eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćPrzebudowa mostu przez rzekę Łabuńkę w ciągu drogi powiatowej nr 3145L Tarzymiechy - Stary Zamość - Białobrzegi w m. Białobrzegi w km 10+708

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-02

Zamość: Przebudowa mostu przez rzekę Łabuńkę w ciągu drogi powiatowej nr 3145L Tarzymiechy - Stary Zamość - Białobrzegi w m. Białobrzegi w km 10+708
Numer ogłoszenia: 76069 - 2010; data zamieszczenia: 02.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Szczebrzeska 69, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6396332, faks 0846396332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdp_zamosc@pro.onet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa mostu przez rzekę Łabuńkę w ciągu drogi powiatowej nr 3145L Tarzymiechy - Stary Zamość - Białobrzegi w m. Białobrzegi w km 10+708.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty drogowe: 1.roboty przygotowawcze: - roboty rozbiórkowe 2.roboty ziemne - wykopy - nasypy 3.podbudowa - podbudowa z kruszywa łamanego - podbudowa z betonu asfaltowego 4.nawierzchnia - w-wa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 5 cm. - w-wa ścieralna z betonu asfaltowego gr.4 cm - chodnik 5.elementy ulic - krawężniki betonowe - chodnik z kostki brukowej - obrzeża betonowe Roboty mostowe: 1. korpusy podpór - przyczółki żelbetowe - naprawa powierzchni betonowych podpór zaprawami typu PCC - naprawa powierzchni betonowych podpór metodą torkretowania - likwidacja rys pęknięć podpory betonowej metodą iniekcji średniociśnieniowej - rozbiórka podpory betonowej 2. ustroje nośne - ustrój nośny z belek prefabrykowanych - chodnik betonowy - opaska - kapy betonowe z prefabrykowaną deską gzymsową - wykonanie wzmocnienia płyty pomostu - lokalne naprawy powierzchni betonu przęseł zaprawami typu PCC - rozbiórka pomostu betonowego 3. urządzenia dylatacyjne - elastyczne przykrycia dylatacyjne 4. odwodnienie - sączki dla odwodnienia izolacji - dreny dla odwodnienia izolacji 5. hydroizolacja - izolacje powłokowe - izolacja z papy zgrzewalnej - układana na powierzchniach betonowych - rozbiórka warstwy izolacji bitumicznej 6. wyposażenie mostu - balustrady na obiektach mostowych - krawężniki kamienne - rozbiórka krawężników - rozbiórka poręczy stalowych 7. roboty przyobiektowe - stożki przyczółków - płyty przejściowe - umocnienie skarp stożków przyczółkowych 8. odwodnienie korpusu drogowego - nawierzchnia chodnika z żywic syntetycznych - rozbiórka nawierzchni chodników z asfaltu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego do 50 % wartości zamówienia podstawowego, zakres jak w zamówieniu podstawowym.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów 45.22.11.10 - Roboty budowlane w zakresie mostów 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych 45.22.11.19 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium nie później niż do dnia 19.04.2010r. godz. 9:45 w wys. 3000,00 (trzy tysiące zł. )

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Wykonawca składa następujące dokumenty: - aktualny odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, składa następujące dokumenty: - wykaz co najmniej dwóch robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (2005-2009) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - załącznik Nr 4 do niniejszej Instrukcji . W załączonych referencjach należy potwierdzić wykonanie co najmniej dwóch zadań w żądanej technologii określonej w ofercie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca robót. Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Referencje jako członka konsorcjum przy realizacji danego zadania będą traktowane jako własne - co do zakresu i wartości - jeżeli udowodni , że przynajmniej 50% robót wykonał we własnym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznych składa następujące dokumenty: - Wykonawca ma posiadać lub mieć zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem lub w inny sposób) do niżej podanych w pełni sprawnych jednostek podstawowego sprzętu: 1.Koparka podsiębierna - 1szt.;2. Walec statyczny samojezdny 10 t - 1 szt.;3.Walec statyczny samojezdny ogumiony - 1 szt.; 4.Walec wibracyjny samojezdny - 1 szt.;5. Ubijak spalinowy - 1 szt.; 6.Samochód samowyładowczy 5 t - 1 szt.; 7.Samochód samowyładowczy 10 t ÷ 15 t - 1 szt.; 8. Rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt; 9. Stacjonarna wytwórnia mas bitumicznych o mieszaniu cyklicznym, powinna zapewniać warunki ochrony środowiska i produkcję nie mniejszą niż 20 ton/h 1) - 1 szt.; 10. Pompa do betonowania na żurawiu - 1 szt.; 11. Spawarka elektryczna wirująca 500A - 1 szt; 11. Żuraw samochodowy do 12 t - 1 szt. Oferent może także wymienić alternatywny, porównywalny technicznie sprzęt proponowany przez siebie dla danych robót, dołączając uzasadnienie swoich propozycji. Jeżeli Wykonawca nie dysponuje wytwórnią mas bitumicznych, Zamawiający dopuszcza zakup mieszanki mineralno-asfaltowej. Wytwórnia mas bitumicznych, z której będzie dostarczana mieszanka (również zakupiona) powinna być zlokalizowana w odległości nie większej niż 45 km od miejsca wbudowania, przy czym dopuszcza się większą odległość od miejsca wbudowania pod warunkiem jednak, że czas liczony od chwili zakończenia załadunku samochodu na wytwórni do chwili rozpoczęcia wbudowywania mieszanki nie przekracza 2 (dwóch) godzin z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury wbudowania oraz cech jakościowych mieszanki. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia składa następujące dokumenty: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, posiadający wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia w danej specjalizacji do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w celu obsadzania niżej podanych stanowisk. Wykonawca poda informacje dotyczące kandydata na każde stanowisko. Pod względem doświadczenia każdy z kandydatów powinien spełniać niżej podane wymagania: 1. Kierownik robót, całkowite doświadczenie 3 lata, jako kierownik podobnych robót 2 lata 2. Majster robót, całkowite doświadczenie 2 lata - wykaz narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o sposobie dysponowania tymi zasobami; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i art. 24 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik Nr 1 do niniejszej Instrukcji. 2. Jeżeli Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. Jeżeli Wykonawca zamierza podzlecić roboty, to Podwykonawca musi być wskazany w ofercie - załącznik Nr 5 do SIWZ należy przedstawić jego doświadczenie. Na podstawie art.36 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia , której wykonanie powierzy podwykonawcom. 4. Formularz oferty (na załączonym druku) 5. Kosztorys ofertowy zawierający ceny jednostkowe netto i ceny ofertowe netto elementów rozliczeniowych (wypełniony ściśle wg załączonego wzoru w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). 6. Wykaz stawek i narzutów na załączniku B do Kosztorysu Ofertowego 7. Potwierdzenie wniesienia wadium 8. Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej. 9. Podpisany wzór umowy 10. Opracowany przez Wykonawcę harmonogram realizacji robót. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.zamosc.pl; www.bip.zdp.zamosc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg powiatowych w Zamościu ul. Szczebrzeska 69, pokój nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2010 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Dróg powiatowych w Zamościu ul. Szczebrzeska 69, pokój nr 1 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.