Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-04
Ogłoszenie nr 761360-N-2020 z dnia 2020-12-04 r.
Dostawa produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, ul. Sienkiewicza 30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 18 352 67 08
faks: 18 352 67 08
e-mail: dpsgorlice_s@wp.pl
www: https://bip.malopolska.pl/dpsgorlices
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie https://bip.malopolska.pl/dpsgorlices
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Skłądanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - prawo poczrtowe (Dz. U. z 2012r. poz. 1529 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres: Dom Pomocy Społecznej, 38-300 Gorlice, ul. Sienkiewicza 30
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: AG - 272 - 11 / 20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są dostawy do pomieszczeń magazynowych Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, ul. Sienkiewicza 30 produktów spożywczych w roku 2021. Asortyment oraz orientacyjna ilość towaru określona została w 9 częściach: cześć 1 - produkty mleczarskie, część 2 - mięso i produkty z drobiu, część 3 - mięso oraz wędliny wołowe i wieprzowe, część 4 - ryby, część 5 - owoce i warzywa świeże, część 6 - przetworzone owoce i warzywa, część 7 - pieczywo i wyroby ciastkarskie, część 8 - różne produkty spożywcze, część 9 - jaja
II.5) Główny kod CPV: 15.00.00.00
Dodatkowe kody CPV:
03.00.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Uzupełniony „Arkusz – propozycja cenowa” na dostawę produktów spożywczych z poszczególnych części – załącznik nr 1 do SIWZ;
2) oferta sporządzona na formularzu ofertowym, wypełniona i podpisana przez Wykonawcę,
o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ;
3) Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ;
4) Oświadczenia Wykonawcy, złożone na formularzach określonych we wzorach stanowiących załącznik nr 4 i 4a do SIWZ, o:
a) spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
b) nie podleganiu wykluczeniu z postępowania,
c) korzystaniu przy wykonaniu zamówienia z podwykonawców;
5) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6) Oświadczenie Wykonawcy, złożone na formularzu określonym we wzorze stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
Dokumenty podmiotów zagranicznych
7) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w miejsce dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pk 2 lit b), przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga !
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie
z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013r., poz. 231).
8) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej należy złożyć dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2. W terminie 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej zamawiającego – wykazu złożonych ofert, zawierającej:
• kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
• firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie,
• ceny oraz terminu wykonania zamówienia;
wszyscy wykonawcy biorący udział w postępowaniu zobowiązani są przekazać Zamawiającemu oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ,
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy
z dnia 16 lutego 2007r, o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 798), celem zbadania czy nie zachodzi przesłanka określona w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Nie
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian w treści umowy. Szczegółowe zapisy w tym zakresie określono w we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11.12.2020, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.6.3) Termin związania ofertą: do 31.12.2020
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Dostawa produktów mleczarskich
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach w rodzaju i ilości określonej w części 1 Załącznika nr 1 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
Nazwa: Dostawa mięsa i produktów z drobiu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są dostawy mięsa i produktów z drobiu do Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach w rodzaju i ilości określonej w części 2 Załącznika nr 1 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
Nazwa: Dostawa Dostawa mięsa oraz wędlin wołowych i wieprzowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są dostawy mięsa oraz wędlin wołowych i wieprzowych do Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach w rodzaju i ilości określonej w części 3 Załącznika nr 1 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 10,00 |
Nazwa: Dostawa ryb
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są dostawy ryb do Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach w rodzaju i ilości określonej w części 4 Załącznika nr 1 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
Nazwa: Dostawa owoców i warzyw swieżych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są dostawy owoców i warzyw świeżych do Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach w rodzaju i ilości określonej w części 5 Załącznika nr 1 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
Nazwa: Dostawa przetworzonych owoców i warzyw
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są dostawy przetworzonych owoców i warzyw do Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach w rodzaju i ilości określonej w części 6 Załącznika nr 1 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
Nazwa: Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są dostawy pieczywa i wyrobów ciastkarskich do Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach w rodzaju i ilości określonej w części 7 Załącznika nr 1 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
Nazwa: Dostawa różnych produktów spożywczych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są dostawy różnych produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach w rodzaju i ilości określonej w części 8 Załącznika nr 1 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
Nazwa: Dostawa jaj
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są dostawy jaj do Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach w rodzaju i ilości określonej w części 9 Załącznika nr 1 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03000000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- Dostawa warzyw i owoców
- Dostawa samochodu osobowego dla Straży Miejskiej w Gorlicach
- Dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Gorlice
- MODERNIZACJA KŁADKI NA RZECE ROPA W GORLICACH W SYSTEMIE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- REALIZACJA ZADANIA: "REMONT I CZĘŚCIOWA ODBUDOWA MURU CMENTARZA PARAFIALNEGO ZAŁOŻONEGO W LATACH 1793 -1794 W GORLICACH" - ODNOWA ZABYTKÓW MIASTA GORLICE
- Roboty budowlane w zakresie przebudowy i remontów dróg gminnych
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 26 w Chorzowie, ul. Ligonia 14 - I/2025
- Sukcesywne dostawy nabiału i tłuszczy dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa artykułów spożywczych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- Sukcesywne dostawy kawy, herbaty i słodyczy dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.