Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-22
Poznań: usługi koordynatora merytorycznego projektu pod nazwą
NIKOGO NIE ZGUBIĆ, KAŻDEGO ROZWINĄĆ - PROJEKT EDUKACYJNY DLA SZKÓŁ WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO
Numer ogłoszenia: 76136 - 2013; data zamieszczenia: 22.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kuratorium Oświaty w Poznaniu , ul. Kościuszki 93, 61-716 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541504, faks 061 8523169.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ko.poznan.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi koordynatora merytorycznego projektu pod nazwą NIKOGO NIE ZGUBIĆ, KAŻDEGO ROZWINĄĆ - PROJEKT EDUKACYJNY DLA SZKÓŁ WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji koordynatora merytorycznego projektu pod nazwą Nikogo nie zgubić, każdego rozwinąć - projekt edukacyjny dla szkół województwa wielkopolskiego. Koordynator zobowiązany jest świadczyć usługę w terminie od dnia podpisania umowy do przez 28 miesięcy ale nie dłużej niż do dnia 30.06.2015 r. Łączny wymiar czasu pracy koordynatora w trakcie trwania umowy wynosić będzie 1680 godzin z tym, że praca koordynatora w wymiarze miesięcznym mieścić się będzie w przedziale od 20 h (minimum) do 100 h (maksymalnie) w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z natężeniem pracy przy realizacji projektu. Koordynator odpowiedzialny jest za terminowe i zgodne z umową zrealizowanie projektu. Do obowiązków koordynatora merytorycznego projektu należeć będzie: 1 Opracowywanie informacji na temat przebiegu projektu na potrzeby beneficjenta, kierownika projektu lub pracowników poszczególnych zespołów projektu. Jeżeli realizacja odbiega od założeń projektu/umów, kierownik projektu winien być niezwłocznie poinformowany telefonicznie, a następnie poprzez wiadomość email; 2 Zapewnienie zgodności prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku o dofinansowanie projektu, umowie o dofinansowanie projektu, w dokumentach oraz wytycznych dot. realizacji projektu, przepisami unijnymi oraz krajowymi w zakresie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; 3 Wykonywanie zleconych przez Kierownika Projektu czynności związanych z realizacją projektu, współpraca i komunikacja z pracownikami Zamawiającego i uczestnikami projektu; 4 Przygotowywanie niezbędnych materiałów i analiz, planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników dotyczących poziomu realizacji projektu; 5 Udział w kontroli prowadzonej przez instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu; 6 Obecność podczas kontroli projektu, również po zakończeniu projektu, w tym przygotowywanie ewentualnych wyjaśnień w zakresie podjętych decyzji; 7 Nadzorowanie przebiegu szkoleń, osobiste wykonywanie kontroli w trakcie realizacji szkoleń, zapewnienie ich zgodności z zawartymi umowami; 8 Zaprojektowanie ankiet ewaluacyjnych dla potrzeb ewaluacji zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie; 9 Monitorowanie projektu; 10 Reprezentowanie projektu na zewnątrz; 11 Przygotowanie koncepcji merytorycznej konferencji promującej i podsumowujących projekt; 12 Opracowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia w części dotyczącej opisu przedmiotu zamówienia, wymagań w zakresie materiałów dydaktycznych, warunków udziału w postępowaniu, kryteriów oceny ofert wraz z ich wagami, w zakresie działań projektowych; 13 Opracowanie projektu umowy w sprawie zamówienia publicznego w części dotyczącej obowiązków wykonawcy, harmonogramu realizacji umowy w zakresie działań projektowych; 14 Wsparcie eksperckie dla zamawiającego w trakcie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, obejmujące udzielanie wyjaśnień do opracowanego przez siebie opisu przedmiotu zamówienia, udział w komisji przetargowej, w tym ocena złożonych ofert, w szczególności materiałów dydaktycznych i rekomendowanie ich w zakresie zgodności z treścią siwz; 15 Przeprowadzanie kontroli merytorycznej prawidłowości wykonywania umów przez wykonawców; 16 Prowadzenie ewidencji godzin wykonanych w związku z realizacją umowy oraz ewidencji koniecznych do rozliczenia kosztów wyjazdów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał tzn. zrealizował co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji koordynatora projektu lub osoby zarządzającej merytorycznie projektem o charakterze społecznym lub edukacyjnym współfinansowanym ze środków zewnętrznych (z funduszy Unii Europejskiej lub środków pomocowych krajowych) o wartości projektu co najmniej 130 000 zł.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą dedykowaną do realizacji przedmiotu zamówienia, która posiada: -wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, -ukończone studia bądź kurs kwalifikacyjny z andragogiki (pracy z dorosłymi) lub uprawnienia edukatora / trenera dorosłych, -doświadczenie w zarządzaniu projektami współfinansowanymi ze środków europejskich lub z programów rządowych, -co najmniej 10-letni staż pracy lub równoważny okres na podstawie umów cywilnoprawnych w jednostkach systemu oświaty, -doświadczenie w realizacji co najmniej jednego programu edukacyjnego, o zasięgu regionalnym lub ponadregionalnym, -pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.W razie polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia lub inny dokument udowadniający, że wykonawca będzie dysponował zasobami w ww. zakresie. 2.Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, ze zm.) albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Wartość techniczna - 30
- 3 - Jakość - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający, stosownie do przepisu art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku: a)jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia; b)gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną w szczególności Instytucją Pośredniczącą; c)gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych i zaleceń dotyczących programu; d)danych podmiotowych Zamawiającego, Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ko.poznan.ibip/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kuratorium Oświaty w Poznaniu
ul. Kościuszki 93
61-716 Poznań, pok. 339 kancelaria.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2013 godzina 09:30, miejsce: Kuratorium Oświaty w Poznaniu ul. Kościuszki 93 61-716 Poznań III piętro, bud. B, pok. 339.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pod nazwą Nikogo nie zgubić, każdego rozwinąć - projekt edukacyjny dla szkół województwa wielkopolskiego Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Naprawa systemu odzysku ciepła w centralach basenowych firmy Dantherm w kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- "Usługa w zakresie odśnieżania dachów, usuwania nawisów śnieżnych i zwisających sopli z dachów w obiektach Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem"
- Wymiana stolarki okiennej w holu głównym w budynku Collegium Novum przy al. Niepodległości 4 w Poznaniu
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Przebudowa drogi 2495P Komorniki - Puszczykowo na odcinku od DW 430 do m. Jeziory.
- DOSTAWA OLEJÓW I TŁUSZCZÓW ROŚLINNYCH, MIODU, KAWY I HERBATY ORAZ SOSÓW, ZUP I PRZYPRAW PRZETWORZONYCH
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zarządzania projektem pod nazwą: "Codzienne funkcjonowanie to nie wyzwanie! Deinstytucjonalizacja usług społecznych, zdrowotnych i pieczy zastępczej w gminie Puck i powiecie puckim".
- Usługa związana z zarzadzaniem projektem pn. "Nowoczesny zawodowiec - szansą na przyszłość"
więcej: Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.