eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuckModernizacja zejść na plażę-schody nr 2.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-28

Ogłoszenie nr 76057 - 2017 z dnia 2017-04-28 r.

Puck: Modernizacja zejść na plażę-schody nr 2.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 57756-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Puck, krajowy numer identyfikacyjny 191675439, ul. ul. 1 Maja  13, 84-100   Puck, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 58 6730500, 6730534, faks 586 730 533, e-mail przetargi@miasto.puck.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja zejść na plażę-schody nr 2.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RGKiM.271.9.2017.WK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka istniejących i budowa nowych schodów terenowych przy plaży miejskiej w Pucku oraz budowa chodnika. Schody przeznaczone są do pokonania wysokości między ciągiem pieszym (ścieżką rowerową) a terenem plaży. Szczegółowy zakres zadania: - budowa dojście do schodów z istniejącego chodnika w parku F. Nowowiejskiego, - utwardzenie terenu przed schodami z ażurowej płyty betonowej od strony plaży, - rozbiórka schodów stalowych, - budowa nowych trzybiegowych schodów żelbetowych na plażę z podjazdem dla wózków dziecięcych i rowerów z balustradami (nawierzchnia stopnic i spoczników z kostki betonowej o gr 8cm). 2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik do SIWZ oraz przedmiarach robót jako materiale pomocniczym. Uwaga! Przedmiary robót mają charakter pomocniczy w stosunku do projektów i specyfikacji technicznej i służą Wykonawcy do właściwego skalkulowania ceny swojej oferty. Zamawiający rozliczy się z wykonawcą ryczałtem. Wszędzie tam, gdzie przy opisie przedmiotu zamówienia lub w dokumentacji powołane są normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), postanowienia te należy traktować jako przykładowe, a Wykonawca ma każdorazowo prawo zastosowania rozwiązania równoważnego z zastrzeżeniem, iż zaproponowane rozwiązania równoważne muszą spełniać co najmniej założenia projektowe. 3. Wykonawca, który wygra przetarg przed podpisaniem umowy zobowiązuje się dołączyć kosztorys ofertowy w formie uproszczonej, który musi zawierać: liczbę porządkową pozycji, podstawę wyceny, ilości, tabelę elementów scalonych oraz zbiorcze zestawienie robocizny, materiałów i sprzętu. 4. Na wykonane roboty budowlane okres gwarancji wynosi minimum 36 miesięcy od dnia odbioru przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego. 5. Całość robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą SIWZ warunkach. 6. Zobowiązuje się Wykonawcę do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnych z kryteriami technicznymi w PN i aprobatach technicznych. 7. Zamawiajacy stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę (w tym dalszego Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę min. 2 osoby wykonujące bezpośrednie czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r kodeks pracy (Dz. U. z 2014r. , poz. 1502 z późn. zm.). 8. Osoby zostaną wymienione w wykazie pracowników przedstawionym Zamawiającemu przed zawarciem umowy, który będzie stanowił załącznik do umowy na realizację zamówienia. 9. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 10 były pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym dalszego podwykonawcy). 10. Zatrudnienie wskazanych osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania prac określonych w § 2 umowy. 11. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania osób, o których mowa w ust. 7. 12. Wraz z wykazem, o którym mowa w ust. 8, przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z osobami świadczącymi roboty w ramach niniejszej umowy. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 13. Dodatkowo w trakcie realizacji zamówienia, na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 5 dni roboczych udokumentować fakt zatrudniania osób, o których mowa w ust. 7. 14. Jeżeli z przyczyn o charakterze obiektywnym osoby wymienione w wykazie osób, o którym mowa w ust. 10 nie będą w stanie wykonywać niniejszego zamówienia, Wykonawca w ramach zastępstwa i po uprzednim pisemnym powiadomieniu Zamawiającego i udokumentowaniu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, będzie uprawniony do powierzenia wykonywania prac innym osobom na zasadach określonych w SIWZ. 15. Nie przedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z osobami, o których mowa w ust. 10 traktowane będzie jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. 16. Za niedopełnienie wymogu zatrudniania osób wykonujących wskazane w ust. 7 czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania pracowników świadczących dane prace na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) za każdego pracownika nie zatrudnionego na podstawie umowy o pracę i wykonującego prace, o których mowa w ust. 10 oraz liczby miesięcy w okresie realizacji umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45236290-9
Dodatkowe kody CPV: 45220000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT57998.01
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
P.U.U. KSK COLOSEUM KATARZYNA KIEDROWSKA ,  ,  ul. Uczniowska 10,  84-242,  Kębłowo,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 67379.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 67379.50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 67379.50
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.