Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-02
Ogłoszenie nr 760934-N-2020 z dnia 2020-12-02 r.
-USŁUGI - Świadczenie usługi publicznego transportu zbiorowego w powiatowych przewozach pasażerskich w podziale na dwie części.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 18 26 61 300,
faks: 18 26 61 344
e-mail: przetarg@nowotarski.pl,
www: www.nowotarski.pl/bip/przetargi
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.nowotarski.pl/bip/przetargi
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.nowotarski.pl/bip/przetargi
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: pisemnie
Adres: Starostwo Powiatowe w Nowym Targu ul. Bolesława Wstydliwego 14,34-400 Nowy Targ
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZA.272.46.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia są usługi: Świadczenie usługi publicznego transportu zbiorowego
w powiatowych przewozach pasażerskich.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części:
Część nr 1
1.Świadczenia usługi publicznego transportu zbiorowego w powiatowych przewozach pasażerskich w ramach linii komunikacyjnej Podsarnie – Harkabuz – Bukowina Osiedle – Harkabuz – Raba Wyżna – Rokiciny Podhalańskie – Chabówka – Rabka-Zdrój.
1.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie przewozów o charakterze użyteczności publicznej w transporcie drogowym w powiatowych przewozach pasażerskich na terenie Powiatu Nowotarskiego, w maksymalnej wielkości pracy eksploatacyjnej wynoszącej 27 635,20 wozokilometrów, w ramach linii komunikacyjnej określonej w punkcie 1.
1.2 Podstawę do zawarcia umowy o świadczenie usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego stanowić będzie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1944).
1.3 Wykonanie usługi, o której mowa w punkcie 1.1., nastąpi zgodnie z:
- wymaganymi warunkami technicznymi oraz parametrami techniczno–użytkowymi autobusów, które określa załącznik nr 4 do wzoru umowy, określonego w załączniku do SIWZ;
- charakterystyką usług przewozowych, którą określa załącznik nr 1 do wzoru umowy, określonego w załączniku do SIWZ;
- wymaganiami w zakresie jakości usług przewozowych oraz regulaminem przewozów, które określają załączniki nr 2 i 3 do wzoru umowy, określonego w załączniku do SIWZ.
1.4. Maksymalną wartość zamówienia oszacowano na 75 767,44 PLN.
1.5. Na oszacowaną wartość zamówienia składają się:
- maksymalna wartość wynagrodzenia w wysokości 61 767,44 PLN;
- maksymalna kwota rekompensaty z tytułu utraconych przychodów w związku ze stosowaniem ustawowych uprawnień do ulgowych przejazdów w publicznym transporcie zbiorowym w wysokości 14 000,00 PLN – kwota ta nie stanowi kryterium wyboru oferty.
2. Z tytułu wykonania usługi przysługuje prawo do rekompensaty z tytułu poniesionych kosztów w związku ze świadczeniem przedmiotowej usługi w kwocie nie wyższej niż 2,2351 PLN za jeden wozokilometr.
Na rekompensatę składają się:
- część obejmująca dopłatę do deficytu wygenerowanego w ramach wykonywania przedmiotowej usługi w wysokości nie wyższej niż 2,0258 PLN za jeden wozokilometr;
- część obejmująca „rozsądny zysk”, o którym mowa w załączniku do Rozporządzenia (WE) nr 1370/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 23 października 2007 r. dotyczącego usług publicznych w zakresie kolejowego i drogowego transportu pasażerskiego oraz uchylającego rozporządzenia Rady (EWG) nr 1191/69 i (EWG) nr 1107/70 (Dz. Urz. UE L 315 z 3.12.2007, str. 1) w wysokości nie wyższej niż 0,2093 PLN za jeden wozokilometr.
3. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia rzeczowej realizacji usługi Wykonawca:
- będzie dysponował co najmniej 2 (dwoma) autobusami, spełniającymi warunki techniczne oraz parametry techniczno–użytkowe, określone w załączniku nr 4 do wzoru umowy.
- będzie dysponował kierowcami (wliczając Wykonawcę osobiście wykonującego przewozy), którzy będą realizowali zadanie.
- uruchomi w przeznaczonych do obsługi linii autobusach system monitorujący GPS, na warunkach i w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
- będzie posiadał zgody właścicieli lub zarządców na korzystanie z przystanków określonych w projektowanym rozkładzie jazdy.
- Wszyscy zatrudnieni przez Wykonawcę lub współpracujący z wykonawcą kierowcy oraz sam Wykonawca, jeżeli osobiście wykonuje przewozy, w okresie wykonywania usługi spełniają wymogi dotyczące uprawnień do kierowania pojazdami, do których kierowania wymagane jest prawo jazdy kategorii D oraz kwalifikacji zawodowych w zakresie kategorii D prawa jazdy, określone
w rozdziale 7a ustawy o transporcie drogowym.
Część nr 2
1. Świadczenia usługi publicznego transportu zbiorowego w powiatowych przewozach pasażerskich w ramach linii komunikacyjnej Szczawnica – Krościenko nad Dunajcem – Tylmanowa – Ochotnica Dolna – Ochotnica Górna – Knurów – Harklowa – Łopuszna – Ostrowsko – Waksmund – Nowy Targ.
1.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie przewozów o charakterze użyteczności publicznej w transporcie drogowym w powiatowych przewozach pasażerskich na terenie Powiatu Nowotarskiego, w maksymalnej wielkości pracy eksploatacyjnej wynoszącej 133 449,40 wozokilometrów, w ramach linii komunikacyjnej określonej w punkcie 1.
1.2 Podstawę do zawarcia umowy o świadczenie usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego stanowić będzie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1944).
1.3 Wykonanie usługi, o której mowa w punkcie 1.1., nastąpi zgodnie z:
- wymaganymi warunkami technicznymi oraz parametrami techniczno–użytkowymi autobusów, które określa załącznik nr 4 do wzoru umowy, określonego w załączniku do SIWZ;
- charakterystyką usług przewozowych, którą określa załącznik nr 1 do wzoru umowy, określonego w załączniku do SIWZ;
- wymaganiami w zakresie jakości usług przewozowych oraz regulaminem przewozów, które określają załączniki nr 2 i 3 do wzoru umowy, określonego w załączniku do SIWZ.
1.4. Maksymalną wartość zamówienia oszacowano na 277 293,64 PLN.
1.5. Na oszacowaną wartość zamówienia składają się:
- maksymalna wartość wynagrodzenia w wysokości 276 293,64 PLN;
- maksymalna kwota rekompensaty z tytułu utraconych przychodów w związku ze stosowaniem ustawowych uprawnień do ulgowych przejazdów w publicznym transporcie zbiorowym w wysokości 1 000,00 PLN – kwota ta nie stanowi kryterium wyboru oferty.
2. Z tytułu wykonania usługi przysługuje prawo do rekompensaty z tytułu poniesionych kosztów w związku ze świadczeniem przedmiotowej usługi w kwocie nie wyższej niż 2,0704 PLN za jeden wozokilometr.
Na rekompensatę składają się:
- część obejmująca dopłatę do deficytu wygenerowanego w ramach wykonywania przedmiotowej usługi w wysokości nie wyższej niż 1,9495 PLN za jeden wozokilometr;
- część obejmująca „rozsądny zysk”, o którym mowa w załączniku do Rozporządzenia (WE) nr 1370/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 23 października 2007 r. dotyczącego usług publicznych w zakresie kolejowego i drogowego transportu pasażerskiego oraz uchylającego rozporządzenia Rady (EWG) nr 1191/69 i (EWG) nr 1107/70 (Dz. Urz. UE L 315 z 3.12.2007, str. 1) w wysokości nie wyższej niż 0,1209 PLN za jeden wozokilometr.
3. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia rzeczowej realizacji usługi Wykonawca:
- będzie dysponował co najmniej 2 (dwoma) autobusami, spełniającymi warunki techniczne oraz parametry techniczno–użytkowe, określone w załączniku nr 4 do wzoru umowy.
- będzie dysponował kierowcami (wliczając Wykonawcę osobiście wykonującego przewozy), którzy będą realizowali zadanie.
- uruchomi w przeznaczonych do obsługi linii autobusach system monitorujący GPS, na warunkach i w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
- będzie posiadał zgody właścicieli lub zarządców na korzystanie z przystanków określonych w projektowanym rozkładzie jazdy.
- Wszyscy zatrudnieni przez Wykonawcę lub współpracujący z wykonawcą kierowcy oraz sam Wykonawca, jeżeli osobiście wykonuje przewozy, w okresie wykonywania usługi spełniają wymogi dotyczące uprawnień do kierowania pojazdami, do których kierowania wymagane jest prawo jazdy kategorii D oraz kwalifikacji zawodowych w zakresie kategorii D prawa jazdy, określone
w rozdziale 7a ustawy o transporcie drogowym.
II.5) Główny kod CPV: 60.11.20.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie winno być zrealizowane w terminach:
Część nr 1 i 2 - od 1.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Wykonawca winien wykazać, że posiada ważne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób lub ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, lub ważną licencję na wykonywanie międzynarodowego zarobkowego przewozu osób autokarem lub autobusem, lub ważną licencję wspólnotową, wydaną na podstawie art. 4 ust. 1 albo art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 14 listopada 2003 r. o zmianie ustawy o transporcie drogowym (Dz. U. z 2003 r. Nr 211, poz. 2050, z późn. zm.).
Informacje dodatkowe: Określenie warunków udziału w postępowaniu - kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - dotyczy części 1 i części 2
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena- maksymalna wartość "rozsądnego zysku" w odniesieniu do 1 wzkm: | 20,00 |
średnia wieku taboru w momencie rozpoczęcia wykonywania usługi: | 20,00 |
cena - maksymalna wartość dopłaty do deficytu w odniesieniu do 1 wzkm: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne dla stron postanowienia umowy, zgodnie z którymi realizowane będzie niniejsze zamówienie publiczne, zawiera załącznik nr 5 do niniejszej siwz –projekt umowy dla części 1 i 2
2.Zamawiający przewiduje możliwości zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Wszelkie zmiany umowy przewidziane zostały w załączniku nr 5 do SIWZ tj. w projekcie umowy dla części 1 i 2 – w szczególności w § 20 przedmiotowej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 10.12.2020, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: jęyk polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Projekt umowy stanowi załącznik nr 5 do siwz. 2. Zamawiający nie stosuje zagadnień, o których mowa w art. 41 ust. 12-14 ustawy Pzp. 3. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI ustawy Pzp.
8.Wymagania Zamawiającego określone w art. 36 ust. 2 pkt. 8a ustawy Pzp.:
1)Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę
lub podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności:
kierowców pojazdów
2)W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane
w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3)W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody
w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności
w trakcie realizacji zamówienia:
•oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego.
Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności:
-dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie,
-datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób,
-rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
•poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę
i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
•zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne
z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
•poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
4)Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności.
5)W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: 1. Świadczenia usługi publicznego transportu zbiorowego w powiatowych przewozach pasażerskich w ramach linii komunikacyjnej Podsarnie – Harkabuz – Bukowina Osiedle – Harkabuz – Raba Wyżna – Rokiciny Podhalańskie – Chabówka – Rabka-Zdrój.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie przewozów o charakterze użyteczności publicznej w transporcie drogowym w powiatowych przewozach pasażerskich na terenie Powiatu Nowotarskiego, w maksymalnej wielkości pracy eksploatacyjnej wynoszącej 27 635,20 wozokilometrów, w ramach linii komunikacyjnej określonej w punkcie 1.
1.2 Podstawę do zawarcia umowy o świadczenie usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego stanowić będzie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1944).
1.3 Wykonanie usługi, o której mowa w punkcie 1.1., nastąpi zgodnie z:
- wymaganymi warunkami technicznymi oraz parametrami techniczno–użytkowymi autobusów, które określa załącznik nr 4 do wzoru umowy, określonego w załączniku do SIWZ;
- charakterystyką usług przewozowych, którą określa załącznik nr 1 do wzoru umowy, określonego w załączniku do SIWZ;
- wymaganiami w zakresie jakości usług przewozowych oraz regulaminem przewozów, które określają załączniki nr 2 i 3 do wzoru umowy, określonego w załączniku do SIWZ.
1.4. Maksymalną wartość zamówienia oszacowano na 75 767,44 PLN.
1.5. Na oszacowaną wartość zamówienia składają się:
- maksymalna wartość wynagrodzenia w wysokości 61 767,44 PLN;
- maksymalna kwota rekompensaty z tytułu utraconych przychodów w związku ze stosowaniem ustawowych uprawnień do ulgowych przejazdów w publicznym transporcie zbiorowym w wysokości 14 000,00 PLN – kwota ta nie stanowi kryterium wyboru oferty.
2. Z tytułu wykonania usługi przysługuje prawo do rekompensaty z tytułu poniesionych kosztów w związku ze świadczeniem przedmiotowej usługi w kwocie nie wyższej niż 2,2351 PLN za jeden wozokilometr.
Na rekompensatę składają się:
- część obejmująca dopłatę do deficytu wygenerowanego w ramach wykonywania przedmiotowej usługi w wysokości nie wyższej niż 2,0258 PLN za jeden wozokilometr;
- część obejmująca „rozsądny zysk”, o którym mowa w załączniku do Rozporządzenia (WE) nr 1370/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 23 października 2007 r. dotyczącego usług publicznych w zakresie kolejowego i drogowego transportu pasażerskiego oraz uchylającego rozporządzenia Rady (EWG) nr 1191/69 i (EWG) nr 1107/70 (Dz. Urz. UE L 315 z 3.12.2007, str. 1) w wysokości nie wyższej niż 0,2093 PLN za jeden wozokilometr.
3. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia rzeczowej realizacji usługi Wykonawca:
- będzie dysponował co najmniej 2 (dwoma) autobusami, spełniającymi warunki techniczne oraz parametry techniczno–użytkowe, określone w załączniku nr 4 do wzoru umowy.
- będzie dysponował kierowcami (wliczając Wykonawcę osobiście wykonującego przewozy), którzy będą realizowali zadanie.
- uruchomi w przeznaczonych do obsługi linii autobusach system monitorujący GPS, na warunkach i w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
- będzie posiadał zgody właścicieli lub zarządców na korzystanie z przystanków określonych w projektowanym rozkładzie jazdy.
- Wszyscy zatrudnieni przez Wykonawcę lub współpracujący z wykonawcą kierowcy oraz sam Wykonawca, jeżeli osobiście wykonuje przewozy, w okresie wykonywania usługi spełniają wymogi dotyczące uprawnień do kierowania pojazdami, do których kierowania wymagane jest prawo jazdy kategorii D oraz kwalifikacji zawodowych w zakresie kategorii D prawa jazdy, określone
w rozdziale 7a ustawy o transporcie drogowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 75767,44 pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena- maksymalna wartość "rozsądnego zysku" w odniesieniu do 1 wzkm: | 20,00 |
średnia wieku taboru w momencie rozpoczęcia wykonywania usługi: | 20,00 |
cena - maksymalna wartość dopłaty do deficytu w odniesieniu do 1 wzkm: | 60,00 |
Nazwa: Świadczenia usługi publicznego transportu zbiorowego w powiatowych przewozach pasażerskich w ramach linii komunikacyjnej Szczawnica – Krościenko nad Dunajcem – Tylmanowa – Ochotnica Dolna – Ochotnica Górna – Knurów – Harklowa – Łopuszna – Ostrowsko – Waksmund – Nowy Targ.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.1Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie przewozów o charakterze użyteczności publicznej w transporcie drogowym w powiatowych przewozach pasażerskich na terenie Powiatu Nowotarskiego, w maksymalnej wielkości pracy eksploatacyjnej wynoszącej 133 449,40 wozokilometrów, w ramach linii komunikacyjnej określonej w punkcie 1.
1.2Podstawę do zawarcia umowy o świadczenie usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego stanowić będzie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1944).
1.3Wykonanie usługi, o której mowa w punkcie 1.1., nastąpi zgodnie z:
-wymaganymi warunkami technicznymi oraz parametrami techniczno–użytkowymi autobusów, które określa załącznik nr 4 do wzoru umowy, określonego w załączniku do SIWZ;
-charakterystyką usług przewozowych, którą określa załącznik nr 1 do wzoru umowy, określonego w załączniku do SIWZ;
-wymaganiami w zakresie jakości usług przewozowych oraz regulaminem przewozów, które określają załączniki nr 2 i 3 do wzoru umowy, określonego w załączniku do SIWZ.
1.4. Maksymalną wartość zamówienia oszacowano na 277 293,64 PLN.
1.5. Na oszacowaną wartość zamówienia składają się:
-maksymalna wartość wynagrodzenia w wysokości 276 293,64 PLN;
-maksymalna kwota rekompensaty z tytułu utraconych przychodów w związku ze stosowaniem ustawowych uprawnień do ulgowych przejazdów w publicznym transporcie zbiorowym w wysokości 1 000,00 PLN – kwota ta nie stanowi kryterium wyboru oferty.
2. Z tytułu wykonania usługi przysługuje prawo do rekompensaty z tytułu poniesionych kosztów w związku ze świadczeniem przedmiotowej usługi w kwocie nie wyższej niż 2,0704 PLN za jeden wozokilometr.
Na rekompensatę składają się:
- część obejmująca dopłatę do deficytu wygenerowanego w ramach wykonywania przedmiotowej usługi w wysokości nie wyższej niż 1,9495 PLN za jeden wozokilometr;
- część obejmująca „rozsądny zysk”, o którym mowa w załączniku do Rozporządzenia (WE) nr 1370/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 23 października 2007 r. dotyczącego usług publicznych w zakresie kolejowego i drogowego transportu pasażerskiego oraz uchylającego rozporządzenia Rady (EWG) nr 1191/69 i (EWG) nr 1107/70 (Dz. Urz. UE L 315 z 3.12.2007, str. 1) w wysokości nie wyższej niż 0,1209 PLN za jeden wozokilometr.
3. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia rzeczowej realizacji usługi Wykonawca:
- będzie dysponował co najmniej 2 (dwoma) autobusami, spełniającymi warunki techniczne oraz parametry techniczno–użytkowe, określone w załączniku nr 4 do wzoru umowy.
- będzie dysponował kierowcami (wliczając Wykonawcę osobiście wykonującego przewozy), którzy będą realizowali zadanie.
- uruchomi w przeznaczonych do obsługi linii autobusach system monitorujący GPS, na warunkach i w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
- będzie posiadał zgody właścicieli lub zarządców na korzystanie z przystanków określonych w projektowanym rozkładzie jazdy.
- Wszyscy zatrudnieni przez Wykonawcę lub współpracujący z wykonawcą kierowcy oraz sam Wykonawca, jeżeli osobiście wykonuje przewozy, w okresie wykonywania usługi spełniają wymogi dotyczące uprawnień do kierowania pojazdami, do których kierowania wymagane jest prawo jazdy kategorii D oraz kwalifikacji zawodowych w zakresie kategorii D prawa jazdy, określone
w rozdziale 7a ustawy o transporcie drogowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 277293,64 pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena - maksymalna wartość dopłaty do deficytu w odniesieniu do 1 wzkm: | 60,00 |
cena- maksymalna wartość "rozsądnego zysku" w odniesieniu do 1 wzkm: | 20,00 |
średnia wieku taboru w momencie rozpoczęcia wykonywania usługi: | 20,00 |
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Oprogramowanie służącego do -post processingu obrazowania mózgu u chorych na udar niedokrwienny mózgu, oraz oprogramowania do udostępnienia badań obrazowych do konsultacji placówkom zewnętrznym
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) w Nowym Targu w roku 2025
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla jednostki OSP Łopuszna i Krauszów - zapobieganie skutkom powodzi
- Wykonanie i dostawa (sukcesywna) tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu.
- Dostawa oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej dla Zakładu Gospodarczego Zieleni i Rekreacji w Nowym Targu na rok 2025
- Przyjęcie do odzysku lub unieszkodliwienia odpadów z terenów miejskich i administrowanych przez ZGZiR w roku 2025
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Klwów w formie zakupu biletów miesięcznych
- Wykonanie usług przewozu regularnego na linii autobusowej P-1 w ramach lokalnego transportu zbiorowego na terenie Miasta Piastowa
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego w zakresie przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej na terenie Powiatu Sejneńskiego
- Dowozy i odwozy uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Sulików w okresie od 01.01 2025 r. do 31.12.2026 r.
- Świadczenie usługi przewozu regularnego w ramach publicznego transportu zbiorowego na liniach komunikacji w granicach administracyjnych gminy Jedlnia-Letnisko od 01.01.2025r. do 28.02.2025r.
- "Świadczenie usług przewozowych w ramach gminnych przewozów pasażerskich w publicznym transporcie zbiorowym na terenie Gminy Zakliczyn
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.