Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-02
Ogłoszenie nr 760941-N-2020 z dnia 2020-12-02 r.
DOSTAWA ŚRODKÓW CHEMICZNYCH STOSOWANYCH W PROCESIE UZDATNIANIA WODY PRZEZNACZONEJ DO SPOŻYCIA I OCZYSZCZANIA ŚCIEKÓW
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 15 644 68 39,
faks: 15 836 23 57
e-mail: biuro@zgkgorzyce.pl,
www: www.zgkgorzyce.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.bip.zgkgorzyce.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.bip.zgkgorzyce.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie , adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Gorzycach ul.Wrzawska 9, 39-432 Gorzyce
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Oferte należy złożyć w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie
Adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Gorzycach ul.Wrzawska 9, 39-432 Gorzyce
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w okresie od 01.01.2021 do 31.12.2021, sukcesywnie wg zapotrzebowania dostaw związków chemicznych przeznaczonych do procesów technologicznych uzdatniania wody i oczyszczania ścieków.
1. Sukcesywna dostawa związków chemicznych stosowanych w procesie technologicznym uzdatniania wody przeznaczonej do spożycia na potrzeby Stacji Uzdatniania Wody w Gorzycach, z dowozem na plac Zamawiającego
a) nadmanganian potasu, w pojemnikach o wadze do 30 kg
(w ilości szacowanej 1800 kg)
b) podchloryn sodu niestabilizowany wartość aktywnego chloru min. 155 g/l roztwór uwodniony, w pojemnikach o wadze do 35 kg
termin ważności od 7 do 30 dni
zakrętki z odpowietrznikiem z plombą zabezpieczającą
(w ilości szacowanej 34 000 kg)
c) siarczan glinu 17%, 3/8mm granulowany, workowany, worki o wadze 25 kg
(w ilości szacowanej 35 000 kg)
d) w/w środki winny posiadać wymagane przepisami atesty PZH dopuszczające do stosowania w procesach uzdatniania wody przeznaczonej do spożycia, certyfikaty świadczące o jakości dostarczanego środka i karty charakterystyki.
Osoba upoważniona do rozmów w sprawie środków chemicznych stosowanych przy uzdatnianiu wody – Przemysław Świergul Kierownik Stacji Uzdatniania Wody,
tel. 15 644 68 43.
2. Sukcesywna dostawa na potrzeby Oczyszczalni Ścieków
a) flokulanta, polielektrolitu kationowego służącego do odwadniania osadu ściekowego na prasie taśmowej Firmy TECHINOX PBF-950/2, workowany o wadze do 30 kg, z dowozem na plac Zamawiającego
- parametry fizyczne:
• wygląd zewnętrzny – proszek/granulat
• czas przechowywania produktu w temp. 5 – 300C – ok. 12 miesięcy
• czas trwałości roztworu - min. 1 dzień.
• ilość szacowana 500 kg
• flokulant musi posiadać wymagane przepisami certyfikaty świadczące, o jakości dostarczanego środka i karty charakterystyki,
• środek flokujący powinien zostać dobrany na podstawie prób laboratoryjnych przeprowadzonych na Oczyszczalni Ścieków w Gorzycach, w uzgodnionym terminie, na koszt Wykonawcy,
• Wykonawca powinien dokonać doboru flokulanta biorąc pod uwagę przyjęte rozwiązania technologiczne na oczyszczalni i rzeczywistą charakterystykę osadów,
• Wykonawca winien uwzględnić doradztwo w zakresie optymalnego wykorzystania przedmiotowego flokulanta w trakcie trwania umowy, badania laboratoryjne i asystę przy próbach technologicznych,
• flokulant powinien gwarantować łatwe odklejanie się od taśmy odwodnionych osadów i nie powodować zaklejania się porów płótna filtracyjnego,
• osoba upoważniona do rozmów w sprawie doboru środków chemicznych
- Paweł Bartoszek Kierownik Oczyszczalni Ścieków, tel. (15) 644 68 38
b) związku chemicznego do likwidacji odorów na sieci kanalizacji ciśnieniowej
- parametry fizyczne
• gotowy roztwór
• środek nie powodujący korozji
• skuteczny w likwidacji odoru
• substancja łatwa w dozowaniu
• odporny na zamarzanie w okresie zimowym
• ilość szacowana ok. 6000 litrów
3. Miejsce dostawy:
a) Stacja Uzdatniania Wody
39-432 Gorzyce, ul. Odlewników 52
b) Oczyszczalnia Ścieków
39-432 Gorzyce, ul. Odlewników 52.
4. Dostawa na koszt i ryzyko własne Wykonawcy.
5. Opakowania zwrotne muszą spełniać wymogi umowy ADR.
Puste opakowania będą zwracane przy realizacji kolejnych dostaw.
6. Każda partia dostawy winna posiadać świadectwo jakości produktu, instrukcję
bezpieczeństwa transportu drogowego, kartę charakterystyki.
7. Wskazane w ust. 1 i 2 ilości związków chemicznych należy traktować jako szacunkowe.
Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w
czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze od
szacowanych ilości. Prognozowane ilości dostarczanych związków chemicznych mają
jedynie charakter orientacyjny służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie
stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu środków chemicznych w
podanych ilościach. Wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie
wykonania przez Zamawiającego zakupu w przewidywanych ilościach środków
chemicznych.
8. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą sukcesywnie na podstawie zamówień e-mailowych lub telefonicznych składanych przez uprawnionych przedstawicieli Zamawiającego.
9. Dostawca jest zobowiązany dostarczyć zamówiony towar bez zbędnej zwłoki, nie później
niż w terminie określonym w formularzu ofertowym, od chwili złożenia zamówienia, przez
upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
10. Wykonawca przez cały okres realizacji umowy zagwarantuje ciągłość dostaw oraz
wysoką jakość dostarczanych środków chemicznych.
II.5) Główny kod CPV: 24.31.31.23
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesiącach: 12
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków odnośnie powyższego.Dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(zał.2 do SIWZ)
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków odnośnie powyższego.Dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(zał.2 do SIWZ)
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków odnośnie powyższego.Dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(zał.2 do SIWZ)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Nie
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena oferty: | 80,00 |
Termin dostawy: | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Nie
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia, należnego Wykonawcy za zrealizowane dostawy przedmiotu zamówienia, jeżeli nastąpi zmiana ustawowej stawki podatku VAT
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11.12.2020, godzina: 09:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI GORZYCE
- Wykonywanie usługi dozorowania obiektów Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Gorzycach
- Kolonia Fryderyk - przebudowa drogi gminnej odnogi ul. Leśnej
- Przebudowa drogi gminnej nr 100156R Fantazja i drogi wewnętrznej Fantazja w Gorzycach.
- Czyżowice - wymiana pokrycia dachowego wraz z jego dociepleniem
więcej: przetargi GORZYCE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.