Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-02
Ogłoszenie nr 761053-N-2020 z dnia 2020-12-02 r.
Wykonanie zimowego utrzymania dróg kategorii powiatowej na terenie powiatu sokołowskiego w sezonie 2020/2021. Zadanie I - "Wykonanie zimowego utrzymania dróg kategorii powiatowej na terenie gmin: Sterdyń, Ceranów i Kosów Lacki" Zadanie II - "Wykonanie zimowego utrzymania dróg kategorii powiatowej na terenie gmin: Repki, Sabnie, Sokołów Podlaski, Jabłonna Lacka, Bielany."
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: (025) 7817400,
faks: (025) 7817460
e-mail: przetargi@powiat-sokołowski.pl,
www: https://powiat-sokolowski.bip.net.pl/?c=154
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://powiat-sokolowski.bip.net.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: W wersji papierowej zapakowanej zgodnie z opisem w SIWZ na podstawie art. 15 Ustawy z dn. 22 czerwca 2016 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 1603 z późn. zm.) oraz zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 r. poz. 1061 138, 650 i 1118) osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres: Powiat Sokołowski ul. Wolności 23 08-300 Sokołów Podlaski
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: Fn.272.22.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Wykonanie zimowego utrzymania dróg kategorii powiatowej na terenie powiatu sokołowskiego w sezonie 2020/2021.
Zadanie I – „Wykonanie zimowego utrzymania dróg kategorii powiatowej na terenie powiatu sokołowskiego na terenie gmin: Sterdyń, Ceranów i Kosów Lacki.
Zadanie II – „Wykonanie zimowego utrzymania dróg kategorii powiatowej na terenie powiatu sokołowskiego na terenie gmin: Repki, Sabnie, Sokołów Podlaski , Jabłonna Lacka i Bielany.
wg załączonego do niniejszej specyfikacji wykazu dróg z podaniem ich długości i potrzeb odśnieżania. (załączniki nr 9 i 10 do SIWZ)
3.1.1. Planowany zakres usługi:
- zwalczanie śliskości zimowej mieszanką uszorstniającą Wykonawcy ;
- odśnieżanie dróg;
- likwidacja naboju lodowego i śnieżnego na jezdniach;
- zabezpieczenie i utrzymanie gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji zamówienia;
3.1.2. Wyszczególnienie robót i usług:
- zwalczanie śliskości wraz z załadunkiem mieszanki uszorstniającej (nośnik Wykonawcy, pług i piaskarka Zamawiającego);
- zwalczanie śliskości wraz z załadunkiem mieszanki uszorstniającej (nośnik, pług i piaskarka Wykonawcy);
- odśnieżanie dróg pługiem Zamawiającego;
- odśnieżaniem dróg pługiem Wykonawcy;
- odśnieżanie dróg równiarką samojezdną lub równoważnym pojazdem z pługiem skośnym;
- odśnieżanie dróg ładowarką kołową jednonaczyniową o pojemności łyżki do 2,5m3;
- odśnieżanie dróg ładowarką kołową jednonaczyniową o pojemności łyżki powyżej 2,5m3;
- usuwanie naboju lodowego koparką o pojemności łyżki do 1,2m3;
- mieszanka uszorstniająca – mieszanka piasku z 30 % zawartości NaCl (chlorek sodu);
3.1.3. Do wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca przedstawi:
W przypadku złożenia oferty na wykonanie dwóch zadań:
- 2 nośniki z piaskarką i pługiem lekkim;
- 2 nośniki – samochód do zamontowania piaskarki i pługa;
- 2 ładowarki jednonaczyniowe o pojemności łyżki do 2,5m3 i powyżej 2,5m3;
- 2 koparki podsiębierna o pojemności łyżki do 1,2m3;
- 2 równiarka samojezdna lub równoważny pojazdem z pługiem skośnym
W przypadku złożenia oferty na 1 zadanie:
- 1 nośnik z piaskarką i pługiem lekkim;
- 1 nośnik – samochód do zamontowania piaskarki i pługa;
- 1 ładowarka jednonaczyniowe o pojemności łyżki do 2,5m3 i powyżej 2,5m3;
- 1 koparka podsiębierna o pojemności łyżki do 1,2m3;
- 1 równiarka samojezdna lub równoważny pojazdem z pługiem skośnym;
3.1.4. Sposób wykonywania usługi powinien odpowiadać V i VI standardowi zimowego utrzymania dróg w zakresie wymogów zawartych w „Standardach zimowego utrzymania dróg zamiejskich” i Szczegółowej Specyfikacji Technicznej zimowego utrzymania dróg wydanej przez Branżowy Zakład Doświadczalny Budownictwa Drogowego i Mostowego Sp. z o.o. w Warszawie, ul. Mińska 65, pod patronatem Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
II.5) Główny kod CPV: 90.62.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w oparciu o art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp. Warunki zamówienia uzupełniającego będą tożsame z warunkami zamówienia podstawowego, warunki cenowe nie wyższe niż w ofercie zamówienia podstawowego. Zakres zamówienia uzupełniającego polegać będzie na powtórzeniu usług z zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 40 000 zł.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy na potwierdzenie zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną usługę w zakresie zimowego utrzymania dróg o wartości nie mniejszej niż: 90 000,00 zł
lub 2 usługi o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł.
b) wykażą, że dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego
potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub
innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z
ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że
wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c)
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; f) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu
wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w
postępowaniu - jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego, o których mowa w pkt. 6.3 lit a-c.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni,
terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: d) wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat
przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca
wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te prace zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego prace były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5
do SIWZ); e) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego; g) wykaz sprzętu dostępny wykonawcy w celu wykonania zamówienia
publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy
Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w
postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:
Zadanie I. 2 200,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych 00/100).
Zadanie II. 2 800,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych 00/100).
Przy składaniu oferty na więcej niż jedną część – wartości sumują się. Wysokość wadium, w przypadku składania oferty na wszystkie części wynosi 5 000,- (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 gr)
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Czas reakcji: | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres zmian, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zawarte są we wzorze umowy, który jest załącznikiem do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 10.12.2020, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Wykonanie zimowego utrzymania dróg kategorii powiatowej na terenie gmin: Sterdyń, Ceranów i Kosów Lacki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Planowany zakres usługi:
- zwalczanie śliskości zimowej mieszanką uszorstniającą Wykonawcy ;
- odśnieżanie dróg;
- likwidacja naboju lodowego i śnieżnego na jezdniach;
- zabezpieczenie i utrzymanie gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji zamówienia;
3.1.2. Wyszczególnienie robót i usług:
- zwalczanie śliskości wraz z załadunkiem mieszanki uszorstniającej (nośnik Wykonawcy, pług i piaskarka Zamawiającego);
- zwalczanie śliskości wraz z załadunkiem mieszanki uszorstniającej (nośnik, pług i piaskarka Wykonawcy);
- odśnieżanie dróg pługiem Zamawiającego;
- odśnieżaniem dróg pługiem Wykonawcy;
- odśnieżanie dróg równiarką samojezdną lub równoważnym pojazdem z pługiem skośnym;
- odśnieżanie dróg ładowarką kołową jednonaczyniową o pojemności łyżki do 2,5m3;
- odśnieżanie dróg ładowarką kołową jednonaczyniową o pojemności łyżki powyżej 2,5m3;
- usuwanie naboju lodowego koparką o pojemności łyżki do 1,2m3;
- mieszanka uszorstniająca – mieszanka piasku z 30 % zawartości NaCl (chlorek sodu);
Szczegółowy wykaz dróg stanowi załącznik Nr 9 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.04.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Czas reakcji: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
Nazwa: Wykonanie zimowego utrzymania dróg kategorii powiatowej na terenie gmin: Repki, Sabnie, Sokołów Podlaski, Jabłonna Lacka, Bielany.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Planowany zakres usługi:
- zwalczanie śliskości zimowej mieszanką uszorstniającą Wykonawcy ;
- odśnieżanie dróg;
- likwidacja naboju lodowego i śnieżnego na jezdniach;
- zabezpieczenie i utrzymanie gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji zamówienia;
3.1.2. Wyszczególnienie robót i usług:
- zwalczanie śliskości wraz z załadunkiem mieszanki uszorstniającej (nośnik Wykonawcy, pług i piaskarka Zamawiającego);
- zwalczanie śliskości wraz z załadunkiem mieszanki uszorstniającej (nośnik, pług i piaskarka Wykonawcy);
- odśnieżanie dróg pługiem Zamawiającego;
- odśnieżaniem dróg pługiem Wykonawcy;
- odśnieżanie dróg równiarką samojezdną lub równoważnym pojazdem z pługiem skośnym;
- odśnieżanie dróg ładowarką kołową jednonaczyniową o pojemności łyżki do 2,5m3;
- odśnieżanie dróg ładowarką kołową jednonaczyniową o pojemności łyżki powyżej 2,5m3;
- usuwanie naboju lodowego koparką o pojemności łyżki do 1,2m3;
- mieszanka uszorstniająca – mieszanka piasku z 30 % zawartości NaCl (chlorek sodu);
Szczegółowy wykaz dróg stanowi załącznik Nr 10 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.04.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Czas reakcji: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
INNE PRZETARGI Z SOKOŁOWA PODLASKIEGO
- Pielęgnacja terenów zieleni miejskiej wraz z utrzymaniem czystości alejek, placów miejskich i ciągów pieszo - rowerowych w Sokołowie Podlaskim
- "Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sokołowskiego w sezonie 2024/2025"
- Usługi doradcze z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz wykonywanie czynności techniczno-konfiguracyjno-organizacyjnych podnoszących poziom cyberbezpieczeństwa
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Sokołowie Podlaskim
- Opracowanie planu ogólnego gminy Sokołów Podlaski
- "Zakup paliw płynnych - oleju napędowego ON i etyliny Pb 95 do pojazdów i urządzeń służbowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w 2025 roku."
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sokołowskiego w sezonie 2024/2025"
- Usługi bieżącego utrzymania czystości w obiekcie Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy, położonym przy ul. Szubińskiej 4 oraz terenów zewnętrznych do niego przylegających.
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Chrzanowie w 2025 roku"
- Utrzymanie zimowe dróg na terenie Gminy Dobre Miasto w 2025 roku
- Świadczenie usług sprzątania
- Usługa sprzątania budynków Prokuratur Regionalnej we Wrocławiu wraz z terenem zewnętrznym w okresie od 1.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.