eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wa³brzych"Dostawa: Strzygarka chirurgiczna, Strzykawki"

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-12-03



Og³oszenie nr 760519-N-2020 z dnia 2020-12-03 r.

Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Soko³owskiego:

"Dostawa: Strzygarka chirurgiczna, Strzykawki"

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy: Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Soko³owskiego, krajowy numer identyfikacyjny 89004744600000, ul. Soko³owskiego 4, 58-309 Wa³brzych, woj. dolno¶l±skie, pañstwo Polska

telefon: 746 489 742
faks: 746 489 746
e-mail: szpitalsokolowski@zdrowie.walbrzych.pl
www: www.bip.zdrowie.walbrzych.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Tak, www.bip.zdrowie.walbrzych.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.bip.zdrowie.walbrzych.pl

Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: forma pisemna

Adres: siedziba Zamawiaj±cego, Soko³owskiego 4, 58-309 Wa³brzych

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: "Dostawa: Strzygarka chirurgiczna, Strzykawki"

Numer referencyjny: Zp/72/PN-69/20

Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych

Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do: wszystkich czê¶ci


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Pakiet nr 1 - Strzygarka chirurgiczna
Pakiet nr 2 - Strzykawki


II.5) G³ówny kod CPV: 33.14.00.00


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):

Warto¶æ bez VAT: 0,00
Waluta: PLN

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów

Okre¶lenie warunków: Na podstawie za³±czonego do oferty przetargowej o¶wiadczenia oraz dokumentów do których
przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona zgodnie
z art. 26 ustawy p.z.p. lub Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±
zgodnie z art. 24aa ustawy p.z.p. tj. :
posiadanie odpisu z w³a¶ciwego rejestru – na podstawie odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj±
wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.
24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Okre¶lenie warunków:

III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa

Okre¶lenie warunków: Na podstawie za³±czonego do oferty przetargowej o¶wiadczenia oraz dokumentów do których
przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona zgodnie
z art. 26 ustawy p.z.p. lub Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±
zgodnie z art. 24aa ustawy p.z.p. tj. :
1) posiadanie zdolno¶ci zawodowych w zakresie ¶wiadczenia dostaw w zakresie
odpowiadaj±cym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na podstawie wykazu dostaw
wykonanych dostaw w zakresie odpowiadaj±cym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w
przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat
przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym
okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których
dostawy zosta³y wykonane , oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y
wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼
inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w
przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów- o¶wiadczenie
wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼
inne dokumenty potwierdzaj±ce uch nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿
3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu tj.
wykonanie co najmniej dwóch dostaw w zakresie odpowiadaj±cym swoim rodzajem przedmiotowi
zamówienia, a w szczególno¶ci: Materia³y medyczne ( dotyczy pakietu nr 1), Strzykawki ( dotyczy
pakietu nr 2):
dla pakietu nr: 1 – 35 000,00 z³,
dla pakietu nr: 2 – 9 000,00 z³,
ka¿da z dostaw;


Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu: Tak

O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Odpis z w³a¶ciwego rejestru – na podstawie odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji iinformacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1.Wykaz dostaw wykonanych odpowiadaj±cym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia , a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub
ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia
dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których
dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie,
przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y
wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym
charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów- o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych
lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie
wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu tj. wykonanie co najmniej
dwóch dostaw w zakresie odpowiadaj±cym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w szczególno¶ci: : Materia³y medyczne (
dotyczy pakietu nr 1), Strzykawki ( dotyczy pakietu nr 2):
dla pakietu nr: 1 – 35 000,00 z³,
dla pakietu nr: 2 – 9 000,00 z³,
ka¿da z dostaw;
2. O¶wiadczenie Wykonawcy, i¿ oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu na terenie RP zgodnie
z Ustaw± z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020r. poz. 186).
3. Opisy, fotografie (katalogi), karta charakterystyki przedmiotu zamówienia w jêzyku polskim- z dok³adnym wskazaniem, którego
pakietu i której pozycji w pakiecie dotyczy dany opis, fotografia (katalog).
Opisy, fotografie (katalogi) maj± odzwierciedlaæ opis przedmiotu zamówienia zgodnego z za³±cznikiem nr 1 do SIWZ.
4. W przypadku braku mo¿liwo¶ci jednoznacznej oceny czy oferowany przedmiot zamówienia spe³nia wymagania z za³±cznika nr 1 do
SIWZ, Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do przekazania próbki którejkolwiek pozycji z pakietu budz±cej w±tpliwo¶æ.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): brak danych

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem

Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:

Data: 16.12.2020, godzina: 09:45

Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: jêzyk polski

IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)

IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Wykonawca zobowi±zuje siê do zapoznania ze standardami akredytacyjnymi Centrum
Monitorowania Jako¶ci w Ochronie Zdrowia oraz standardami ISO 9001:2015 dotycz±cymi
przedmiotu zamówienia i zobowi±zuje siê do realizowania umowy z zachowaniem tych
standardów. Tre¶æ standardów dot. przedmiotu zamówienia zamieszczona jest na stronie
internetowej Zamawiaj±cego www.zdrowie.walbrzych.pl – BIP w zak³adce « System Zarz±dzania
Jako¶ci± ».
Informacja dotycz±ca ochrony danych osobowych (RODO)
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê,
¿e:
 administratorem danych osobowych jest Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda
Soko³owskiego w Wa³brzychu
 inspektorem ochrony danych osobowych w Specjalistycznym Szpitalu im. dra Alfreda
Soko³owskiego jest Jaros³aw Golec, mail: iod@zdrowie.walbrzych.pl, tel. 0/74 6489696;
Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na : „Dostawa: Strzygarka chirurgiczna,
Strzykawki” nr Zp/72/PN-69/20.
prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
 odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004
r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;
 dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od
dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
 obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio jego dotycz±cych jest
wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych
danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych jego dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych*;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e
przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
 Wykonawcy nie przys³uguje:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust.
1 lit. c RODO.
*Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz
nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
**Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w
celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

ZA£¡CZNIKI

Czê¶æ nr: 1
Nazwa: Strzygarka chirurgiczna

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

L.P. ASORTYMENT SZCZEGÓ£OWY JEDNOST MIARY ILO¦Æ
1. Strzygarka chirurgiczna:
- bezprzewodowa
- wodoopdporna
- z nieruchom± g³owic±
- z mo¿liwo¶ci± dezynfekcji poprzez pe³ne zanurzenie w ¶rodku dezynfekcyjnym (klasa szczelno¶ci IPX7)
- dostêpna z co najmniej 4 ró¿nymi typami kompatybilnych ostrzy jednorazowych
Wyposa¿ona w indukcyjn± ³adowarkê szt. 4
2. Ostrza do strzygarki: do w³osów grubych:
- ostrza uniwersalne jednorazowego u¿ytku
- do strzygarki chirurgicznej z nieruchomym ostrzem, uniwersalne
- ostrza mikrobiologicznie czyste jednokrotnego u¿ytku, uniwersalne
- Szeroko¶æ ostrza tn±cego 31,3 mm.
- Konstrukcja ostrza wyklucza jakiekolwiek uszkodzenie skóry
- ostrze tn±ce znajduje siê na górze i nie ma kontaktu ze skór± pacjenta
- wolne od lateksu
- pakowane: 1 szt/blister: 50 blisterów /pude³ko szt. 8 000
3. Ostrza neuro:
- ostrza uniwersalne jednorazowego u¿ytku
- do strzygarki chirurgicznej z nieruchomym ostrzem
- do w³osów grubych (g³owa lub inne obszary o grubym ow³osieniu)
- ostrza mikrobiologicznie czyste jednokrotnego u¿ytku, uniwersalne
- Szeroko¶æ ostrza tn±cego 36,2 mm.
- Konstrukcja ostrza wyklucza jakiekolwiek uszkodzenie skóry
- ostrze tn±ce znajduje siê na górze i nie ma kontaktu ze skór± pacjenta
- wolne od lateksu i ftalanów
- ³atwe zak³adanie i zdejmowanie ostrza
- pakowane: 1 szt/blister: 50 blisterów /pude³ko
szt. 250


2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33140000-3

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówieñ bie¿±cych liczony od momentu przyjêcia zamówienia:40,00
Czê¶æ nr: 2
Nazwa: Strzykawki

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

LP NAZWA TOWARU NAZWA HANDLOWA ILO¦Æ OPAK.
1 Strzykawka trzyczê¶ciowa, jednorazowa, sterylna, z poliwêglanu , bezig³owa z koñcówk± Luer Lock Wnêtrzne strzykawki zawieraj±ca silikonow± pow³okê. Strzykawka zawieraj±ca pier¶cieñ zabezpieczaj±cy przed przypadkowym wycofaniem siê t³oka .Uszczelniacz t³oka nie zwieraj±cy lateksu. Sterylizowana tlenkiem etylenu. Rozmiar strzykawki 1 ml, ¶rednica cylindra odpowiadaj±ca ¶rednicy strzykawki 3 ml. Opakowanie 100 sztuk.
5
2 Strzykawka trzyczê¶ciowa 3 ml -wykonana z polipropylenu, wolna od PVC, nie zawiaraj±ca DEHP, centryczne zakoñczenie luer-lock, wysoki kontrast podzia³ki-trwa³e oznaczenie w kolorze czarnym, stopniowanie co 0,1ml, d³ugo¶æ skali na cylindrze odpowiadaj±ca pojemno¶ci nominalnej strzykawki, logo marki strzykawki na cylindrze, sterylne, jednorazowego u¿ytku, sterylizacja radiacyjna lub tlenkiem t, opakowanie max 100 szt.
5
3 Strzykawka trzyczê¶ciowa 5 ml -wykonana z polipropylenu, wolna od PVC, nie zawiaraj±ca DEHP, centryczne zakoñczenie luer-lock, wysoki kontrast podzia³ki-trwa³e oznaczenie w kolorze czarnym, stopniowanie co 0,2ml, d³ugo¶æ skali na cylindrze odpowiadaj±ca pojemno¶ci nominalnej strzykawki, logo marki strzykawki na cylindrze, sterylne, jednorazowego u¿ytku, sterylizacja radiacyjna lub tlenkiem etylenu, opakowanie max 100 szt.
30
4 Strzykawka trzyczê¶ciowa 10 ml – wykonana z polipropylenu, wolna od PVC, nie zawieraj±ca DEHP, wysoki kontrast podzia³ki-trwa³e oznaczenie w kolorze czarnym, stopniowanie co 0,2ml, centryczne zakoñczenie luer-lock , Strzykawka zakoñczona sto¿kowo, owalny o¿ebrowany ko³nierz komory, blokada t³oka zapobiegaj±ca niekontrolowanemu wysuniêciu siê z komory, t³ok z podwójnym gumowym uszczelnieniem wykonanym z syntetycznego materia³u pozbawionego latexu. Opakowania po 100szt. 20
5 Strzykawka trzyczê¶ciowa 20 ml – wykonana z polipropylenu, wolna od PVC, nie zawieraj±ca DEHP, wysoki kontrast podzia³ki-trwa³e oznaczenie w kolorze czarnym, stopniowanie co 1ml, centryczne zakoñczenie luer-lock Strzykawka zakoñczona sto¿kowo. Wysoko¶æ samego sto¿ka w gumowym elemencie t³oka od postawy min 3mm owalny o¿ebrowany ko³nierz komory, blokada t³oka zapobiegaj±ca niekontrolowanemu wysuniêciu siê z komory, t³ok z podwójnym gumowym uszczelnieniem wykonanym z syntetycznego materia³u pozbawionego latexu, logo lub nazwa producenta na cylindrze . Opakowania po 120szt. 40
6 Strzykawka trzyczê¶ciowa 30 ml – wykonana z polipropylenu, wolna od PVC, nie zawieraj±ca DEHP, wysoki kontrast podzia³ki-trwa³e oznaczenie w kolorze czarnym, stopniowanie co 1ml, centryczne zakoñczenie luer-lock . Strzykawka zakoñczona sto¿kowo. Wysoko¶æ samego sto¿ka w gumowym elemencie t³oka od postawy min 4mm owalny o¿ebrowany ko³nierz komory, blokada t³oka zapobiegaj±ca niekontrolowanemu wysuniêciu siê z komory, t³ok z podwójnym gumowym uszczelnieniem wykonanym z syntetycznego materia³u pozbawionego latexu, logo lub nazwa producenta na cylindrze . Opakowania po 60szt. 40
7 Strzykawka trzyczê¶ciowa 50 ml – wykonana z polipropylenu, wolna od PVC, nie zawieraj±ca DEHP, z rozszerzon± skala do 60 ml. Dok³adno¶æ skali co 1ml do koñca rozszerzonej skali. Strzykawka zakoñczona sto¿kowo. Wysoko¶æ samego sto¿ka w gumowym elemencie t³oka od postawy min 5mm wysoki kontrast podzia³ki-trwa³e oznaczenie w kolorze czarnym, stopniowanie co 1ml, centryczne zakoñczenie luer-lock , owalny o¿ebrowany ko³nierz komory, blokada t³oka zapobiegaj±ca niekontrolowanemu wysuniêciu siê z komory, t³ok z podwójnym gumowym uszczelnieniem wykonanym z syntetycznego materia³u pozbawionego latexu, logo lub nazwa producenta na cylindrze . Opakowania po 60szt. 90


2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33140000-3

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówieñ bie¿±cych liczony od momentu przyjêcia zamówienia:40,00

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.