Ogłoszenie z dnia 2017-04-28
Ogłoszenie nr 76118 - 2017 z dnia 2017-04-28 r.
Pakość: "Dostawa materiałów budowlanych i świadczenie usług dla zadania pn.: Utwardzenie dróg wewnętrznych przy ul. Mogileńskiej"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pakość, krajowy numer identyfikacyjny
9235078300000, ul.
ul. Rynek
4,
88170
Pakość, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
052 5666073 (74), 5666089, faks
525 666 075, e-mail
asiaz@pakosc.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.bip.pakosc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa materiałów budowlanych i świadczenie usług dla zadania pn.: Utwardzenie dróg wewnętrznych przy ul. Mogileńskiej"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):KIO.271.3.2017.MG
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest: "Dostawa materiałów budowlanych i świadczenie usług dla zadania pn.: Utwardzenie dróg wewnętrznych przy ul. Mogileńskiej". 1)dostawa kostki betonowej szarej K6, o grubości 6 cm (przewidywana ilość- 18000 m^2) z transportem na żądanie od 10 m^2; 2)dostawa kostki betonowej kolorowej K6, o grubości 6 cm (przewidywana ilość- 100 m^2) z transportem na żądanie od 10 m^2; 3)dostawa betonu B 7,5 (przewidywana ilość- 450 m^3) z transportem na żądanie od 0,5 m^3; 4)dostawa obrzeża 8kh30kh100 (przewidywana ilość- 300 szt.) z transportem na żądanie od 10 szt.; 5)dostawa obrzeża 8kh25kh100 (przewidywana ilość- 400 szt.) z transportem na żądanie od 10 szt.; 6)dostawa cementu workowanego (przewidywana ilość- 30 ton) z transportem na żądanie od 100 kg; 7)dostawa piasku zwykłego (przewidywana ilość- 250 m^3) z transportem na żądanie od 3 m^3; 8)dostawa piasku uszlachetnionego (przewidywana ilość- 150 m^3) z transportem na żądanie od 3 m^3; 9)usługi koparko-ładowarką (przewidywana ilość - 180 roboczogodzin) na żądanie od 1 h; 10)transport samochodowy powyżej 5 ton (przewidywana ilość- 200 roboczogodzin) na żądanie od 1h.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
44111000-1
Dodatkowe kody CPV:
44111200-3,
44113100-6,
44114000-2,
14210000-6,
60000000-8,
60100000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: dostawa kostki betonowej szarej K6, o grubości 6 cm (przewidywana ilość- 1800 m^2) z transportem na żądanie od 10 m^2; |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT36585.37 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 44064,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: dostawa kostki betonowej kolorowej K6, o grubości 6 cm (przewidywana ilość- 100 m^2) z transportem na żądanie od 10 m^2; |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2195.12 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2694,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: 3)dostawa betonu B 7,5 (przewidywana ilość- 450 m^3) z transportem na żądanie od 0,5 m^3; |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę nie złożono co najmniej dwóch ofert niepodlegających odrzuceniu" Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie zapytania o cenę na część 3 wpłynęła tylko jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT64024.39 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: 4)dostawa obrzeża 8kh30kh100 (przewidywana ilość- 300 szt.) z transportem na żądanie od 10 szt |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2926.83 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2583,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: 5)dostawa obrzeża 8kh25kh100 (przewidywana ilość- 400 szt.) z transportem na żądanie od 10 szt.; |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3252.03 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3296,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: 6) dostawa cementu workowanego (przewidywana ilość- 30 ton) z transportem na żądanie od 100 kg; |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT10487.80 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 11475,90 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: 7) dostawa piasku zwykłego (przewidywana ilość- 250 m^3) z transportem na żądanie od 3 m^3; |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6097.56 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6150,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: 8) dostawa piasku uszlachetnionego (przewidywana ilość- 150 m^3) z transportem na żądanie od 3 m^3; |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4878.05 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4605,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 9 | NAZWA: 9) usługi koparko-ładowarką (przewidywana ilość - 180 roboczogodzin) na żądanie od 1 h; |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego" Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu o udzielenie zamówienia, prowadzonym w trybie zapytania o cenę w części 9) usługi koparko- ładowarką, Zamawiający błędnie określił moc silnika powyżej 90 kW. Uznać należy, że jest to istotna wada, niemożliwa do usunięcia na etapie postępowania, gdyż zostały już złożone oferty na ww. część przez Wykonawców. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT15300.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 10 | NAZWA: 10) transport samochodowy powyżej 5 ton (przewidywana ilość- 200 roboczogodzin) na żądanie od 1h. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT16000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 17220,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę
na podstawie art. 70
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r., Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z póżn. zm.) Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów budowanych i usług, które są powszechnie dostępne i które posiadają ustalone standardy jakościowe. O powszechnej dostępności świadczyć może np. wielkość podmiotów występujących na rynku i zajmujących się dostawą lub świadczeniem usług związanych z przedmiotem zamówienia. W związku z powyższym zostały spełnione przesłanki do zastosowania trybu zapytania o cenę.
INNE PRZETARGI PAKOŚĆ
więcej: przetargi PAKOŚĆ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.