Ogłoszenie z dnia 2012-03-12
Bełżyce: Dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Bełżycach
Numer ogłoszenia: 76068 - 2012; data zamieszczenia: 12.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bełżyce, ul. Lubelska 3, 24-200 Bełżyce, woj. lubelskie, tel. 081 5172728, faks 081 5172506.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Bełżycach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (rozumiana jako zakup/transport/rozładunek) artykułów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Bełżycach. Przedmiot zamówienia został wyszczególniony w Załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający wymaga dostawy zamówionego towaru do siedziby Urzędu Miejskiego w Bełżycach wraz z rozładunkiem we wskazanym miejscu. Realizacja zapotrzebowania będzie odbywała się sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego. Ilość poszczególnych artykułów będzie określana każdorazowo na zamówieniu przesyłanym na piśmie, z terminem realizacji zamówienia nie dłuższym niż 3 dni po dniu złożenia zapotrzebowania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych towarów jednak wartość ilości towarów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości zamawianych w trakcie realizacji umowy towarów jednego asortymentu oraz do zmniejszenia ilości innego asortymentu. Powyższe zmiany nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych oraz przekroczenia wartości umowy (brutto). Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym. Wszystkie rzeczy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, bez elementów wcześniej używanych, czy modyfikowanych. Kaseta z tonerem musi posiadać zabezpieczenie uniemożliwiające wysypanie proszku tonera podczas transportu czy magazynowania. Wszystkie produkty muszą być dostarczone w zewnętrznych oryginalnych opakowaniach z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta, z naniesionym na opakowaniu opisem identyfikującym produkt oraz oznaczone logo (znak firmowy producenta) i nazwą producenta. Dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego. Ponadto w dniu odbioru wykonawca jest zobowiązany przekazać zamawiającemu instrukcje obsługi w języku polskim, karty gwarancyjne, świadectwa jakości producenta (jeśli artykułu takie posiadają) oraz zobowiązanie do usunięcia wadliwych z winy wykonawcy towarów w ciągu 3 dni od daty zgłoszenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu zamówionych materiałów na koszt Dostawcy w przypadku stwierdzenia niezgodności z umową. Ilekroć Zamawiający wskazał w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 2 do SIWZ) znak towarowy i/lub patent, i/lub pochodzenie to wskazaniu temu towarzyszą niodłącznie wyrazy lub równoważne..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 22.60.00.00 - Tusz .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "ANNEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "ANNEX" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo ANNEX Sp. z o.o., ul. Rynek 10, Annopol, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67479,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54261,60
Oferta z najniższą ceną: 54261,60 / Oferta z najwyższą ceną: 90320,46
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przetarg został przeprowadzony w trybie zapytania o cenę ponieważ przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest niższa od kwoty progu unijnego. Zgodnie z art. 70 ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późniejszymi zmianami)
INNE PRZETARGI BEŁŻYCE
- "Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach - II"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2218L dr. kraj. nr 19 - Wola Niemiecka - Dys w zakresie budowy chodnika - Etap II
więcej: przetargi BEŁŻYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych i papieru dla LODR w Końskowoli
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "PRZEDSZKOLE RÓWNYCH SZANS - WYSOKA JAKOŚĆ EDUKACJI W PRZEDSZKOLU "MIŚ USZATEK" W OSTROROGU" (III)
- Dostawa i montaż wyposaż. wnętrz Klubu Malucha w Andrychowie w ramach zad.: "Utworz.50 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej inst. klubu dziec. pod adr.: ul. Metalowców 6 w Andrychowie"
- DOSTAWA MATERIAŁÓW PIŚMIENNICZO-BIUROWYCH, URZĄDZEŃ BIUROWYCH, KALENDARZY I TERMINARZY NA 2026 ROK
- Dostawa artykułów i akcesoriów biurowych dla 22 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 22.BLT
- Sukcesywne dostawy tuszy i tonerów oraz pozostałych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.