Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-14
Kartuzy: Budowa kotłowni gazowej wraz z instalacją wewnętrzną oraz instalacją centralnego ogrzewania w budynku Specjalnego Ośrodka w Kartuzach
Numer ogłoszenia: 76044 - 2008; data zamieszczenia: 14.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, ul. 3 Maja 34, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6810873, 691913725, fax 058 6810873.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gs.kartuzy.ids.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kotłowni gazowej wraz z instalacją wewnętrzną oraz instalacją centralnego ogrzewania w budynku Specjalnego Ośrodka w Kartuzach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa kotłowni gazowej wraz z instalacją wewnętrzną oraz instalacją centralnego ogrzewania w budynku Specjalnego Ośrodka w Kartuzach
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Oryginalny kod CPV: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą: a) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności związanej z wykonaniem przedmiotu zamówienia - odpis aktualnego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o prowadzeniu działalności w branży ogólnobudowlanej ; b) Posiadać niezbędną wiedze i doświadczenie oraz potencjał ekonomiczny i techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; - Kierownictwo robót musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami łącznie z wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego w odpowiedniej do zamówienia branży - sanitarnej. - wykazać się zrealizowaniem w ostatnich 5 latach lub w okresie prowadzenia działalności z należytą starannością co najmniej 1 roboty o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia i o wartości około 500 000,00 zł ( dla jednej roboty budowlanej) wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. c) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; muszą przedstawić potwierdzenie z Banku o posiadaniu zdolności kredytowej w wysokości 200 000,00 zł lub posiadanie środków finansowych w w/w wysokości; d) złożyć oświadczenie, iż w przypadku podpisania umowy Wykonawca będzie posiadał gwarancję ubezpieczeniową budowy i robót z tytułu szkód, od ryzyk budowlanych oraz od odpowiedzialności cywilnej o wartości 500 000,00 zł. e) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uzyskania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1 odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 2); Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności 1.2. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby ( osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2.1. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę; Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny. 1.3. Wykazać osobę przewidzianą do kierowania robotami w odpowiedniej do zamówienia branży - sanitarnej łącznie z kopiami uprawnień oraz z wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zał. nr 3); 1.4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych o charakterze budowlanym, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym zgodnie z rozdz. III pkt. 1 ppkt. b stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (zał. nr. 4); 1.5.. Oświadczenie o podwykonawcach(zał. nr. 5); Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.6. Informacji z banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy zgodnie z rozdz. III pkt. 1 ppkt. c, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 1.7. Wykonawca dołączy oświadczenie, iż w przypadku wyboru jego oferty w przeciągu 14 dni od podpisania umowy dostarczy gwarancję ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej i w związku z określonymi zdarzeniami losowymi - od ryzyk budowlanych na kwotę 500 000,00 zł. 2.0. Oświadczenie o spełnieniu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. (zał. nr 6). W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum), wyżej wymieniony dokument (1.2, 2.0) musi złożyć każdy podmiot.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sosw.kartuzy.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SOSW Kartuzy ul. 3 Maja 34 83-300 Kartuzy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2008 godzina 10:00, miejsce: SOSW Kartuzy ul. 3 Maja 34 83-300 Kartuzy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Budowa drogi łączącej ulicę Wzgórze Wolności z ulica Jeziorną w Kartuzach.
- Świadczenie usług odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
- Zakup dwóch nowych samochodów typu SUV na potrzeby Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Kartuzach
- Utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych będących w zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach poprzez koszenie traw.
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
- Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej nr 1418G w miejscowości Kolonia.
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.