Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-03
Ogłoszenie nr 761224-N-2020 z dnia 2020-12-03 r.
Kompleksowe ubezpieczenie grupy zakupowej Gminy Miasta Mysłowice w 2021r. Część 1 - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych biorących udział we wspólnym programie ubezpieczenia. Część 2 - Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: 1) Gmina Mysłowice – Miasto na prawach powiatu, z siedzibą w Mysłowicach (kod pocztowy: 41-400)
przy ulicy Powstańców 1, NIP: 222-001-22-88, REGON: 276255393,
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Tak
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
Informacje dodatkowe: Ciąg dalszy Zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie: 5) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mysłowicach, z siedzibą w Mysłowicach (kod pocztowy: 41-400)
przy ulicy Gwarków 24, NIP: 222-001-22-88, REGON: 003447180,
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mysłowicach, z siedzibą w Mysłowicach (kod pocztowy: 41-400)
przy ulicy Bończyka 32, NIP: 222-089-83-81, REGON: 360408067,
Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach, z siedzibą w Mysłowicach (kod pocztowy: 41-400)
przy ulicy Partyzantów 21, NIP: 222-000-90-27, REGON: 271570799,
Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach, z siedzibą w Mysłowicach (kod pocztowy: 41-400)
przy ulicy Mikołowskiej 4a, NIP: 222-004-20-71, REGON: 276765697,
PZOZ Ośrodek Rehabilitacyjno-Opiekuńczym w Mysłowicach, z siedzibą w Mysłowicach
(kod pocztowy: 41-400) przy ulicy Laryskiej 7, NIP: 222-076-72-07, REGON: 278193510,
Straż Miejska Mysłowice, z siedzibą w Mysłowicach (kod pocztowy: 41-400)
przy ulicy Strażackiej 7, NIP: 222-088-88-85, REGON: 241952478,
Żłobek Miejski w Mysłowicach, z siedzibą w Mysłowicach (kod pocztowy: 41-400)
przy ulicy Reymonta 11, NIP: 222-004-20-65, REGON: 272537060,
Młodzieżowy Dom Kultury w Mysłowicach, z siedzibą w Mysłowicach (kod pocztowy: 41-400)
przy ulicy Mikołowskiej 3, NIP: 222-073-11-49, REGON: 000722348,
Przedszkole nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Mysłowicach, z siedzibą w Mysłowicach
(kod pocztowy: 41-400) przy ulicy Laryskiej 9, NIP: 222-083-37-66, REGON: 270537200,
Przedszkole nr 3 w Mysłowicach, z siedzibą w Mysłowicach (kod pocztowy: 41-400)
przy ulicy Bernarda Wały 3, NIP: 222-083-22-70, REGON: 271048590,
Przedszkole nr 4 w Mysłowicach, z siedzibą w Mysłowicach (kod pocztowy: 41-400)
przy ulicy Stanisława Wyspiańskiego 14a, NIP: 222-083-37-72, REGON: 271049252,
Przedszkole nr 5 w Mysłowicach, z siedzibą w Mysłowicach (kod pocztowy: 41-400)
przy ulicy Armii Krajwej 28, NIP: 222-083-42-11, REGON: 271 048 583,
Przedszkole Integracyjnym w Mysłowicach, z siedzibą w Mysłowicach (kod pocztowy: 41-400)
przy ulicy Portowej 11a, NIP: 222-083-22-87, REGON: 271048614,
Przedszkole nr 8 w Mysłowicach, z siedzibą w Mysłowicach (kod pocztowy: 41-400)
przy ulicy Gwarków 22, NIP: 222-083-42-05, REGON: 271049275,
Przedszkole nr 9 w Mysłowicach, z siedzibą w Mysłowicach (kod pocztowy: 41-400)
przy ulicy Ludomira Różyckiego 10J, NIP: 222-083-37-43, REGON: 271050048,
Przedszkole nr 10 w Mysłowicach, z siedzibą w Mysłowicach (kod pocztowy: 41-400)
przy ulicy Niepodległości 44, NIP: 222-083-62-27, REGON: 271049341,
Przedszkole nr 12 w Mysłowicach, z siedzibą w Mysłowicach (kod pocztowy: 41-400)
przy ulicy Bolesława Prusa 5, NIP: 222-084-01-86, REGON: 271048666,
Przedszkole nr 13 im. Janusza Korczaka w Mysłowicach, z siedzibą w Mysłowicach (kod pocztowy: 41-400)
przy ulicy Armii Krajowej 19, NIP: 222-001-22-88, REGON: 271049281,
Przedszkole nr 15 w Mysłowicach, z siedzibą w Mysłowicach (kod pocztowy: 41-400)
przy ulicy Edmunda Osmańczyka 2, NIP: 222-083-22-64, REGON: 270553860,
Przedszkole nr 16 z Oddziłami Integracyjnymi, z siedzibą w Mysłowicach (kod pocztowy: 41-400)
przy ulicy Franciszka Kawy 4, NIP: 222-083-22-12, REGON: 271048672,
Przedszkole nr 18 w Mysłowicach, z siedzibą w Mysłowicach (kod pocztowy: 41-400)
przy ulicy Pocztowej 20, NIP: 222-083-37-37, REGON: 270537914,
Przedszkole nr 19 w Mysłowicach, z siedzibą w Mysłowicach (kod pocztowy: 41-400)
przy ulicy Ignacego Łukasiewicza 34, NIP: 222-083-62-04, REGON: 271049246,
Przedszkole nr 20 im. Misia Usztka w Mysłowicach, z siedzibą w Mysłowicach (kod pocztowy: 41-400)
przy ulicy Gabrieli Zapolskiej 1, NIP: 222-083-27-26, REGON: 271049298,
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Marii Skłodowskiej - Curie w Mysłoiwcach, z siedzibą w Mysłowicach
(kod pocztowy: 41-400) przy ulicy Wielka Skotnica 2, NIP: 222-083-01-24, REGON: 000721171,
Szkoła Podstawowanr 2 im. Bolesława Prusa w Mysłowicach, z siedzibą w Mysłowicach
(kod pocztowy: 41-400) przy ulicy Piastowskiej 7, NIP: 222-083-75-92, REGON: 000721188,
Szkoła Podstawowa nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Mysłowicach, z siedzibą w Mysłowicach
(kod pocztowy: 41-400) przy ulicy 1000 lecia Państwa Polskiego 6, NIP: 222-072-35-98, REGON: 000721194,
Szkoła Podstawowa nr 4 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Wojciecha Korfantego w Mysłowicach,
z siedzibą w Mysłowicach (kod pocztowy: 41-400) przy ulicy Wielka Skotnica 84A,
NIP: 222-090-47-27, REGON: 367539571,
Szkoła Podstawowa nr 5 im. Gustawa Morcinka w Mysłowicach, z siedzibą w Mysłowicach
(kod pocztowy: 41-400) przy ulicy Długiej 92, NIP: 222-083-22-58, REGON: 000721142,
Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Kornela Makuszyńskiego w Mysłowicach,
siedzibą w Mysłowicach (kod pocztowy: 41-400) przy ulicy Górniczej 4,
NIP: 222-083-22-93, REGON: 000721231,
Szkoła Podstawowa nr 9 im. Bernarda Świerczyny w Mysłowicach, z siedzibą w Mysłowicach
(kod pocztowy: 41-400) przy ulicy Armii Krajowej 30, NIP: 222-083-34-82, REGON: 000721254,
Szkoła Podstawowa nr 10 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Karola Miarki w Mysłowicach,
z siedzibą w Mysłowicach (kod pocztowy: 41-400) przy ulicy Mikołaja Reja 28,
NIP: 222-090-08-76, REGON: 000721260,
Szkoła Podstawowa nr 13 z Oddziałami Integracyjnymi i Dwujęzycznymi im. Henryka Sienkiewicza
w Mysłowicach, z siedzibą w Mysłowicach (kod pocztowy: 41-400) przy ulicy ks. kard. A. Hlonda 14, NIP: 222-090-08-99, REGON: 001327329,
Szkoła Podstawowa nr 14 w Mysłowicach, z siedzibą w Mysłowicach (kod pocztowy: 41-400)
przy ulicy 3 Maja 19, NIP: 222-083-27-03, REGON: 000721107,
Szkoła Podstawowa nr 15 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Alefreda Szklarskiego w Mysłowicach,
z siedzibą w Mysłowicach (kod pocztowy: 41-400) przy ulicy Piastów Śląskich 8,
NIP: 222-001-22-88, REGON: 000721113,
Szkoła Podstawowa nr 16 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Jerzego Chromika w Mysłowicach,
z siedzibą w Mysłowicach (kod pocztowy: 41-400) przy ulicy Kosztowskiej 46,
NIP: 222-083-65-17, REGON: 000721120,
Szkoła Podstawowo-Sportowa im. Olimpijczyków Śląskich w Mysłowicach, z siedzibą w Mysłowicach
(kod pocztowy: 41-400) przy ulicy Gwaraków 1, NIP: 222-083-65-00, REGON: 000721202,
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Mysłowicach, z siedzibą w Mysłowicach (kod pocztowy: 41-400)
przy ulicy Ziętka 116, NIP: 222-089-50-46, REGON: 243009010,
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2 w Mysłowicach, z siedzibą w Mysłowicach (kod pocztowy: 41-400)
przy ulicy Wybickiego 79, NIP: 222-089-50-17, REGON: 243008944,
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 3 w Mysłowicach, z siedzibą w Mysłowicach (kod pocztowy: 41-400)
przy ulicy Laryskiej 101, NIP: 222-089-62-93, REGON: 243276596,
Zespół Szkolno-Przedszkolnynr 4 w Mysłowicach, z siedzibą w Mysłowicach (kod pocztowy: 41-400)
przy ulicy PCK 209b, NIP: 222-090-08-47, REGON: 364124987,
I Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Kościuszki w Mysłowicach, z siedzibą w Mysłowicach
(kod pocztowy: 41-400) przy ulicy Adama Mickiewicza 6-8, NIP: 222-083-16-78, REGON: 000722325,
II Liceum Ogólnokształce im. Powstańców Śląskich w Mysłowicach, z siedzibą w Mysłowicach
(kod pocztowy: 41-400) przy ulicy Mikołowskiej 3, NIP: 2220832241, REGON: 271196250,
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mysłowicach, z siedzibą w Mysłowicach
(kod pocztowy: 41-400) przy ulicy Mikołowskiej 44, NIP: 222-090-08-19, REGON: 364124349,
Zespół Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka w Mysłowicach, z siedzibą w Mysłowicach
(kod pocztowy: 41-400) przy ulicy Bernarda Wały 4, NIP: 222-067-48-71, REGON: 000818717,
Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Mysłowicach, z siedzibą w Mysłowicach
(kod pocztowy: 41-400) przy ulicy Powstańców 6A, NIP: 222-004-17-81, REGON: 272150303,
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, z siedzibą w Mysłowicach (kod pocztowy: 41-400)
przy ulicy Wielka Skotnica 84a, NIP: 222-068-09-43, REGON: 000722377,
Miejska Biblioteka Publiczna w Mysłowicach, z siedzibą w Mysłowicach (kod pocztowy: 41-400)
przy ulicy Olbrychta Strumieńskiego 4A, NIP: 222-004-12-26, REGON:001004023,
Muzeum Miasta Mysłowice, z siedzibą w Mysłowicach (kod pocztowy: 41-400)
przy ulicy Stadionowej 7a, NIP: 222-080-72-95, REGON: 240336429,
Mysłowicki Ośrodek Kultury, z siedzibą w Mysłowicach (kod pocztowy: 41-400)
przy ulicy Grunwaldzkiej 7, NIP: 222-089-15-51, REGON: 242698651,
telefon: 32 223 40 75
faks: 32 223 40 75; 222 25 65
e-mail: um_zamowienia@myslowice.pl
www: http://www.bip.myslowice.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://www.bip.myslowice.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Oferta musi zostać sporządzona w języku polskim w formie pisemnej, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką.
Adres: Urzęd Miasta Mysłowice, ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, piętro II, pok. 305
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZP.271.1.23.2020.LŁ
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1 Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ubezpieczenie grupy zakupowej Gminy Miasta Mysłowice
w 2021r. w podziale na dwie części, w tym:
CZĘŚĆ NR 1: ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych biorących udział we wspólnym programie ubezpieczenia, w tym:
I. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk (allrisk),
II. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
III. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
CZĘŚĆ NR 2: ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków w tym:
I. Grupowe ( imienne) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczej Straży Pożarnej,
II. Grupowe ( bezimienne) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczej Straży Pożarnej,
III. Grupowe ( bezimienne) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Młodzieżowych Drużyn Pożarniczych
IV. Grupowe ( bezimienne) ubezpieczenie NNW pracowników
IV. Grupowe ( bezimienne) ubezpieczenie NNW osób, które wykonują prace na cele społeczne
1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki z grupy nr 9 do SIWZ.
1.3 Oferty na poszczególne części winny odpowiadać treści niniejszej specyfikacji, w tym: opisom zawartym
w załącznikach z grupy nr 9 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia i pozostałych załączników z grupy nr 9 do SIWZ - dane do oceny ryzyka) oraz spełniać wszystkie wymogi zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności w formularzach ofertowych, i wzorach umów niniejszego SIWZ.
1.4 Ogólne warunki ubezpieczenia, na podstawie których oferta została sporządzona winny być załączone do oferty.
1.5 Zakres ubezpieczenia opisany w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki z grupy nr 9 do niniejszej SIWZ) dla poszczególnych części stanowi zakres minimalny.
1.6 Zapisy ogólnych warunków ubezpieczenia, z których wynika, że zakres ubezpieczenia jest węższy niż zakres wskazany w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części nie mają zastosowania.
1.7 Jeśli warunki ubezpieczenia w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części nie precyzują istotnych kwestii związanych z ubezpieczeniem, wówczas stosuje się zapisy ogólnych warunków ubezpieczenia dla poszczególnych rodzajów ubezpieczeń.
1.8 Pierwszeństwo przed zapisami ogólnych warunków ubezpieczenia mają zapisy specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załączników stanowiących jej integralną część.
1.9 Klauzule obligatoryjne w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części muszą zostać przez wykonawcę bezwzględnie przyjęte.
1.10 Wykonawca musi zapewnić osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, za pomocą których wykonawca wykonuje czynności ubezpieczeniowe na terenie województwa śląskiego i zapewni sprawną obsługę na terenie prowadzenia działalności przez zamawiającego w godzinach jego urzędowania.
2. Zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj.: zawieranie umów, sporządzanie aktualizacji umów, prowadzenie procesu likwidacji szkód, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1040).
II.5) Główny kod CPV: 66.51.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 uPzp polegających na powtórzeniu podobnych usług. Zamówienie obejmują ten sam przedmiot, jak w zamówieniach podstawowych.
Zamówienie zostanie udzielone po negocjacjach w trybie z wolnej ręki w przypadku, gdy min.:
1. wystąpi konieczność ubezpieczenia innej jednostki organizacyjnej Gminy Miasta Mysłowice niż objęte niniejszym postępowaniem;
2. nastąpi nabycie nowych składników majątku przez uczestników grupy zakupowej;
3. zmianie ulegną ryzyka ubezpieczeniowe, polegające na zmianie przepisów prawa, rozszerzeniu zakresu podstawowego ubezpieczenia oraz innych przyczyn niż wymienione w niniejszym paragrafie.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: , Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek zostanie spełniony, o ile Wykonawca wykaże, że prowadzi działalność ubezpieczeniową wymaganą aktualnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami ustawy z dnia 11 września 2015 roku o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej ( Dz.U. z 2020r. poz.895 ), spełniające wymagania stawiane Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 212 grudnia 2015 roku w sprawie sposobu wyliczenia
i wysokości marginesu wypłacalności oraz minimalnej wysokości kapitału gwarancyjnego (Dz. U. z 2015r., poz. 2338).
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
2. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie (według wzorów stanowiących Załącznik Nr 3 do SIWZ oraz Załącznik Nr 4 do SIWZ), że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu.
3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 2.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
5.8. Na podstawie art. 26 ust. 2 uPzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 uPzp, tj.:
5.8.1. zezwolenia Ministra Finansów na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej wydanego zgodnie obowiązującymi przepisami ustawy o działalności ubezpieczeniowej
i reasekuracyjnej oraz Rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie sposobu wyliczenia i wysokości marginesu wypłacalności oraz minimalnej wysokości kapitału gwarancyjnego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
4.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
4.2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik Nr 5 do SIWZ).
4.3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja ekonomiczna lub finansowa, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 uPzp.
4.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4.5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu, o którym mowa w pkt 4.1, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
4.5.1. zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
4.5.2. zobowiązał się do osobistego wykonania zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację ekonomiczną lub finansową, o których mowa w pkt 4.1.
5. Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 23 i art. 25a ust. 6 uPzp.
5.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
5.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz ofertą pełnomocnictwa (Załącznik Nr 6 i 7 do SIWZ) lub innego dokumentu, zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5.3. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający może żądać złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
5.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu (Załącznik Nr 3 do SIWZ oraz Załącznik Nr 4 do SIWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
5.5. W przypadku, gdy oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie najwyżej oceniona wymagane dokumenty składają wspólnie ww. wykonawcy.
5.6. Zgodnie z art. 24 ust. 11 uPzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do pisma zawierającego ww. informacje. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
5.7. Na podstawie art. 24aa uPzp, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału
w postępowaniu. Jeżeli wykonawca, o którym mowa w zdaniu pierwszym, uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. 5.9. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
5.10. Oświadczenia i dokumenty mają być składane w formie zgodnej z poniższymi zasadami:
5.10.1. oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a uPzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale lub kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem;
5.10.2. dokumenty inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii oświadczenia, sporządzonego w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem.
5.10.3. poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą;
5.10.4. poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej;
5.10.5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości;
5.10.6. dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski;
5.10.7. pełnomocnictwo (Załącznik Nr 6 do SIWZ) wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego składane jest w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza;
5.10.8. inny dokument wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego składane jest w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem;
5.10.9. pełnomocnictwo (Załącznik Nr 7 do SIWZ) w przypadku ustanowienia przez wykonawcę pełnomocnika do złożenia oferty lub reprezentacji składane jest oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
5.11. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, z późn.zm.),
5.11.1. w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty,
5.11.2. w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów,
5.11.3. w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie
z art. 97 ust. 1 uPzP, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 uPzp (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena brutto: | 60,00 |
warunki fakultatywne ubezpieczenia: | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
W odniesieniu do Części 1: 1. W okresie trwania umowy, warunki ubezpieczenia określone w przedmiocie zamówienia i ofercie z dnia…………………..., a także w ogólnych warunkach ubezpieczenia wymienionych w § 4 ust. 8, nie mogą bez zgody Zamawiającego ulec zmianie lub modyfikacji, chyba że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą miały wpływu na zmianę stawki/składki ubezpieczeniowej wskazanej w § 7 ust. 3b).
2. W przypadku sprzeczności ogólnych warunków ubezpieczenia z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia, pierwszeństwo mają zapisy wskazane w SIWZ, załącznikach do SIWZ i ofercie z dnia ………………..
3. Wszelkie zmiany umowy wymagają sporządzenia aneksu pod rygorem nieważności.
4. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do niniejszej umowy w następujących okolicznościach:
a) gdy Zamawiający dokona inwestycji/modernizacji/remontu/ulepszenia w środku trwałym, podniesie lub obniży jego wartość, a także dokona zbycia lub nabycia środka trwałego;
b) gdy Zamawiający zmieni stan ilościowy/jakościowy posiadanych i ubezpieczonych środków trwałych;
c) gdy konieczna będzie likwidacja środka trwałego, czy też inwestycji lub ograniczenia inwestycji, co będzie miało wpływ na zmianę sumy ubezpieczenia;
d) gdy konieczne będzie podwyższenie sum gwarancyjnych związanych ze zmianą obowiązującego na dzień zawarcia umowy prawa lub gdy sumy gwarancyjne wyczerpią się lub okażą się za niskie;
e) gdy konieczne będzie zwiększenie lub zmniejszenie sum ubezpieczenia związane z ich aktualizacją;
f) gdy konieczne będzie uzupełnienie wartości limitów w związku z ich wyczerpaniem lub stwierdzeniem, że na dzień zawarcia umowy ich wysokość okazała się niewystarczająca;
g) gdy Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę ogólnych warunków ubezpieczenia obowiązujących w dniu zawarcia umowy, gdyż okaże się, że nowe ogólne warunki ubezpieczenia są korzystniejsze dla Zamawiającego;
h) gdy zmiany przepisów prawa wpłyną na zmianę zakresu ubezpieczenia;
i) gdy na wniosek Zamawiającego Wykonawca wyrazi zgodę na rozszerzenie zakresu ubezpieczenia względem wskazanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i złożonej oferty;
j) gdy pojawi się nowe ryzyko ubezpieczeniowe, które nie było ujęte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ani w ofercie;
k) gdy wymagane będą zmiany w zakresie ubezpieczenia przewidziane w klauzulach zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, bądź w opisie przedmiotu zamówienia określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
l) gdy powstaną zmiany organizacyjne, w tym przekształcenia, połączenia, likwidacje u Zamawiającego lub
u Ubezpieczonych, a także, gdy nastąpi zmiana w zakresie prowadzonej działalności lub miejsca jej wykonywania.
5. Zmiany wymienione w ust. 4 niniejszego paragrafu powodujące zmianę składki polegają na:
a) Dopłacie składki za doubezpieczenie mienia, za ubezpieczenie sum gwarancyjnych , sum ubezpieczenia i/lub limitów;
b) Zwrocie składki w przypadku zmniejszenia wartości mienia zgodnie z niniejszą umową;
6. Zmiany wymienione w ust. 4 niniejszego paragrafu dokonywane będą w oparciu o stawki/składki wskazane w § 7 ust. 3b) i będą miały zastosowanie przez cały okres trwania niniejszej umowy. Składki będą obliczane
i rozliczane wg zasady „pro rata temporis". Zwroty składek będą dokonywane na podstawie tej samej zasady, a z należnego zwrotu nie będą strącane koszty manipulacyjne. W odniesieniu do Części 2 : 1. W okresie trwania umowy, warunki ubezpieczenia określone w przedmiocie zamówienia i ofercie z dnia …………………..., a także w ogólnych warunkach ubezpieczenia wymienionych w § 4 ust. 8, nie mogą bez zgody Zamawiającego ulec zmianie lub modyfikacji, chyba że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą miały wpływu na zmianę stawki/składki ubezpieczeniowej wskazanej w § 7 ust. 3b).
2. W przypadku sprzeczności ogólnych warunków ubezpieczenia z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia, pierwszeństwo mają zapisy wskazane w SIWZ, załącznikach do SIWZ i ofercie z dnia ………………..
3. Wszelkie zmiany umowy wymagają sporządzenia aneksu pod rygorem nieważności.
4. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do niniejszej umowy w następujących okolicznościach:
a) gdy konieczne będzie zwiększenie lub zmniejszenie sum ubezpieczenia związane z ich aktualizacją;
b) gdy konieczne będzie uzupełnienie wartości limitów w związku z ich wyczerpaniem lub stwierdzeniem, że na dzień zawarcia umowy ich wysokość okazała się niewystarczająca;
c) gdy Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę ogólnych warunków ubezpieczenia obowiązujących w dniu zawarcia umowy, gdyż okaże się, że nowe ogólne warunki ubezpieczenia są korzystniejsze dla Zamawiającego;
d) gdy zmiany przepisów prawa wpłyną na zmianę zakresu ubezpieczenia;
e) gdy na wniosek Zamawiającego Wykonawca wyrazi zgodę na rozszerzenie zakresu ubezpieczenia względem wskazanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i złożonej oferty;
f) gdy pojawi się nowe ryzyko ubezpieczeniowe, które nie było ujęte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ani w ofercie;
g) gdy wymagane będą zmiany w zakresie ubezpieczenia przewidziane w klauzulach zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, bądź w opisie przedmiotu zamówienia określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
h) gdy powstaną zmiany organizacyjne, w tym przekształcenia, połączenia, likwidacje u Zamawiającego lub u Ubezpieczonych, a także, gdy nastąpi zmiana w zakresie prowadzonej działalności lub miejsca jej wykonywania.
i) gdy zmieni się liczba osób objętych grupowym ubezpieczeniem następstwem nieszczęśliwych wypadków
5. Zmiany wymienione w ust. 4 niniejszego paragrafu powodujące zmianę składki polegają na:
a) dopłacie składki za doubezpieczenie sum ubezpieczenia i/lub limitów;
b) dopłacie składki z tytułu doubezpieczenia osób ponad limit wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
6. Zmiany wymienione w ust. 4 niniejszego paragrafu dokonywane będą w oparciu o stawki/składki wskazane w § 7 ust. 3b) i będą miały zastosowanie przez cały okres trwania niniejszej umowy. Składki będą obliczane i rozliczane wg zasady „pro rata temporis". Zwroty składek będą dokonywane na podstawie tej samej zasady, a z należnego zwrotu nie będą strącane koszty manipulacyjne.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11.12.2020, godzina: 09:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Oferta musi zostać sporządzona w języku polskim w formie pisemnej, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką.
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Mysłowice, ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice; może Pani/Pan uzyskać informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Mysłowicach z siedzibą przy ul. Powstańców 1;
2) inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Prezydenta Miasta Mysłowice jest Pan Marcin Patałąg , email: m.patalag@um.myslowice.pl; tel. (32) 31-71-245;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: Kompleksowe ubezpieczenie grupy zakupowej Gminy Miasta Mysłowice w 2021r. Część 1 – „Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych biorących udział we wspólnym programie ubezpieczenia Część 2 – „Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków”(znak sprawy ZP.271.1.23.2020.LŁ)
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów
z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (tj. Dz.U z 2011 nr 14, poz. 67z późn. zm.) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania
w trybie zamówień publicznych;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
11) wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO , nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
12) w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Część 1 – Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych biorących udział we wspólnym programie ubezpieczenia.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ubezpieczenie grupy zakupowej Gminy Miasta Mysłowice
w 2021r. w podziale na dwie części, w tym:
CZĘŚĆ NR 1: ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych biorących udział we wspólnym programie ubezpieczenia, w tym:
I. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk (allrisk),
II. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
III. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena brutto: | 60,00 |
warunki fakultatywne ubezpieczenia: | 40,00 |
Nazwa: Część 2 – Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ubezpieczenie grupy zakupowej Gminy Miasta Mysłowice
w 2021r. w podziale na dwie części, w tym:
CZĘŚĆ NR 2: ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków w tym:
I. Grupowe ( imienne) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczej Straży Pożarnej,
II. Grupowe ( bezimienne) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczej Straży Pożarnej,
III. Grupowe ( bezimienne) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Młodzieżowych Drużyn Pożarniczych
IV. Grupowe ( bezimienne) ubezpieczenie NNW pracowników
V. Grupowe ( bezimienne) ubezpieczenie NNW osób, które wykonują prace na cele społeczne
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena brutto: | 60,00 |
warunki fakultatywne ubezpieczenia: | 40,00 |
INNE PRZETARGI Z MYSŁOWIC
- Rewizja wewnętrzna transformatora typu TORb 1600/110 nr 1 o mocy 16 MVA w stacji 110/6 kV ,,Karlik" dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Mysłowice-Wesoła
- Słoneczne Mysłowice - montaż instalacji OZE na budynkach użyteczności publicznej na terenie miasta Mysłowice.
- Edukacja dla wszystkich - wysoka jakość kształcenia (z podziałem na 10 części):
- Świadczenie usług serwisowych pól rozdzielczych budowy przeciwwybuchowej dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A.
- Szkolenie pn.: "Rodzic w Centrum"
- "Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach" poziom podstawowy i poziom zaawansowany
więcej: przetargi w Mysłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SR.272.u.11.2025.MD "Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności i pojazdów Powiatu Nowodworskiego woj. pomorskie na 36 miesięcy".
- Na usługę ubezpieczenia OC i NNW uczniów skierowanych na staże uczniowskie.
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE SPECJALISTYCZNEGO SZPITALA MIEJSKIEGO W TORUNIU
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Radzymin
- Usługi kompleksowego ubezpieczenia Szpitala Klinicznego im. dr. E. Warmińskiego Politechniki Bydgoskiej - SPZOZ w Bydgoszczy
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY CZUDEC W LATACH 2025-2028
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.