Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-12-02
Og³oszenie nr 760893-N-2020 z dnia 2020-12-02 r.
Zakup i dostawa oleju opa³owego do kot³owni Publicznej Szko³y Podstawowej nr 1 w Przysusze
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 0-48 675 22 15,
e-mail: psp1@gminaprzysucha.pl,
www: sp1przysucha.home.pl
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Tak, sp1przysucha.home.pl oraz bip.gminaprzysucha.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, sp1przysucha.home.pl oraz bip.gminaprzysucha.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Forma pisemna
Adres: Publiczna Szko³a Podstawowa nr 1 w Przysusze ul. Krakowska 76 26-400 Przysucha, pok. Nr 105 (kancelaria).
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZP – 1/O/2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
3.1. Nazwa zamówienia:
Zakup i dostawa oleju opa³owego do kot³owni Publicznej Szko³y Podstawowej nr 1 w Przysusze
3.2. Przedmiotem zamówienia - jest zakup z dostaw± oleju opa³owego lekkiego o parametrach odpowiadaj±cego normom:
- zawarto¶æ siarki – max 0,1
- temperatura zap³onu - min. 56oC
- gêsto¶æ – nie wy¿sza ni¿ 860 kg/m3
- szacunkowa ilo¶æ zakupu 53 000 l
- dostawa oleju wed³ug zadysponowanych ilo¶ci, o jako¶ci potwierdzonej stosownym certyfikatem wystawionym przez producenta lub uprawnion± jednostkê do³±czonym do ka¿dej dostawy,
- zabezpieczenie przez dostawcê ci±g³o¶ci dostaw oleju, bez wzglêdu na warunki atmosferyczne i rynkowe, itp. (utrzymywanie przez Dostawcê 30 dniowych zapasów paliwa dla Zamawiaj±cego przewidzianych przepisami prawa dla „przedsiêbiorstw energetycznych” w magazynie w³asnym,
- dostawa objêta przedmiotem zamówienia musi byæ zgodna z obowi±zuj±cymi przepisami za³adunku, transportu paliw oraz warunkami zawartymi w niniejszych warunkach.
3.2.1. Dostawa sukcesywna wg telefonicznych dyspozycji Zamawiaj±cego sk³adanych na 3 dni przed wymaganym terminem dostawy, samochodem loco do:
- kot³owni Publicznej Szko³y Podstawowej nr 1 w Przysusze ul. Krakowska 76; 26-400 Przysucha (szacunkowo 53 000 litrów)
3.2.2. Dostawca musi posiadaæ koncesje wymagane na podjêcie dzia³alno¶ci w zakresie objêtym zamówieniem.
3.3. Ceny za produkty pobrane przez zamawiaj±cego bêd± naliczane wg cen obowi±zuj±cych w dniu zakupu u producenta PKN ORLEN pomniejszone o upust cenowy udzielony zamawiaj±cemu w przetargu.
Podana warto¶æ oferty, musi obejmowaæ wszystkie koszty z uwzglêdnieniem podatku od towarów i us³ug VAT, innych op³at i podatków, op³at celnych, kosztów pierwotnej legalizacji, kosztów opakowania oraz ewentualnych upustów i rabatów. Ceny nale¿y podaæ w z³otych polskich w postaci cyfrowej i s³ownej. Wszelkie rozliczenia finansowe miêdzy zamawiaj±cym a dostawc± bêd± prowadzone wy³±cznie w z³otych polskich w zaokr±gleniu do dwóch miejsc po przecinku.
3.4. Przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie z:
3.4.1. Specyfikacj± Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ);
3.4.2. Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówieñ Publicznych (j. t. z 2019 r., poz. 1843).
3.4.3. Zasadami okre¶lonymi w koncesjach.
3.4.4 . Postanowieniami Umowy bêd±cej za³±cznikiem do SIWZ.
3.5. Nomenklatura wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ CPV.
Przedmiot zamówienia jest zgodny z Nomenklatur± wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV), to jest:
G³ówny przedmiot zamówienia (CPV) :
09 13 51 00 – 5 Olej opa³owy
3.6. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia
- kot³ownia Publicznej Szko³y Podstawowej nr 1 w Przysusze ul. Krakowska 76; 26-400 Przysucha (min. 53 000 l)
3.7. Termin wykonania zamówienia.
3.7.1 Termin wykonania zamówienia: od daty podpisania umowy do 31.12.2021 r.
Uwaga: W przypadku zmiany systemu ogrzewania Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do rozwi±zania umowy za miesiêcznym wypowiedzeniem i niewykorzystania zamówionej ilo¶ci oleju.
II.5) G³ówny kod CPV: 09.13.51.00
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakoñczenia: 31.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna spe³nienie tego warunku w oparciu o tre¶æ o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu z³o¿onego zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SIWZ oraz przed³o¿y:
- za¶wiadczenie, ¿e posiada zarejestrowan± dzia³alno¶æ gospodarcz±,
- obowi±zuj±ce koncesje wymagane na podjêcie dzia³alno¶ci w zakresie objêtym zamówieniem.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie, uzna spe³nienie tego warunku w oparciu o tre¶æ z³o¿onego o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu. Za³±cznik nr 2 do SIWZ.
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna spe³nienie tego warunku poprzez wykazanie przez Wykonawcê, w za³±czonym wykazie wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± odpowiadaj±c± swoim rodzajem i warto¶ci± dostawom stanowi±cym przedmiot zamówienia. Zamawiaj±cy uzna spe³nienie warunku dostawy polegaj±ce na dostawie oleju opa³owego, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000 z³otych ka¿da, z podaniem warto¶ci oraz daty i miejsca ich wykonywania. Wykonane dostawy musz± byæ poparte dokumentami potwierdzaj±cymi, ¿e zosta³y wykonane nale¿ycie.
Wykaz wykonanych dostaw nale¿y sporz±dziæ zgodnie ze wzorem za³±cznika nr 8 do SIWZ. W wykazie nale¿y zaznaczyæ dostawy na potwierdzenie spe³nienia warunku posiadania zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Do wykazu nale¿y do³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykazane w za³±czonym wykazie dostawy zosta³y wykonane w sposób nale¿yty.
W przypadku, gdy Zamawiaj±cy jest podmiotem, na rzecz, którego dostawa wskazana w wykazie zosta³a wcze¶niej wykonana Wykonawca nie ma obowi±zku przedstawienia dowodów.
Wykonawca mo¿e polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Tre¶æ zobowi±zania podmiotów trzecich powinna okre¶laæ: kto jest podmiotem przyjmuj±cym zasoby, zakres zobowi±zania podmiotu trzeciego, czego konkretnie dotyczy zobowi±zanie oraz w jaki sposób bêdzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy.
UWAGA!
Zobowi±zanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów winno posiadaæ, stosown± tre¶æ, z której bêdzie wynika³o, ¿e podmiot ten zobowi±za³ siê do udostêpnienia okre¶lonych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia oraz dla swej skuteczno¶ci musi zostaæ z³o¿one przez osobê/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powy¿szym zakresie. Zobowi±zanie z³o¿one przez osobê nieuprawnion± nie dowodzi udostêpnienia zasobu przez podmiot trzeci.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
12.1. W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu
dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³:
12.1.1. Za¶wiadczenie, ¿e posiada zarejestrowan± dzia³alno¶æ gospodarcz± oraz obowi±zuj±ce koncesje wymagane na podjêcie dzia³alno¶ci w zakresie objêtym zamówieniem.
12.1.2. wykazu dostaw, o których mowa w pkt 9.2.3 SIWZ, wykonanych nie wcze¶niej ni¿
w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy dostawy te zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
10.1. o¶wiadczenie dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania – za³±cznik nr 3 do SIWZ,
10.2. o¶wiadczenie dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu – za³±cznik nr 2 do SIWZ,
10.3. w przypadku powo³ywania siê na zasoby innych podmiotów nale¿y przedstawiæ zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu niezbêdnych zasobów – za³±cznik nr 7 do SIWZ.
10.4. w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie o¶wiadczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców ubiegaj±cych siê o zamówienie.
10.5. Pe³nomocnictwo (sk³adaj± Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spó³ka cywilna) o tre¶ci zgodnej z za³±czonym do SIWZ wzorem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin p³atno¶ci: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Sprzedaj±cego, z wyj±tkiem zmian wynikaj±cych z okoliczno¶ci opisanych poni¿ej..
2. Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian:
2.1. danych teleadresowych w przypadku ich wyst±pienia;
2.2. je¶li w okresie obowi±zywania umowy dojdzie do ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT), wówczas Kupuj±cy dokona stosownej zmiany umowy, w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia zwi±zanej bezpo¶rednio z ustawow± zmian± stawki podatku od towarów i us³ug (VAT);
3. Warunki dokonania zmian:
3.1. mo¿e nast±piæ wy³±cznie za zgod± obu stron, wyra¿on± na pi¶mie, pod rygorem niewa¿no¶ci,
4. Strona wystêpuj±ca o zmianê postanowieñ zawartej umowy:
4.1. opisze zaistnia³e okoliczno¶ci,
4.2. uzasadni i udokumentuje zaistnienie powy¿szych okoliczno¶ci,
4.3. wniosek o zmianê postanowieñ zawartej umowy musi byæ sporz±dzony na pi¶mie.
5. Pod rygorem niewa¿no¶ci wszelkie zmiany umowy dokonywane s± na pi¶mie w formie aneksu do niniejszej umowy.
6. Ewentualne spory mog±ce wynikaæ z wykonania niniejszej umowy strony poddadz± pod rozstrzygniêcie s±du w³a¶ciwego dla siedziby Zamawiaj±cego.
7. W sprawach nieuregulowanych umow± maj± zastosowanie odpowiednie przepisy ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Kodeks Cywilny oraz inne przepisy prawne w³a¶ciwe w przedmiocie niniejszej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 10.12.2020, godzina: 11:00
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI PRZYSUCHA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowê sieci kanalizacji sanitarnych na terenie Gminy Przysucha z podzia³em na czê¶ci.
- Dzier¿awa zintegrowanego systemu do automatycznej analizy moczu wraz z dostaw± odczynników, kalibratorów, materia³ów kontrolnych i innych materia³ów niezbêdnych do wykonywania analizy moczu.
- Opracowanie Planu Ogólnego gminy i miasta Przysucha
wiêcej: przetargi PRZYSUCHA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego L-1 do ogrzewania budynków Domu Pomocy Spo³ecznej w Ludzisku
- Sukcesywne dostawy oleju napêdowego grzewczego dla Wojewódzkiego Zespo³u Zak³adów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób P³uc i Rehabilitacji w £odzi
- dostawa: oleju napêdowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opa³owego lekkiego w okresie wrzesieñ 2006 - sierpieñ 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i p³ynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napêdowego, opa³owego oraz olejów silnikowych i przek³adniowych.
- dostawa: materia³ów jednorazowych i drobnego sprzêtu medycznego dla oddzia³u kardiochirurgii, materia³ów jednorazowych i drobnego sprzêtu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzêtu ortopedycznego, materia³ów jedno
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.