych na terenie Miasta Krosna w 2025 r.
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy basenu rehabilitacyjnego z łącznikiem do Zespołu Szkół nr 30 przy ul. Jesionowej 3a w Bydgoszczy
- "Budowa drogi dla rowerów z OZE" w ramach projektu pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce" w formule zaprojektuj i wybuduj
- 3- Opracowanie dokumentacji technicznej wyposażenia bud. mieszkalnego w inst. gazową wraz z inst. w cz. wspólnych, wewn. instalacją w lokalach na potrzeby CO, CW oraz innych dla 1 nieruchomości
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy wraz z przebudową budynku SOKOLNI przy ul. Orkana 2a w Zakopanem jako miejsce integracji i aktywizacji społecznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.