Og³oszenie z dnia 2020-12-02
Og³oszenie nr 760743-N-2020 z dnia 2020-12-02 r.
Zakup paliw p³ynnych na potrzeby ZGKiM w roku 2021.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 61 813 41 82
faks: 61 813 41 82
e-mail: sekretariat@steszew.zakladkomunalny.com
www: http://zgkimsteszew.pl/bip/
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZP.260.044.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw p³ynnych rozprowadzanych przez sieæ stacji paliw do pojazdów i urz±dzeñ ZGKiM poprzez sukcesywne tankowanie pojazdów stosownie do potrzeb olej napêdowy, etylina Pb, olej superol CC oraz olej hydrauliczny.
Oferowane paliwa musz± spe³niaæ wymagania zawarte w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 pa¼dziernika 2015r.)., w sprawie wymagañ jako¶ciowych paliw ciek³ych (Dz.U. z 2015 r., poz. 1680 z pó¼n. zm.). Wykonawca gwarantuje, jako¶æ paliw zgodn± z ww. obowi±zuj±cymi normami i przywo³ywanymi przepisami. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do przedstawienia dokumentów i ¶wiadectw jako¶ciowych paliw na ¿±danie Zamawiaj±cego. Wykonawca pokryje do pe³nej wysoko¶ci wszystkie szkody powsta³e w pojazdach Zamawiaj±cego powsta³e z powodu z³ej, jako¶ci oferowanych paliw Wykonawca musi dysponowaæ, przez ca³y okres obowi±zywania umowy, co najmniej jedn± stacj± paliw zlokalizowan± w odleg³o¶ci do 5 km od siedziby Zamawiaj±cego, umo¿liwiaj±c± tankowanie samochodów i urz±dzeñ.
Zakup paliw p³ynnych, dokonywany bêdzie po cenach hurtownych publikowanych przez PKN Orlen na dzieñ wystawienia faktury powiêkszonych o mar¿ê dostawcy oraz obowi±zuj±cy podatek VAT. Wykonawca zobowi±zuje siê do wystawionej faktury za³±czaæ wydruk z cenami hurtowymi PKN Orlen.
Je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana, uchylaæ siê bêdzie od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiaj±cy mo¿e wybraæ ofertê najkorzystniejsz± spo¶ród pozosta³ych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba ¿e zajd± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania, o których mowa w art. 93 ust. 1. Ustawy. Przez uchylenie siê od podpisania umowy, Zamawiaj±cy rozumie miêdzy innymi niepodpisanie umowy w terminie okre¶lonym w zawiadomieniu o wyborze oferty najkorzystniejszej.
Klauzula spo³eczna:
Zamawiaj±cy na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawiê umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U.2020 poz. 1320t.j.)
II.5) G³ówny kod CPV: 09.10.00.00
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w rozdziale 11 ust. 1 pkt. 2 SIWZ.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w rozdziale 11 ust. 1 pkt. 2 SIWZ.
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: a) wykonywanie dostawy o podobnym charakterze, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych, referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
b) Posiadania stacji paliw którymi dysponuje wykonawca w celu wykonania zamówienia, który zawiera minimum jedn± stacj± paliw zlokalizowan± w odleg³o¶ci do 5 km od siedziby Zamawiaj±cego: ul. Mosiñska 15, Stêszew. Odleg³o¶æ ta liczona bêdzie najkrótsz± drog± publiczn±.
c) Posiada aktualn± koncesjê na obrót paliwami p³ynnymi, zgodnie z ustaw± z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 833 z pó¼n.zm.)
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
3.2.Za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
2.1.Wykaz zamówieñ potwierdzaj±cych wykonywanie dostawy o podobnym charakterze, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych, referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert- wzór druku za³. Nr 4 do SIWZ
2.2.Wykaz stacji paliw którymi dysponuje wykonawca w celu wykonania zamówienia, który zawiera minimum jedn± stacj± paliw zlokalizowan± w odleg³o¶ci do 5 km od siedziby Zamawiaj±cego: ul. Mosiñska 15, Stêszew. Odleg³o¶æ ta liczona bêdzie najkrótsz± drog± publiczn±.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Wysoko¶æ mar¿y: | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): brak danych
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1 . Zamawiaj±cy przewiduje zmiany postanowieñ umowy, w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty, z zastrze¿eniem, ¿e zmiana umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie za zgod± obydwu stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci, je¿eli s³u¿yæ bêdzie nale¿ytemu wykonaniu umowy.
2. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy. W szczególno¶ci postanowienia umowy mog± ulec zmianie w nastêpuj±cym zakresie oraz na nastêpuj±cych warunkach:
1) zmiany dotycz± realizacji dodatkowych dostaw, us³ug lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjêtych zamówieniem podstawowym, o ile sta³y siê niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki:
a) zmiana wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci sprzêtu, us³ug lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego
b) zmiana wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów dla Zamawiaj±cego
c) warto¶æ ka¿dej kolejnej zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej
2) zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki:
a) konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ;
b) warto¶æ zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej;
3) wykonawcê, któremu Zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia, ma zast±piæ nowy wykonawca w wyniku po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy;
4) ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza ni¿ kwoty okre¶lone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówieñ na us³ugi lub dostawy albo, w przypadku zamówieñ na roboty budowlane – jest mniejsza od 15% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie;
3. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy. W szczególno¶ci postanowienia umowy mog± ulec zmianie w nastêpuj±cym zakresie oraz na nastêpuj±cych warunkach:
1) zmiana wykonawcy realizacji zamówienia publicznego w przypadku gdy wykonawca z którym zosta³a zawarta umowa wyka¿e i wyja¶ni, ¿e nie jest w stanie zrealizowaæ zamówienia zgodnie z umow±. Umowa mo¿e byæ wtedy zawarta z innym wykonawc± na tych samych warunkach. Nowy wykonawca musi wykazaæ spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz kryteriów oceny ofert okre¶lonych w og³oszeniu o zamówieniu lub SIWZ w zakresie nie mniejszym ni¿ dotychczasowych wykonawca. Nowy wykonawca musi tak¿e wykazaæ brak podstaw do wykluczenia w zakresie okre¶lonym w og³oszeniu o zamówieniu lub w SIWZ. Nowy wykonawca odpowiada solidarnie z dotychczasowym wykonawc± za zakres umowy dotychczas zrealizowany;
2) zmiana terminu wykonania zamówienia w nastêpuj±cych przypadkach:
a) wyst±pienia zdarzeñ losowych (kataklizmy lub inne czynniki zewnêtrzne, niemo¿liwe do przewidzenia wydarzenia, którym nie mo¿na zapobiec) i atmosferycznych, które bêd± mia³y wp³yw na tre¶æ zawartej umowy i termin realizacji us³ug;
b) w przypadku zmiany przepisów powoduj±cych konieczno¶æ zastosowania innych rozwi±zañ ni¿ zak³adano w opisie przedmiotu zamówienia;
c) zmiany przepisów powoduj±cych konieczno¶æ uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucaj±;
d) gdy w³a¶ciwe organy administracji publicznej i instytucje uzgadniaj±ce nie wyda³y wymaganych decyzji administracyjnych lub uzgodnieñ w ustawowym terminie, a w przypadku zarz±dzaj±cych mediami w terminie 2 miesiêcy, a tak¿e w przypadku zmiany uzgodnienia, b±d¼ wniesienia po wydaniu tych decyzji lub uzgodnieñ dodatkowych wymogów skutkuj±cego konieczno¶ci± dokonania zmian lub uzupe³nieñ w projekcie;
e) konieczno¶ci dokonania korekt w zatwierdzonym przez Zamawiaj±cego rozwi±zaniu projektowym, a wynikaj±cych ze zmiany stanowiska Zamawiaj±cego lub stanowiska instytucji uzgadniaj±cych (opiniuj±cych);
3) zmiany w zakresie p³atno¶ci i wynagrodzenia - zmiany terminów p³atno¶ci wynikaj±ce z wszelkich uzasadnionych (koniecznych) zmian wprowadzanych do umowy;
a) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy;
b) zmiana obowi±zuj±cej stawki VAT - warto¶æ nale¿nego wynagrodzenia zostanie skorygowana o warto¶æ nale¿nego podatku poprzez dodanie do warto¶ci netto warto¶ci nale¿nego podatku VAT, zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami prawa;
4) inne przyczyny zewnêtrzne niezale¿ne od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy, skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± prowadzenia dzia³añ w celu wykonania umowy, które Zamawiaj±cy uzna za uzasadniaj±ce zmianê terminu.
5) pozosta³e okoliczno¶ci powoduj±ce mo¿liwo¶æ zmiany umowy:
a) rezygnacja przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie spe³nione ¶wiadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniós³ w zwi±zku z wynikaj±cymi z umowy planowanymi ¶wiadczeniami;
b) zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotycz±ca podmiotu wskazanego w ofercie, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówieñ publicznych , w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia.
c) zmiana sposobu spe³nienia ¶wiadczenia wskutek zmian technologicznych, w szczególno¶ci: pojawienie siê na rynku sprzêtu / urz±dzeñ nowszej generacji, o parametrach korzystniejszych dla Zamawiaj±cego
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 11.12.2020, godzina: 10:00
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): brak danych
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: brak danych
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI STÊSZEW
- Remont pokrycia dachowego budynku "B" Przedszkola w Stêszewie
- Czê¶æ 1: Budowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody w Stêszewie Czê¶æ 2: Budowa sieci wodoci±gowej w miejscowo¶ci Stêszew
- Budowa stacji uzdatniania wody wraz z ujêciem wody dla terenów aktywizacji gospodarczej w Strykowie - Etap II
wiêcej: przetargi STÊSZEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw ciek³ych do zbiorników przeno¶nych oraz pojazdów s³u¿bowych
- Dostawa paliw do pojazdów i urz±dzeñ eksploatowanych
- Dostawa paliw do pojazdów i maszyn dla potrzeb SP ZOZ w Brzesku
- Bezgotówkowa dostawa paliw p³ynnych do samochodów u¿ytkowanych przez Powiatow± Stacjê Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
- Dostawa paliwa.
- Dostawa produktów i paliwa z ropy naftowej.
wiêcej: Paliwa »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.